Iphone vraagt om de haverklap wachtwoord emailaccounts.

09-11-2020 08:11 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb drie emailaccounts op mijn iphone 11. Sinds de laatste update geeft ie zo nu en dan een foutmelding aan en moet ik eerst mijn wachtwoord bij instellingen invoeren. Dan kan ik weer even gebruik maken van het account en komt de melding weer opniuew. Dit is echt super vervelend. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Alle reacties Link kopieren
Dit heb ik gehad in iOS 13 maar nu niet. Al wel ge-update naar 14.1?

Ik heb weer andere issues gehad met 14. Zo waren al mijn favoriete contacten weg en ging mijn batterij supersnel leeg. Ook de rekenmachine deed het niet naar behoren.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Yes sinds de update naar 14.1 heb ik hier last van. Verder geen andere klachten al vind ik een aantal dingen echt drie keer niks van deze update.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb precies hetzelfde.. erg irritant!
Alle reacties Link kopieren
Ja het is een zeur. Bij mij wil hij altijd verbinden met de telefoon terwijl dat niet nodig is. Is dat wel nodig dan weet ik de optie te vinden. Kost steeds extra tijd en tikken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Mijn ipads, wat oudere types, willen altijd met de cloud verbinden terwijl ik dat niet nodig heb. Dat houdt zodanig op dat ik een hekel heb gekregen aan die dingen door al die verplichte extra fuzz.

Misschien dat ze ongevraagd willen synchroniseren; daarom neem ik voortaan maar een geheel nieuwe Apple ID. Voor Apple is het heel belangrijk om data te kunnen combineren maar daar heb ik geen voordeel van.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hier precies hetzelfde! Heb het met mijn werkmail, Exchange account is dat. Heb vorige week de helpdesk van het werk gebeld omdat ik dacht dat het probleem daar kon liggen. Zij gaven aan het de laatste tijd vaker te horen maar hadden ook geen oplossing. Irritant dus.
Alle reacties Link kopieren
Ohh pfff dus meerderen die het hebben maar geen oplossing ervoor. Balen.
Sinds iOS 14.2 moet ik steeds inloggen bij Facebook, ook heel irritant
Ik had dit probleem ook maar ik heb het emailaccount verwijderd en daarna opnieuw toegevoegd en daarna heb ik er geen last meer van gehad.
Butterflywhy schreef:
09-11-2020 08:24
Yes sinds de update naar 14.1 heb ik hier last van. Verder geen andere klachten al vind ik een aantal dingen echt drie keer niks van deze update.
Er is al weer 14.2
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
09-11-2020 08:58
Sinds iOS 14.2 moet ik steeds inloggen bij Facebook, ook heel irritant
Ja ik ook
Alle reacties Link kopieren
Mijn mailaccount wil sinds vanmorgen geen bijlagen toevoegen 🧐. Kom ik net achter.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Uit pure wanhoop mijn accounts verwijderd van mijn Iphone. En ik heb er 1 weer geïnstalleerd. Het andere lukte niet...en ik blijf toch af en toe zien. kan mail niet ophalen, fout etc etc. Die melding van ww opgeven krijg ik niet meer gelukkig.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Ik irriteer me er mateloos aan maar eens denken of ik het inderdaad allemaal verwijder en weer terug zet.
Hier hetzelfde probleem met 1 iPhone en 2 Ipad's, Telefoon is inmiddels geüpdatet naar 14.2 en daar is het probleem opgelost.

Is trouwens alleen bij m'n Live en Hotmail accounts, Ziggo en Gmail geven geen problemen.
anoniem_64c2b0a228eb6 wijzigde dit bericht op 12-11-2020 10:37
Reden: Kleine toevoeging
26.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zie geen 14.2 staan? Anders wil ik die update ook wel doen.
Butterflywhy schreef:
12-11-2020 10:39
Ik zie geen 14.2 staan? Anders wil ik die update ook wel doen.
Ook niet als je hem zelf opzoekt? Via algemeen en dan software update?Misschien weer verwijderd ivm klachten? Bij mij is deze dus al wel geïnstalleerd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het alleen met een hotmailaccount. Bloedirritant. Verwijderen en opnieuw toevoegen verhelpt het probleem niet (voor wie dat wil proberen).
Butterflywhy schreef:
12-11-2020 10:39
Ik zie geen 14.2 staan? Anders wil ik die update ook wel doen.
Welke iPhone heb je? Meestal worden zulke updates beetje bij beetje uitgerold, nieuwste iPhones als eerste en dan de oudere. Heb zelf de XS Max en daar heb ik 14.2 op.
Alle reacties Link kopieren
DD85 schreef:
12-11-2020 14:50
Welke iPhone heb je? Meestal worden zulke updates beetje bij beetje uitgerold, nieuwste iPhones als eerste en dan de oudere. Heb zelf de XS Max en daar heb ik 14.2 op.
Ik heb automatische update aanstaan maar had geen bericht gekregen. Ik heb de iphone 11. Na hier gelezen te hebben ben ik zelf bij updates gaan kijken en daad zag ik 14.2 staan. Inmiddels dus de update uitgevoerd. Ben benieuwd of het hiermee over is.
Alle reacties Link kopieren
Nou, bedankt hoor want het lijkt over te zijn na die update. Super.
Alle reacties Link kopieren
Het was/is ook op te lossen door bij Instellingen de wachtwoorden van je e-mailaccounts opnieuw in te voeren. Bij mij was het probleem toen over.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind wel dat na de update de stemherkenning veel slechter werkt. Hebben jullie daar ook last van?
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
13-11-2020 09:51
Het was/is ook op te lossen door bij Instellingen de wachtwoorden van je e-mailaccounts opnieuw in te voeren. Bij mij was het probleem toen over.

Nou bij mij niet hoor, zelfs account verwijderen en opnieuw toevoegen (meerdere keren) hielp niet.
Ik heb vannacht de update geïnstalleerd dus ben benieuwd.

Wat ik nou wel handig zou vinden, zelf kunnen kiezen welke emoji’s je in je toetsenbord wil. Het zijn er nu zo achterlijk veel (wéér 100+ erbij), en ik gebruik de meeste toch nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven