Welke airpods

23-11-2020 16:14 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Mijn dochter wil graag airpods ze heeft een iPhone se
Zijn die van Apple nu echt zoveel beter dan bijv jbl?

Scheelt namelijk behoorlijk in prijs
De airpods pro zijn wat mij betreft echt een meerwaarde.

De gewone airpods hebben mij nooit kunnen bekoren.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
23-11-2020 16:16
De airpods pro zijn wat mij betreft echt een meerwaarde.

De gewone airpods hebben mij nooit kunnen bekoren.
Wat is het verschil?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
100% voor de airpods pro! Ik was eerst te gierig en kocht JBL's. Wat een ondingen! Gelukkig kreeg ik van Coolblue mijn geld terug en met wat bijleggen heb ik alsnog de airpods pro gekocht. Ik ben er zó blij mee.
Alle reacties Link kopieren
boannan schreef:
23-11-2020 16:18
Wat is het verschil?
Pasvorm is veel beter voor mij. Noise cancelling. Verder weet ik het verschil niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze voor mijn dochter gekocht: https://www.bol.com/nl/p/vip-airbass-pr ... oductImage

Volgens de recensies zijn ze beter dan de echte AirPods Pro en dus vele malen goedkoper. Je ziet het verschil niet eens.
Ik geef ze voor Sinterklaas en dus hebben we ze zelf nog niet kunnen testen, maar blijkbaar zijn ze goed.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
23-11-2020 16:48
Ik heb deze voor mijn dochter gekocht: https://www.bol.com/nl/p/vip-airbass-pr ... oductImage

Volgens de recensies zijn ze beter dan de echte AirPods Pro en dus vele malen goedkoper. Je ziet het verschil niet eens.
Ik geef ze voor Sinterklaas en dus hebben we ze zelf nog niet kunnen testen, maar blijkbaar zijn ze goed.
Ik lees in de bovenste recensie dat ze beter zijn dan de Airpods 1, niet de pro :)

Veel comments over dat het signaal af en toe wegvalt. Dat zou mij wel storen.

Verder ken ik deze dingen niet. Ik heb de Airpods pro en die bevallen heel goed maar die zijn dan ook wel een stuk duurder.
Ik heb die van JBL en die zijn erg fijn, en ook een stuk goedkoper dan die van Apple.
boannan schreef:
23-11-2020 16:18
Wat is het verschil?
Andere pasvorm en aanpasbaar aan de gebruiker, waarbij de app je vertelt welke adapter je het beste kan.

Veel beter geluid.

En noise cancelling.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
23-11-2020 17:13
Ik lees in de bovenste recensie dat ze beter zijn dan de Airpods 1, niet de pro :)

Veel comments over dat het signaal af en toe wegvalt. Dat zou mij wel storen.

Verder ken ik deze dingen niet. Ik heb de Airpods pro en die bevallen heel goed maar die zijn dan ook wel een stuk duurder.
Oké, ook prima voor een kind van 11. Ze zitten wel hetzelfde in je oren als de pro en dat is voor haar het belangrijkste, de gewone AirPods zijn te groot. Ik vind de echte echt te duur om met Sinterklaas te geven. En zij vindt het natuurlijk leuk als ze er wel zo uitzien.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
23-11-2020 17:29
Oké, ook prima voor een kind van 11. Ze zitten wel hetzelfde in je oren als de pro en dat is voor haar het belangrijkste, de gewone AirPods zijn te groot. Ik vind de echte echt te duur om met Sinterklaas te geven. En zij vindt het natuurlijk leuk als ze er wel zo uitzien.
Snap ik helemaal! Ik heb de pro omdat ik in veel conference calls zit. Ik kan die dingen lang in hebben zonder last van mijn oren te krijgen.
pamelacourson schreef:
23-11-2020 16:48
Ik heb deze voor mijn dochter gekocht: https://www.bol.com/nl/p/vip-airbass-pr ... oductImage

Volgens de recensies zijn ze beter dan de echte AirPods Pro en dus vele malen goedkoper. Je ziet het verschil niet eens.
Ik geef ze voor Sinterklaas en dus hebben we ze zelf nog niet kunnen testen, maar blijkbaar zijn ze goed.
Deze hebben geen noise cancelling (passief is een onzinterm feitelijk). En ik geef je op een briefje dat ze geluidstechnisch minder zullen zijn.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
23-11-2020 17:32
Deze hebben geen noise cancelling (passief is een onzinterm feitelijk). En ik geef je op een briefje dat ze geluidstechnisch minder zullen zijn.
Natuurlijk zijn ze vast minder, maar het is voor een kind, dat het gewoon leuk en handig vindt om draadloze oortjes te hebben. En in deze prijscategorie zijn ze blijkbaar meer dan prima. TO vraagt ook niet om de beste die er zijn, ze vraagt of goedkopere ook goed zijn. Dus waarom zo mierenneuken?
pamelacourson schreef:
23-11-2020 19:07
Natuurlijk zijn ze vast minder, maar het is voor een kind, dat het gewoon leuk en handig vindt om draadloze oortjes te hebben. En in deze prijscategorie zijn ze blijkbaar meer dan prima. TO vraagt ook niet om de beste die er zijn, ze vraagt of goedkopere ook goed zijn. Dus waarom zo mierenneuken?
Je suggereert vrij expliciet dat ze beter zijn.

En to vroeg expliciet of de airpods beter zijn dan de jbl’s.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
23-11-2020 19:07
Natuurlijk zijn ze vast minder, maar het is voor een kind, dat het gewoon leuk en handig vindt om draadloze oortjes te hebben. En in deze prijscategorie zijn ze blijkbaar meer dan prima. TO vraagt ook niet om de beste die er zijn, ze vraagt of goedkopere ook goed zijn. Dus waarom zo mierenneuken?
Huh, mierenneuken? Jij zegt dat ze beter zijn dan de echte. En dat is niet zo. 🤷🏻‍♀️
Alle reacties Link kopieren
De pro’s vallen uit mijn oren. Miskoop van het jaar wat mij betreft.
Jammer dat je dat niet van tevoren kunt testen of ze geschikt zijn voor je oren.
Alle reacties Link kopieren
Maar toch nog even. Als ik nou niet zoveel geld wil uitgeven. Ik vind 200 euro echt teveel en 100 euro eigenlijk wel de max.

Ik gebruik ze voornamelijk voor muziek en bellen tijdens het wandelen. Welke zouden jullie dan kopen? Welk merk en welk type. Ik heb een iphone maar hoef niet perse de airpods van apple.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
boannan schreef:
25-11-2020 18:26
Maar toch nog even. Als ik nou niet zoveel geld wil uitgeven. Ik vind 200 euro echt teveel en 100 euro eigenlijk wel de max.

Ik gebruik ze voornamelijk voor muziek en bellen tijdens het wandelen. Welke zouden jullie dan kopen? Welk merk en welk type. Ik heb een iphone maar hoef niet perse de airpods van apple.
Ik hanteer altijd dat het goed moet zijn. Anders laat ik het wel lopen. Nou is dat tegenwoordig wat makkelijk gezegd, maar in het verleden hield dat dus soms in dat ik iets niet kocht.
Alle reacties Link kopieren
Gezien de leeftijd van de gebruiker (ik gok dat de dochter nog erg jong is), het risico op kwijtraken en de prijs kwaliteitsverhouding, zeg ik nee. Niet doen.

Kind merkt het verschil echt niet in kwaliteit en zo goed zijn ze nou ook weer niet. En ook airpods kunnen connectie problemen hebben.
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven