Mediamarkt Black Friday preparty

23-11-2020 16:18 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of de prijzen die je nu betaalt bij de Mediamarkt Black Friday preparty, ook de prijzen zijn die vrijdag gelden (op de echte Black Friday)? Of zijn ze vrijdag lager?
Bij de mediamarkt is het belangrijk om te kijken of ze de normale prijs niet verhoogd hebben waardoor het een betere aanbieding lijkt. Zo wilde ik vorig jaar iets kopen en ik dacht ik wacht even op black friday. Het ding koste 29,95 bij black friday nog steeds maar ze deden net of het normaal 39,95 kostte. Ja zo kan ik het ook.

Tip: kijk eens op vergelijkingssites of tweakers.
Alle reacties Link kopieren
Check tweakers. Ik heb spullen bij coolblue gekocht omdat de korting daar beter was dan bij mediamarkt.
Alle reacties Link kopieren
Bij bol.com hebben ze deze week dagelijks acties, met iedere dag een andere categorie. Vrijdag is de dag van de elektronica.
Het lijkt mij zo op het eerste gezicht dat ze elke dag andere 'aanbiedingen' hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er niet goed uit. Dochter wil een iPhone 11. Die staat nu zowel bij Mediamarkt als Cool Blue voor 644 euro. Elders is hij duurder, maar ik kan dus niet vinden of hij vrijdag goedkoper is.
KamilleT schreef:
23-11-2020 16:41
Ik kom er niet goed uit. Dochter wil een iPhone 11. Die staat nu zowel bij Mediamarkt als Cool Blue voor 644 euro. Elders is hij duurder, maar ik kan dus niet vinden of hij vrijdag goedkoper is.
En nu bestellen bij Coolblue ( fijnere maatschappij, ook met retourneren en verzenden ect) en dan vrijdag kijken of hij elders goedkoper is. Die eerste kan je dan nog annuleren of terugsturen ( wet kopen op afstand) .

Maar denk dat vrijdag die aanbieding op is of gewoon weg.
Dat kan, maar niemand weet of dit bij fit artikel geldt. Ik denk bij de MM het niet eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
23-11-2020 16:47
En nu bestellen bij Coolblue ( fijnere maatschappij, ook met retourneren en verzenden ect) en dan vrijdag kijken of hij elders goedkoper is. Die eerste kan je dan nog annuleren of terugsturen ( wet kopen op afstand) .

Maar denk dat vrijdag die aanbieding op is of gewoon weg.
Helemaal mee eens. De service van coolblue is echt heel top. Als je het niet goedkoper kunt vinden dan is dat gewoon de prijs. Bestellen dus.
Alle reacties Link kopieren
Mediamarkt is meestal alsnog duurder dan een site als Coolblue, ondanks de aanbieding. Ik zou even nakijken op Tweakers.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem besteld bij Coolblue en we gaan vrijdag naar Mediamarkt om te kijken of er een scherpere aanbieding is. Mezelf kennende ga ik voor 20 euro niet de moeite nemen om hem helemaal te retourneren en zo :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven