Vreemde informatie

08-01-2021 19:21 118 berichten
Hallo mensen,

Ik heb een hele vreemde vraag. Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man. Gedurende de week appen we veel met elkaar. Het vreemde is dat hij plots mijn voorletters en doopnamen van mij en de kinderen weet, evenals onze geboortedatums. Persoonlijk vind ik dit vreemd, ik heb geen social media en zelfs wanneer je mijn naam intoetst op internet, vind je niks terug. Plus, hij is zelf woonachtig in een buurland. Ik heb hem gevraagd hoe hij dit weet, maar hier doet hij nogal 'grappig' over.

Iemand enig idee hoe deze man aan een de van mijn persoonsgegevens is gekomen?

Dank.
Vraag het hem.
anoniem_327839 wijzigde dit bericht op 08-01-2021 19:24
0.00% gewijzigd
Is hij bij je thuis geweest? Kan hij in je spullen gesnuffeld hebben?
PhiIae schreef:
08-01-2021 19:23
Vraag het hem.
Heeft ze gedaan
Als je zijn grappige antwoord niet vertrouwd, blokkeren dan maar?
Alle reacties Link kopieren
Dan bel je hem toch en vraag je rechtstreeks waar hij die info vandaan heeft?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem gevraagd hoe hij dit weet, maar hier doet hij nogal 'grappig' over.

Iemand enig idee hoe deze man aan een de van mijn persoonsgegevens is gekomen?

Doet dat er nog toe nu? Of zie je het serieus nog zitten met deze man?
Alle reacties Link kopieren
Bizar en raar.
Wanneer gebruikt hij het, en zegt hij hoe hij het heeft gevonden?

Misschien doet hij grappig omdat hij het ook een beetje raar van zichzelf vind.
Misschien omdat hij raar is.
o_o . Als ik geen rechtstreeks en duidelijk antwoord zou krijgen van deze man zou het einde verhaal zijn. Bizar dit.
Ik vind het raar, op het akelige af.
Ik kan er de kriebels van. Hij mag zich nader verklaren lijkt mij.
Uiteraard heb ik dit aan hem gevraagd, wel 20 keer. Ik krijg hier alleen geen serieus respons op. Dat dit een belachelijke vraag is, snap ik ook wel.

Het enige wat ik kan bedenken, is dat hij in administratie bij mij thuis gesnuffeld moet hebben. Wat me overigens stug lijkt, aangezien ik de hele avond naast hem op de bank heb gezeten.

Hetgeen waarom ik dit vraag, is dat ik dit bizar en zelfs 'eng' vindt. Wellicht dat iemand van jullie misschien dmv werk hier ook inzage in heeft bijv., vandaar zocht ik naar een antwoord.
Alle reacties Link kopieren
Einde meneer denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Is hij lid van de kerk en zou het kunnen dat hij toegang heeft tot het doopregister (aangezien je het over doopnamen hebt) Ik ben gedoopt, maar ben zelf niet gelovig. Ben 2x naar een andere gemeente verhuusd en zodra ik daar ingeschreven wordt krijg ik een brief van de kerk of ik ze wil steunen en een x bedrag wil overmaken.

Ik vjnd het alleen een ride vlag, iemand die dit uitzoekt, je dit zegt en ook nog eens niet wil zeggen hoe hij eraan komt klinkt als een engerd die ik niet in mijn buurt of dat van mijn kinderen wil.
Madderijn schreef:
08-01-2021 19:27
Bizar en raar.
Wanneer gebruikt hij het, en zegt hij hoe hij het heeft gevonden?

Misschien doet hij grappig omdat hij het ook een beetje raar van zichzelf vind.
Misschien omdat hij raar is.
Hij wenst me bijv. een fijne dag toe middels een whatsapp bericht "fijne dag vandaag J.J.K. Janssen" In deze trant. Zo ook met de doopnamen van mijn kinderen....
Alle reacties Link kopieren
Hulplijn112911 schreef:
08-01-2021 19:33
Uiteraard heb ik dit aan hem gevraagd, wel 20 keer. Ik krijg hier alleen geen serieus respons op. Dat dit een belachelijke vraag is, snap ik ook wel.

Het enige wat ik kan bedenken, is dat hij in administratie bij mij thuis gesnuffeld moet hebben. Wat me overigens stug lijkt, aangezien ik de hele avond naast hem op de bank heb gezeten.

Hetgeen waarom ik dit vraag, is dat ik dit bizar en zelfs 'eng' vindt. Wellicht dat iemand van jullie misschien dmv werk hier ook inzage in heeft bijv., vandaar zocht ik naar een antwoord.
Als jij zelf al niet eens weet waar hij die info vandaan heeft, hoe zouden wij dat dan moeten weten?

Maar als hij er niet op wil antwoorden als je hem vraagt hoe hij die info gekregen heeft, dan zou ik het contact verbreken, heel simpel. Klaar ermee.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik denk dat hij een heel rijke man is met een enorm zakelijk imperium, een eigen helikopter en een stuk of 20 auto's. Hij woont in het penthouse van zijn eigen gebouw en speelt enorm goed op zijn vleugel. Hij heeft daar ook een kamer die hij strikt op slot laat, maar dat laat hij je t.z.t. nog wel weten. Uiteraard heeft hij achtergrond onderzoek naar je laten doen, want hij wil niet dat je misbruik van hem zult maken.
Alle reacties Link kopieren
Als hij niet serieus reageert zou ik ervan uitgaan dat hij dit dus niet per toeval is tegengekomen en jij ook niet blij zult zijn met het antwoord. Ik zou klaar zijn met deze man, heel eng.
Hulplijn112911 schreef:
08-01-2021 19:35
Hij wenst me bijv. een fijne dag toe middels een whatsapp bericht "fijne dag vandaag J.J.K. Janssen" In deze trant. Zo ook met de doopnamen van mijn kinderen....

Gadver.....een stalker in spé
Nanouk schreef:
08-01-2021 19:34
Is hij lid van de kerk en zou het kunnen dat hij toegang heeft tot het doopregister (aangezien je het over doopnamen hebt) Ik ben gedoopt, maar ben zelf niet gelovig. Ben 2x naar een andere gemeente verhuusd en zodra ik daar ingeschreven wordt krijg ik een brief van de kerk of ik ze wil steunen en een x bedrag wil overmaken.

Ik vjnd het alleen een ride vlag, iemand die dit uitzoekt, je dit zegt en ook nog eens niet wil zeggen hoe hij eraan komt klinkt als een engerd die ik niet in mijn buurt of dat van mijn kinderen wil.
Een rode vlag vind ik het zeker. Het doopregister is niet mogelijk, aangezien mijn kinderen nooit gedoopt zijn. We hadden wel die intentie, maar is er nooit van gekomen. Of ik dan over doopnamen mag spreken, is dan niet de juiste benaming denk ik.
bia-pia schreef:
08-01-2021 19:35
Ik denk dat hij een heel rijke man is met een enorm zakelijk imperium, een eigen helikopter en een stuk of 20 auto's. Hij woont in het penthouse van zijn eigen gebouw en speelt enorm goed op zijn vleugel. Hij heeft daar ook een kamer die hij strikt op slot laat, maar dat laat hij je t.z.t. nog wel weten. Uiteraard heeft hij achtergrond onderzoek naar je laten doen, want hij wil niet dat je misbruik van hem zult maken.

Hmm, toch nog maar even een kans geven dan.
RikM schreef:
08-01-2021 19:38
Hmm, toch nog maar even een kans geven dan.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft contact gehad met je ex?

Hij is nog samengeweest met een vroegere vriendin, verre familie, ...?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij in het verleden bij de overheid gewerkt? Bij het UWV, gemeente of een centrale overheid?

Ik kom vroeger via het sofinummer of naam en geboortedatum vrijwel alles van iemand zien. Inwoners op het adres (naam en toenaam, geb datum). Inkomen, werkgever, uitkeringshistorie, ...etc.

Ik vind het zelf heel raar omdat soort gegevens te misbruiken, waarom zou iemand dat doen? Daarnaast moest ik zelf op het laatst ook aangeven waarom ik toegang wilde tot een dossier, dan moest ik het soort onderzoek opgeven en de status/niveau van indo. Bijv medische info had ik geen toegang toe, want ik ben geen arts.

Ik zou hier niet mee verder gaan. Ik vind het een rare kwast.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het meest voor de hand liggende is uiteraard (naast een private investigator) dat hij toegang heeft tot de basisregistratie en daar misbruik van gemaakt heeft. Of dat hij iemand kent die dat voor hem heeft bekeken.
RikM schreef:
08-01-2021 19:38
Hmm, toch nog maar even een kans geven dan.
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven