Teaser toevoegen in WordPress

12-01-2021 12:18 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoe ik aan een nieuwsbericht in WordPress een teaser kan toevoegen?
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt een introtekst dat niet de normale tekst is? Volgens mij ligt dit aan het template dat je gebruikt. Misschien zijn er ook wel plugins voor.
Dit is inderdaad ook afhankelijk van het thema, zoals essychan al zegt. Als je zo snel niet de mogelijkheid ziet, heb je kans dat je die tekst kunt opgeven via de "samenvatting". Die is geloof ik standaard niet zichtbaar. Inschakelen doe je zo:
  • Login op de WordPress admin
  • Klik links op berichten
  • Kies het bericht waarvoor je dit wilt instellen
  • Klik rechtsboven op "Schermopties" en zet bij dat uitklapding een vinkje bij "Samenvatting"
  • Scroll indien nodig iets naar onder, dan heb je een nieuw elementje, "Samenvatting" waar je dat kunt invoeren
Let wel, het kan zijn dat het thema wat je gebruikt hier niets mee doet, dus dat dit niet een oplossing is voor je vraag. Mocht dat het geval zijn, is het wel handig om te weten welk thema je gebruikt ;)
anoniem_640ad1edec9ad wijzigde dit bericht op 20-01-2021 13:57
Reden: Opsomming gefixt
1.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met een teaser? Een inleiding? Een streamer (uitgelicht citaat dat extra opvalt)?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
OP was van 12 januari en haar laatste reactie op het forum van 14 januari. Ik denk niet dat het een erg dringend problem was...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven