Hoe email van smartphone halen?

16-01-2021 00:39 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ik mijn vraag een beetje duidelijk kan uitleggen. Alvast bedankt voor het lezen.

Bij een smartphone is standaard een koppeling met een emailaccount als ik het goed heb. Toen ik mijn Samsung kocht moest ik apart een gmailaccount aanmaken. Als ik dan op het icoontje 'email' tik kreeg ik altijd mijn gmailaccount. Deze staat blijkbaar altijd open/ingelogd.

Maar nu is er ineens een ander emailaccount van mij wat nu standaard op het scherm staat en wat ik niet kan verwijderen. Dat wil ik niet. Ik wil alleen mijn gmailaccount op het scherm en gekoppeld aan mobiel.
('Ineens' is niet helemaal waar, ik ben laatst wel bezig geweest met mobiel)

Weet iemand hoe ik dit kan wijzigen?
Alle reacties Link kopieren
Misschien bij Instellingen--> accounts --> e-mail
Alle reacties Link kopieren
Even googelen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Terug naar fabrieksinstellingen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je zelf een extra mailadres gekoppeld? Ga in je mail links bovenin naar de 3 horizontale strepen. Klik hierop, als het gied is zie je daar de mailadressen die gekoppeld zijn. Je kunt hier aangeven welke je wil inzien.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik daar zelf niet op kom :facepalm:
Ik ga het proberen, bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Nanouk, ook bedankt.
Ik laat nog weten of het is gelukt.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het gelukt. Bedankt!
Was inderdaad Instellingen 》Google-instellingen 》Accounts op dit apparaat beheren.
Alle reacties Link kopieren
Tjawatzalikkiezen schreef:
16-01-2021 01:26
Volgens mij is het gelukt. Bedankt!
Was inderdaad Instellingen 》Google-instellingen 》Accounts op dit apparaat beheren.
Ja als je het mailadres helemaal wil verwijderen wel. Je kan ze ook beiden koppelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven