Online aanmelden voor activiteiten: welke app/website?

24-01-2021 13:37 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil binnenkort voor vrienden een klein online activiteiten programma organiseren ('s middags een quiz, wat later op de dag een escape room en 's avonds een Watch Party). Omdat voor iedere activiteit een specifiek aantal plaatsen beschikbaar is, zou het fijn zijn als iedereen zich op voorhand kan "intekenen" op datgene waaraan ze mee willen doen.

Dus ik ben op zoek naar een soort van online agenda waarin ik "slots" aan kan maken die tot een maximum aantal keren vergeven kunnen worden. (Formuleer ik dit goed?)

Is er iemand die weet wat voor een App of Website ik hiervoor makkelijk kan gebruiken? Ik heb natuurlijk al op online planners en agenda's gezocht, maar dat zijn allemaal de standaard kantooragenda's.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Je zou een microsoft/google form kunnen maken en dan het aantal antwoordmogelijkheden kunnen maximeren.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Datumprikker.nl. Kan je wel alleen de tijdsslots aangeven dus zou je in de uitnodiging moeten zetten 11 uur = quizzen, 12 uur = escaperoom. Per tijdslot kan je een maximum instellen en je kan ook een maximum keuze instellen per persoon, bvb. Ieder persoon mag maar 1x meedoen per dag.
Alle reacties Link kopieren
Dank! Ik ga beiden bekijken!
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee. Ik heb ook goede ervaringen met datumprikker.nl.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven