Foto's opslaan

02-03-2021 16:31 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag

Mijn telefoon is vol! 2000 foto's staan er nu op.
Zelfs nog van een stedentrip twee jaar geleden.

Ik ben een giga digibeet. Waar kan ik ze het beste online opslaan?
(Ik heb een externe harde schijf maar alleen een Chromebook. Dus ook gedoe met omzetten.)
Jottacloud
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alles in Google foto’s.
Alle reacties Link kopieren
Dit probleem had ik laatst ook. Ik gebruik nu OneDrive en zet het gelijk over wanneer ik nieuwe foto's/video's maak.

Verder maak ik regelmatig een backup naar mijn computer EN een externe harde schijf.
Vervolgens een deel van de foto's en (vooral!) videos van mijn telefoon afhalen.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook Google foto’s. Al 5(?) telefoons worden automatisch gesynchroniseerd naar Google. Vanuit Google foto’s kan je ook animaties ed. maken. Super fijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik hang mijn iPhone met een kabel aan mijn pc. En haal alle foto's uit de mappen (gebruik geen iTunes).

Ik heb sla ze op op mijn pc, een backup op externe harde schijf en nog een backup op een server van mijn man. Die laatste is dus op een andere locatie.

Ik wil niets in een online dienst hebben staan. Dus ik gebruik geen cloud of wat dan ook
Hier ook Google photo's. Worden automatisch gesynchroniseerd en sla ze op in mappen per jaar.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor de opties.
Ik ga dit weekend eens kijken.
Hier gebruik ik OneDrive voor het overzetten. Werkt perfect. En daarna haal ik ze van de telefoon of camera af zodat hij niet vol raakt.

Heb ook n externe harde schijf als extra backup.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven