Chatgeschiedenis Messenger

03-03-2021 22:48 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik een Facebookvriend blokkeer op Messenger, wat gebeurt er dan met de bestaande chatgeschiedenis? Blijft deze bestaan of is deze dan ook verdwenen?
Nee. Maar als je het per se zou willen bewaren kan je screenprintjes maken.
Alle reacties Link kopieren
De chatgeschiedenis blijft in principe gewoon bestaan. Je kunt het voor jezelf wel verwijderen, maar 10min na het verzenden van een bericht, niet meer bij de ontvanger.
Alle reacties Link kopieren
2 antwoorden die elkaar tegenspreken. Wat is het nou?
Alle reacties Link kopieren
m-april schreef:
03-03-2021 23:11
De chatgeschiedenis blijft in principe gewoon bestaan. Je kunt het voor jezelf wel verwijderen, maar 10min na het verzenden van een bericht, niet meer bij de ontvanger.
De vraag gaat over iemand blokkeren
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
04-03-2021 07:56
2 antwoorden die elkaar tegenspreken. Wat is het nou?

Wat maakt het uit? Als je het voor jezelf wil bewaren dan maak je printscreens, als je wil dat het bij de ander verdwijnt dan heb je daar geen invloed op. Zo simpel is het.
Bergje65 schreef:
04-03-2021 07:56
2 antwoorden die elkaar tegenspreken. Wat is het nou?
Nee, hoor.
of is deze dan ook verdwenen?


Nee.

Maar als je per se iets wil bewaren kan je screenprints maken.
Zolang jij het gesprek niet verwijdert, blijft t gewoon staan in messenger.
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
04-03-2021 11:00
Wat maakt het uit? Als je het voor jezelf wil bewaren dan maak je printscreens, als je wil dat het bij de ander verdwijnt dan heb je daar geen invloed op. Zo simpel is het.
Ik wil dat het voor beiden bewaard blijft maar dat we elkaar vanaf nu niks meer kunnen zeggen
Bergje65 schreef:
04-03-2021 13:45
Ik wil dat het voor beiden bewaard blijft maar dat we elkaar vanaf nu niks meer kunnen zeggen
Zoals al eerder gezegd, als de andere persoon besluit het gesprek te verwijderen, dan heb je daar geen invloed op.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
04-03-2021 13:45
Ik wil dat het voor beiden bewaard blijft maar dat we elkaar vanaf nu niks meer kunnen zeggen
Het verdwijnt niet automatisch op het moment dat jij diegene of diegene jou blokkeert.
Alle reacties Link kopieren
Top. Ik weet genoeg.
Je kunt je eigen berichten wederzijds wissen door op de drie puntjes te klikken naast je eigen berichten en uit de opties kiezen. Eerder kon je alleen de berichten wissen voor jezelf en bleef het wel zichtbaar voor de ontvanger.
Dat is dus een fijne ontwikkeling van messenger, Hangout heeft helaas die optie niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven