Digi
alle pijlers
Irritante Ziggo mediabox
woensdag 13 oktober 2021 23:41
Heb je al contact met Ziggo opgenomen? En geprobeer de box stabiel neer te zetten? Desnoods op een viltje ofzo? Resoneert er iets? Of komt het echt uit de box zelf?
donderdag 14 oktober 2021 00:17
donderdag 14 oktober 2021 00:30
Is inderdaad een probleem bij de nieuwere mediaboxen. Wij hebben vorig jaar gelukkig mee mogen doen met een proef, ze hebben toen een aantal boxen aangepast en deze zouden wel stil zijn.
Was heel blij dat wij ‘erbij’ zaten en een ‘stille’ box mochten uitproberen.
Het irritante geluid was inderdaad weg bij de aangepaste box. Ik werd echt gek van dat gezoem en die hoge pieptoon in dat ding, kwam zelfs boven de tv uit.
Was heel blij dat wij ‘erbij’ zaten en een ‘stille’ box mochten uitproberen.
Het irritante geluid was inderdaad weg bij de aangepaste box. Ik werd echt gek van dat gezoem en die hoge pieptoon in dat ding, kwam zelfs boven de tv uit.
donderdag 14 oktober 2021 06:55
Er gaat idd een serie rond met een productiefout. Wat helpt is meerdere keren contact met ziggo opnemen, want blijkbaar is dat de enige manier om aan te geven dat je het echt niet acceptabel vind.
Wij hebben een zakelijk account, en zelfs toen heb ik ze een week dagelijks aan de telefoon gehad voordat ze de box kwamen testen. Overigens hadden wij ook een verkeerd logo op de box zitten, en het was echt in het begin van de Next box, maar na jaren Ziggo weet ik niet beter dan dat je echt door moet zetten.
Want als het eenmaal werkt, werkt het echt top! (En nee, geen aandelen)
Wij hebben een zakelijk account, en zelfs toen heb ik ze een week dagelijks aan de telefoon gehad voordat ze de box kwamen testen. Overigens hadden wij ook een verkeerd logo op de box zitten, en het was echt in het begin van de Next box, maar na jaren Ziggo weet ik niet beter dan dat je echt door moet zetten.
Want als het eenmaal werkt, werkt het echt top! (En nee, geen aandelen)
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig
donderdag 14 oktober 2021 08:02
Wij hadden hier juist ontzettend veel storing met ziggo. Blokjes in beeld, geen beeld, geluid liep niet gelijk, soms gewoon geen geluid voor een paar seconden. Ziggo eruit gegooid en oxxio genomen, dat is nu net kpn geworden. Nooit meer gedoe gehad. Hier dus geen ziggo meer! Verademing.OpenHaardVuur schreef: ↑14-10-2021 06:55Er gaat idd een serie rond met een productiefout. Wat helpt is meerdere keren contact met ziggo opnemen, want blijkbaar is dat de enige manier om aan te geven dat je het echt niet acceptabel vind.
Wij hebben een zakelijk account, en zelfs toen heb ik ze een week dagelijks aan de telefoon gehad voordat ze de box kwamen testen. Overigens hadden wij ook een verkeerd logo op de box zitten, en het was echt in het begin van de Next box, maar na jaren Ziggo weet ik niet beter dan dat je echt door moet zetten.
Want als het eenmaal werkt, werkt het echt top! (En nee, geen aandelen)