PHP-NUKE toolbar verwijderen.

20-09-2009 08:47 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gistesteren avond was ik naar iets opzoek op internet toen heb PHP-NUKE gedownload. Dat was eingelijk ook niet de bedoeling maar nu heb ik de toolbar daar van. Heeft iemand een idee hoe ik dit verwijderd krijg?

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb XP. Bij mij werkt het zo:

Start: programma toegang en instellingen. Dan programma's wijzigen of verwijderen en hem daar even zoeken en er af gooien.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
In je Internet Explorer naar het menu Extra gaan, daar naar Invoegtoepassingen Beheren gaan, dan Werkbalken en Extensies, daar zou je 'm moeten kunnen verwijderen of iig uitschakelen
Alle reacties Link kopieren
Nee ik heb het nog steeds niet.

Tchai, als ik dat van jou doet dan ben ik bij invoegtoepassingen beheren dan heb ik wat er ingeschakelt is of uitgeschakelt maar geen werkbalken of extensies. Of ben ik nou zo'n muts
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet eerst het hele programma eraf? Of kun je in het programma zelf iets regelen? (ik ben a-technisch dus 't is maar een gok )
Alle reacties Link kopieren
Gelukt

Het was op het menu van internet: Beeld, werkbalk en daar zag ik iets staan over PHP-NUKE en dat heb ik verwijderd.

Bedankt voor jullie reacties.
Alle reacties Link kopieren
is niet weg, is alleen niet zichtbaar meer.
Even verwijderen uit je software lijst via configuratiescherm, programma's verwijderen.
Ga een naar start, en dan zoeken.

En tik daar eens in PHP-NUKE? of alleen PHP?

Ik weet zeker dat je dan nog wel wat vind.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde probleem alleen krijg ik hem niet verwijderd met bovenstaande opties. Heb hem gezocht via Start zoeken toen verwijderd maar hij blijft bovenin staan. Het is heel irritant want als je naar een site gaat krijg ik opeens een foutmelding via PHP-Nuke.



Meer opties please?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven