Abbo met alleen sms

09-01-2010 10:21 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een abonnement voor mijn mobiel, ik hoef geen nieuwe telefoon.

Ik sms vrij veel, bellen daarentegen doe ik niet veel

Alle combi's voor abonnementen zijn met sms ( prima) én belminuten.

En die belminuten hoef ik niet...of bijna niet.

Zijn er abbo's waarbij je de belminuten kunt omzetten in smsjes?

Tot nu toe heb ik niks gevonden met google hiervoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat bij vodafone.. 1 tegoed voor allebei, met het voordeel van verschillende extra opties (zoals 1000 smsjes per maand voor x bedrag). Ik heb er toen de sms verdubbelaar bij genomen, 2 smsjes voor de prijs van 1..



Edit: die extra opties heten daar blox
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Hi abo met een bundel die ik op mag maken aan bellen óf sms. Ben nu niet in de gelegenheid om op te zoeken welke dat is, maar ben er wel tevreden over. Ik weet nooit wat ik die maand méér doe: bellen of sms'en.

Ook mag ik het restant meenemen naar de volgende maand.



edit: ook hier een verdubbelaar aangezet voor sms.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Bij Vodafone bepaal je zelf hoe je je abonnement opmaakt: je hebt één bundel, waaruit je kunt bellen én sms'en.



Als je googelt, kun je misschien beter op 'abonnement' googlen, dat schrijf je namelijk met één b en twéé n'en.
Peas on earth!
Ik zit bij Hi en de bundel mag je zowel voor sms als voor bellen gebruiken, dus sms je alleen maar gaat je hele bundel daar aan op.



Vind het alleen jammer dat sms-jes/bellen vanuit het buitenland niet van de bundel gaan.
Alle reacties Link kopieren
Bij Vodafone worden smsjes en telefoontjes vanuit het buitenland ook buiten de belbundel verrekend helaas. Ik heb zo'n idee dat geen enkele aanbieder dit bínnen de bundel doet.
Peas on earth!
T-mobile heeft dat ook.

Dan neem je een Flexabonnement.



Zowel bellen als sms-en gaat dan uit één bundel.

Hartstikke makkelijk, ik heb het ook. En je ongebruikte tegoeden neem je dan mee naar de volgende maand.

Ik heb ook een Sms verdubbelaar genomen voor 2 euro per maand extra.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig, al zoveel reacties...ga straks gelijk verder googlen.

Op abonnement dan he??
Alle reacties Link kopieren
Ben heeft dat ook en is lekker goedkoop. Of je kunt voor 3 euro (50 min) beltegoed nemen en een sms bundel van 1000 sms per maand erbij. Dan kan je én oneindig smsen én bellen als het nodig is. Kost maar 13 euro per maand.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb een Flexabonnement bij Tm,obile met SMS-verdubbelaar. Ik SMS ook meer dan ik bel. En ik kan het gewoon meenemen naar de volgende maand...
Alle reacties Link kopieren
als je veel sms-t, Tringg

1250 sms (of belminuten of combi) per maand uit één bundel voor 25 euro; ik gebruik deze sowieso om naar mobiele nummers te bellen en overdag ook naar vaste nummers.

Een lang(er) sms bericht is natuurlijk wel bijv. 2, 3 of sms-units, maar dat is overal.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 09 januari 2010 @ 10:31:

Ik zit bij Hi en de bundel mag je zowel voor sms als voor bellen gebruiken, dus sms je alleen maar gaat je hele bundel daar aan op.



Vind het alleen jammer dat sms-jes/bellen vanuit het buitenland niet van de bundel gaan.Dat laatste vind ik ook jammer (heb ook nog een Hi naast bovengenoemd bericht), al zouden ze voor mijn part 1,5 of 2 berichtjes van je tegoed aftrekken i.p.v. 1 maar dat het wel gewoon uit bundel zou kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Via Euphonie kun je een sms abonnement nemen waarvoor je voor 12 Euro tot 800 sms'jes kunt versturen (incl. vanuit Nederland naar het buitenland) en je krijgt ook nog 40 belminuten die je ook als sms kunt gebruiken.
quote:mrtelecom schreef op 26 januari 2010 @ 07:13:

Via Euphonie kun je een sms abonnement nemen waarvoor je voor 12 Euro tot 800 sms'jes kunt versturen (incl. vanuit Nederland naar het buitenland) en je krijgt ook nog 40 belminuten die je ook als sms kunt gebruiken.

De meeste providers werken alleen in de randstand e.o. Vodafone werkt bij mij in de regio ook niet/nauwelijks. En dat is toch 'n bekende naam. Van Euphonie heb ik nog nooit gehoord.



Alleen Hi/KPN hebben 'n nagenoeg landelijke dekking.
Alle reacties Link kopieren
via hi/telfort 'n goedkope belbundel+ aparte smsbundel nemen?



Ik sms via t-mobile (sh** netwerk) wel gigantisch veel; zo'n 400 berichten afgelopen maand.

soms 4 gekoppelde berichten aan elkaar aaan zo'n 6 personen = 24 smsjes in 1 keer kwijt.

¤24,90 sim-only netwerk hi, 1.150 smsjes (2jaar)

¤25,90 1.350 smsjes (1jaar)

Ik vraag me af waarom ik dat eerste abo niet als 1jaars kan vinden.. s**** hi site..



¤17,95 sim-only '100' via Telfort: 1.000 smsjes (1 jaar)



ben is wel heel goedkoop zo te lezen..

Maar ben is T-mobile & ik ken beide (te) goed..
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 26 januari 2010 @ 07:17:

[...]



De meeste providers werken alleen in de randstand e.o. Vodafone werkt bij mij in de regio ook niet/nauwelijks. En dat is toch 'n bekende naam. Van Euphonie heb ik nog nooit gehoord.



Alleen Hi/KPN hebben 'n nagenoeg landelijke dekking.



Nou was ik laatst in de omgeving van coevorden en daar had ik toch ook overal bereik.



Anyway, euphonie is een van die kleine spelers die een blok belminuten inkopen en die zelf in stukjes hakken en doorverkopen. Meeste zitten op het kpn netwerk.
Ik woon aan de belgische grens en iedereen die bij mij komt en geen kpn/hi heeft, die zit hier op belgisch netwerk. Zou dus 'n beetje duur worden voor mij om hier 'n ander netwerk te nemen.
Alle reacties Link kopieren
mrtelecom:

Via Euphonie kun je een sms abonnement nemen waarvoor je voor 12 Euro tot 800 sms'jes kunt versturen (incl. vanuit Nederland naar het buitenland) en je krijgt ook nog 40 belminuten die je ook als sms kunt gebruiken.



Dit abonnement wil ik ook, ik heb ergens gelezen over dit abonnement, maar ik kan nergens vinden hoe ik dit moet bestellen! Kan iemand me helpen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven