Pagina's staand en liggend in 1 document, hoe?

12-06-2010 21:01 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het mogelijk om in 1 word-document (Word 2007, Nederlandstalig) een paar liggende pagina's in te voegen? Ik krijg ze alleen óf staand óf allemaal liggend. Ik kan het het natuurlijk ook in een ander document doen maar da's onhandig ivm pagina-nummering.



Thx!
Alle reacties Link kopieren
Ja, sectie einde doen, nieuwe sectie ander papierformaat en weer sectie eindigen.
Als je de pagina instelling verandert, kun je ook aangeven op welk deel van het document je die instelling wilt hebben. Als je daarbij zegt 'vanaf dit punt' en na de pagina's die je liggend wilt hebben de pagina weer instelt op staand met 'vanaf dit punt', hoef je geen sectie eindes te gebruiken ( ik zou nl. zelf niet weten hoe ik dát zou moeten doen...).



Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:wijnands schreef op 12 juni 2010 @ 21:01:

Ja, sectie einde doen, nieuwe sectie ander papierformaat en weer sectie eindigen.Dit inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Sectie einde invoegen in Word 2007:

Naar de tab Pagina-indeling gaan

Menu: Eindemarkeringen



En dan kiezen, als je een bestaand document hebt, zijn de doorlopende sectie einden waarschijnlijk het gemakkelijkst.



Let er wel op dat je bij je pagina-nummering instelt dat hij doornummert vanaf de vorige sectie, geldt ook voor andere kop- en/of voetteksten.

Controleer dat dat even door de kop-tekst en/of voettekst op de eerste pagina van een nieuwe sectie aan te klikken.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Alle reacties Link kopieren
Gelukt!!! Dankje dames!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven