Hyves app op Nokia N97 mini

23-07-2010 13:29 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai haai,

Ik heb onlangs een Nokia N97 mini gekocht, super ding, kan er alleen geen apps voor Hyves voor vinden, net zoals bijvoorbeeld op bij de Iphone. Weet iemand hoe je dat op je toestel krijgt? Heb me al suf gegoogeled, maar schijnt dat meerdere mensen dat probleem ondervinden! Misschien is er hier iemand met DE oplossing?
Alle reacties Link kopieren
Zit er bij mij wel op :O!



Vreemd.. Ik zal es ff voor je kijken..
Alle reacties Link kopieren
Hij staat bij jou niet bij Menu-->Toepassingen-->Apps

neem ik aan?



Ga naar de apps shop.. (staat ook bij menu toepassingen aps) Vul daar in het balkje HYVES in.. Klik op dat loepje.. Dan komtie vanzelf tevoorschijn. Klik op het hyves logo.. En dan komt er de tekst "download" te staan..
Alle reacties Link kopieren
Als je dat wil doen Sweet Summer: GRAAG!

Heb trouwens een T-Mobile abbo, weet niet of dat wat uitmaakt...

En zat het er bij jou al standaard op, of heb je het later zelf toegevoegd?
Alle reacties Link kopieren
Nee, wel Facebook en Youtube etc. etc. maar geen Hyves!
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik hem zelf heb toegevoegd.. zoals ik hierboven uitleg :-).



Weet niet of je er ook msn op wil hebben, maar e-buddy werkt goed.. Dan moet je naar http://get.ebuddy.com..



Om op je msn te kunnen moet je inloggen met je ebuddy ID.. Dus die moet je even aanmaken



http://www.ebuddy.com/ebuddy_id.php
Alle reacties Link kopieren
Is dat AP MOBILE?
Alle reacties Link kopieren
ebuddy heb ik er inderdaad al opgezet, werkt prima, nou Hyves nog....
Alle reacties Link kopieren
Oh ja oops, jij hebt Tmobile.. Ik vodafone..

Ik dénk wel dat het ap mobile is ja..
Alle reacties Link kopieren
Ga ff kijken, maar in ieder geval thanks.....
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat AP Mobile is dus Associated Press, heb ik dus helaas nix aan...

Hopen maar op een reactie van een T-Mobile Nokia N97 mini gebruikster dan!
Alle reacties Link kopieren
werkt gewoon naar www.hyves.nl gaan ook niet?
Alle reacties Link kopieren
Nee, heb ik ook al geprobeerd, en er is daar zo'n Nokia N97 mini site, die weten ook niet hoe het moet, erg he?
Alle reacties Link kopieren
Las dit ergens



--- update 30-11-2009:

na hyves geinstalleerd te hebben via de sms functie (sms "hyves" naar 4983 [GRATIS]) of via http://www.hyves.nl/mobiel/ (en dan je toestel kiezen) staat de toepassing op je telefoon. Door op je startscherm opties->inhoud bewerken te kiezen kun je een snelkoppeling maken naar de net geinstalleerde hyves toepassing. (1 van die 4 kleine vierkantjes, stond bij standaard "nieuw bericht", "internet", "kaarten" en "muziek player" in).



Een mevrouw had voor de n97 gekozen omdat de mini er nog niet bij staat.. Bij sommigen werkt het goed, bij anderen werkt het niet.. Je zou het kunnen proberen.. De mevrouw bij wie het wel werkte heeft ook tmobile..
Alle reacties Link kopieren
Ben het aan het proberen hoor Sweet Summer!

Je hoort/leest het zo!
Alle reacties Link kopieren
Nou Sweet Summer, het lukt me niet om Hyves er als apps op te krijgen, jammer!

Heel erg bedankt voor het meedenken en meezoeken!
Alle reacties Link kopieren
Helaas :(... Succes!
Alle reacties Link kopieren
Als je naar de Ovi store gaat en zoekt op Hyves, krijg je een app dat diverse sociale media ondersteunt, waaronder Hyves (althans dat lukt als je zoekt bij Nokia N97, ik heb geen mini). Misschien is dat een optie?



Edit: even mijn mobiele toestel gewijzigd op Ovi en gezocht op Hyves. Ik kreeg 2 resultaten: Nimbuzz en Pixelpine. Volgens de beschrijving kun je er iets mee doen met Hyves.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik heb een vraagje, ik wil misschien de Nokia N97 Mini halen. Maar ik twijfel een beetje tussen die en de iphone. Nu weet ik van de ‘oude’ n97 dat die echt tergend langzaam was. Echt dat als je een smsje kreeg je soms 5 seconden moet wachten voordat hij het bericht kon tonen. Is dat bij deze ook het geval of hebben ze er een snellere processor ingezet? Zou fijn zijn als ze gewoon de processorsnelheid zouden noemen op de detailpagina's.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Nokia mini inmiddels omgeruild voor een iPhone, wat een verademing! Nokia was zo traag qua internet enzo... Ik zou niet meer terug willen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven