I tunes

21-10-2007 16:34 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets van 35 GB aan muziek in I tunes staan, en nu is het zo dat mijn harde schijf vol is. Ik wilde de muziekbestanden op een externe harde schijf zetten, maar dan kan i tunes ze niet meer vinden en ze dus niet afspelen en updaten naar mijn I pod.



Hoe en waar kan ik de instellingen van i tunes veranderen, zodat het programma weet dat ie de bestanden op de externe schijf moet zoeken?
Alle reacties Link kopieren
He tum tum,



Ik neem aan dat die muziek niet online gekocht is?

Want dat zou 'n probleem kunnen opleveren.



zeg hoe is je engels tum??

Als het vrij behoorlijk is kun je hier Apple's eigen uitleg gaan lezen:

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301748



even rechts in scherm gekeken; ook in NL's dus:

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301748-nl



veel succes & plezier!



mocht je uitgebreid willen horen hoe je hardeschijf verder te legen/onderhouden kun je 'n persoonlijk bericht naar mij of Xander68 sturen..
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Rouke, ik ga het proberen!

Enne, hoe kan je hier iemand PBen? Ik heb het nieuwe forum nog niet helemaal door geloof ik...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het gelukt, met het overzetten, thanx!!
Alle reacties Link kopieren
tum tum schreef op 21 oktober 2007 @ 20:29:

Volgens mij is het gelukt, met het overzetten, thanx!!




oke mooi, das dan gelukt..

Ik heb de optie om elkaar 'n persoonlijk bericht te sturen ook bekeken..



Ik geloof dat we elkaar eerst als "vriend(in)" moeten accepteren voordat dat kan, waarschijnlijk ivm het feit dat 't 'n dames/vrouwen georienteerd forum is.. Aangezien mannen, vrouwen nog weleens ongewenste berichtjes kunnen sturen.. Dus ik laat mijn initiatief van het forum/pb's sturen aan jouw beslissing over.



Mijn excuses voor de vele taalfouten, ik heb sinds afgelopen nacht 'n pijnlijke duim & ik wil 'n aantal series wel volgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je toegevoegd hoor, maar geloof dat dat nog niet goed werkt hier, want ik heb al eerder vriendjes gemaakt, en die vind ik nergens terug in een lijstje ofzo.. nou ja, we merken t wel!

I tunes is in elk geval gelukt!
Alle reacties Link kopieren
He tum, Als je mijn uitnodiging niet ontvangen hebt zal ik inieder geval even contact opnemen met de angels. Ik heb jouw 'n standaard uitnodiging gestuurd, maar die van jou is ook niet aangekomen..

Als anderen problemen ook even melden gaan die gasten@react daar hopelijk wat aan doen..
Alle reacties Link kopieren
ipv aangepast, per ongeluk het bericht gekwoot en aangepast, daarom deze maar weggehaald :)
Alle reacties Link kopieren
tum tum schreef op 28 oktober 2007 @ 13:30:

New Question... O.o

Nu is de hele handel overgezet naarde externe harde schijf. De lijst in de pc geeft nu, als ik een nummer wil luisteren, een uitroeptekentje aan de linkerkant naast de titel van de song. Dat hij het originele bestand niet kan vinden. Handmatig kan ik nu al die nummers een voor een wel op nieuw invoeren zeg maar (dat ie hem dus bij de externe harde schijf moet zoeken), maar aangezien ik bijna 5000 nummer erin heb staan...

Is er niet een manier om hem dat in 1 keer te laten vinden?

Voor de goeie orde, de instellingen waar de lijst is (op E dus) staan wel goed, daar heeft het niets mee te maken (hij gaf die uitroeptekentjes voor de verhuizing ook al namelijk!).



Wie weet raad??
Alle reacties Link kopieren
He tum, sorry voor de [veels te] late reactie [last van ontstoken duim]; enfin 't is waarschijnlijk/hopelijk vrij simpel:

Al je liedjes die op je schijf in je pc stonden uit I-tunes gooien..

Wel even aparte afspeellijstjes noteren welke liedjes het waren..

Wanneer jouw muziek back-up in 1 map zit kun je i-tunes waarschijnlijk ook in die ene map laten zoeken naar "nieuwe liedjes"..



werkt het niet? dan weer ff schreeuwen 8-P
Alle reacties Link kopieren
Sorry Rouke, maar ik snap helemaal niets van je antwoord.. zal wel aan mij liggen, haha.

Enneh.. vrees niet dat het om een paar liedjes gaat, maar een stuk of 5000 dus die ga ik niet opschrijven (grijns).
Alle reacties Link kopieren
tum tum schreef op 01 november 2007 @ 16:32:

Sorry Rouke, maar ik snap helemaal niets van je antwoord.. zal wel aan mij liggen, haha.

Enneh.. vrees niet dat het om een paar liedjes gaat, maar een stuk of 5000 dus die ga ik niet opschrijven (grijns).




Beste tum: ik had het over afspeellijstjes: zoals; je favoriete relax liedjes, love songs, rock muziek zoiets

X-D

Maar ik zal de vraag nog 1X proberen simpel te stellen: heb je alle liedjes in 1 map gezet op je externe hardeschijf? of heel veel verschillende mappen?
Alle reacties Link kopieren
Ze staan in 1 map :) (o, was het zo simpel..)
Alle reacties Link kopieren
tum tum schreef op 02 november 2007 @ 19:04:

Ze staan in 1 map :) (o, was het zo simpel..)


Als ik me niet vergis is het opgelost?? ;-]



Heb weer 'n nachie overgeslagen hoor.,. dus ik weet niet zeker of ik het juist intrepeteer??



Ik hoop dat je hier kunt vinden, ik vindt apple's zoek algoritmes niet kunnen, extremistisch slecht gewoon!
Alle reacties Link kopieren
Nee tis niet opgelost. Ik bedoelde meer dat jouw niet begrepen tekst zo simpel was, haha.

Alles staat in 1 map, met daarin weer verschillende mapjes..

en tis dus niet opgelost nog, want ik begrip er nog altijd geen snars van.



Enne, algoritmes...wat zijn dat dan? (christ, dacht dat het wel simpel zou zijn??)
Alle reacties Link kopieren
tum tum schreef op 03 november 2007 @ 11:06:

Nee tis niet opgelost. Ik bedoelde meer dat jouw niet begrepen tekst zo simpel was, haha.

Alles staat in 1 map, met daarin weer verschillende mapjes..

en tis dus niet opgelost nog, want ik begrip er nog altijd geen snars van.



Enne, algoritmes...wat zijn dat dan? (christ, dacht dat het wel simpel zou zijn??)
lol, wat zijn algoritmes, 't is wel simpel hoor, maak je niet druk..



Ik wist de betekenis ervan vroeger ook niet.. gewoon 'n term die in de wiskunde & dus de IT-sector word gebruikt voor 'n manier van doen zegmaar.. vergelijkbaar met de menselijke variant: hoe 'n bepaalde persoon communiceert..




VRAAG:

Enfin, weet je hoe je muziek moet toevoegen uit een bepaalde map naar I-Tunes??



[OPLOSSING] (hopelijk):

Ik heb eerder vanmorgen hier ook 'n simpele manier gevonden om het op te lossen.. 8-P

Gewoon die map of de muziek zelf selecteren, slepen naar het I-Tunes scherm blijkbaar.. Ik weet niet of je standaard in de I-Tunesbieb moet zijn..[/OPLOSSING]


Nerd he; these days, dan gebruik je het simpele slepen niet meer :rolling:



Mijn algortime is dus ook vrij lastig te kraken zo to speak :-P

Vreemd genoeg kan ik dit soort zaken face-to-face altijd
erg simpel uitleggen, zal wel aan m'n leer-methodiek van dit soort ongein gelegen hebben [Het internet]



btw: niet te veel op m'n spelfouten letten die ik er nog niet heb uitgevist, ik ben al bezig geweest..




Vriendelijk vermelden ervan? Graag! :worship:



Advies aan tum: Mocht het nog niet duidelijk/opgelost zijn; vraag iemand anders om hulp ik wordt depri op deze manier..

Niet vanwege jou, maar vanwege de manier waarop ik dit niet kan oplossen.. :cry:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven