Outlook Express slaat vast door verzenden mail, help!

21-10-2007 21:02 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan mijn Outlook Express niet meer in....

Een mailtje dat ik wilde versturen (foto's) is waarschijnlijk te groot, zodra ik het mailprogramma opstart begint het te verzenden, maar zo traag dat ik nergens meer in kom.

Ik kan het desbetreffende mailtje niet verwijderen (X wordt niet rood), control D werkt niet, maar mijn inkomende mail komt ook niet binnen.



Hoe kan ik het mailtje verwijderen, heeft iemand een idee?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
He "Jazzie":



Eerlijk gezegd geen idee, maar dat kan komen doordat je het probleem wat raar beschijft..

verwijder kruisje wordt niet rood bedoel je..



Wat voor computer heb je? & wat is de hoeveelheid werkgeheugen? & de "processor"?

Dat kun je op het bureaublad vinden bij: "Deze computer" bij eigenschappen vinden..



Welke versie je van outlook gebruikt kan helpen bij het oplossen..
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, ik bedoel natuurlijk het verwijder kruisje :-$.



Ik ben waarschijnlijk heel dom, maar ik kan al die info niet echt vinden (ben blond geweest...).

Ik heb in ieder geval een Dell pc met Windows XP, service pack 2 en ik gebruik Outlook Express 6.0, maar daar heb je vast niet voldoende aan...
Alle reacties Link kopieren
Probleem trouwens opgelost! Weet niet wat ik precies gedaan heb, maar de te verzenden mail is verwijderd!

Dank je wel voor je reactie!
Alle reacties Link kopieren
Wilde de pc niet snel reageren & zonet niet 1-2-3 de gewenste mail selecteren?

Of je blond of niet bent (geweest), maakt niets uit..

je moest op "deze computer" met je rechter muisknop drukken, dan zie je ergens onderaan: "eigenschappen" of "properties"



Gewoon je ergens inlezen, dan lukt 't vanzelf wel..



Enfin 'n dell, dat was niet de beste keuze dan maargoed.
Alle reacties Link kopieren
Hij reageerde al een paar dagen helemaal niet op de gewenste mail...



O.k., rechtermuisknop, dat vergeet ik nog wel eens...



Waarom is Dell geen goede keuze? Heb deze al een aantal jaar en hij bevalt uitstekend...
Alle reacties Link kopieren
Je betaalt veels te veel voor relatief goedkope apparatuur: je bent als grote organisatie/machtig bedrijf relatief wel goed af.

Ik heb maar 2.300,-- betaald voor 'n pc waar je bij dell +- 3.700 aan uit zou moeten geven.



M'n broer is net gaan studeren in delft.



Hij kon via de TU 'n laptop kopen voor +- 990,-- Terwijl de exact zelfde laptop met minder service op dat moment 2.700,-- Kostte.



Als je verder nog -digitaal gerelateerde- vragen hebt: stuur me maar 'n persoonlijk bericht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven