En nu ben ik het zat!! (mijn uitstelgedrag)

25-10-2007 22:05 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, dit wordt dan topic nummertje zoveel over dit onderwerp, ben ik bang @-( maar de titel zegt het al, ik ben het zat!



Die kilo's moeten eraf!! Ow, wacht, nee dan begin ik meteen verkeerd,... "ik wil die kilo's eraf, niks geen moeten.... hmmm, ja dat is beter.

Maar goed, genoeg ge****. Wie doet er mee. Kilo's kwijtraken, niet door een streng dieet, maar gewoon oppassen met wat er in dat mondje gaat en lekker aan het bewegen. Niet met de bedoeling om over een maand 10 kilo lichter te zijn maar een gezond streven wat goed is vol te houden. Wie ow wie helpt mij die oh zo bekende schop onder mijn kont te geven, dan geef ik 'm terug.



Greetz,

Pheeps
Alle reacties Link kopieren
http://gathering.tweakers.net/usericons/2562/Wsk_Kick.gif
Alle reacties Link kopieren
Nou, die schop heb ik vast binnen :applause:

Thanx
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel meedoen!



Ben in een jaar tijd ruim 10 kilo afgevallen, en ben het spuugzat. Ben altijd tenger geweest, en ben niet heel groot, maar die zwemband die zich zo langzamerhand om mijn middel vormt, is me een doorn in het oog.

Zeer frustrerend om een broek die ik 3 maanden geleden heb gekocht niet meer pas. Maar Phoeber, wat is je plan voor lichaamsbeweging?
Alle reacties Link kopieren
Plan voor lichaamsbeweging? (ik ben echt supergoed in het plannen van lichaamsbeweging, alleen de uitvoering ervan strand altijd wel weer ergens, ik ben namelijk ook heel erg goed in het verzinnen van excuses om iets niet te doen)

Twee keer in de week sportschool (Cardio + wat licht fitness) daarnaast één keer in de week lopend naar mijn werk (half uur heen, half uur terug) en misschien ook spinnen (eerst een proefles via de baas, kijken of het voor mij ook zo verslavend werkt als bij al die andere spinningfreaks)



Of leg ik de lat nu meteen heel erg hoog???



Nu ja, daar waren die schoppen voor bedoeld.



wat heb je zelf voor een ideeën 44pje??
Alle reacties Link kopieren
Ikzelf ga in ieder geval eens per week lopend naar huis ipv met de bus, dat is ongeveer een half uur. Elke dag 50 buikspieroefeningen, naar iemand toelopen in plaats van mailen op werk.



Ik werk fulltime en reis heel erg veel, dus ik heb niet veel tijd om naar de sportschool te gaan, ben wel eens lid geweest, maar dan ga ik echt nooit. Daarom heb ik van die huis-tuin-en keuken manieren bedacht.



Hoeveel kilo's wil je eraf Phoeber? Ik een stuk of 8 denk ik.

Ben 1.64, weeg nu 61 kilo. Is een gezond gewicht, maar ik ben heel tenger van bouw, met als gevolg dat ik nu een buik+kont op sprietpootjes ben zegmaar. Het gaat allemaal in die zwemband zitten, en ik vind het gewoonweg vreselijk. Het gaat mij er vooral om dat ik mijn eetgewoontes verander, niet meer elke dag een snack in de kantine enzo..... ;-)

Kon het vroeger makkelijk hebben, maar tja, je wordt ouder he...



Hopelijk kunnen we iig elkaar motiveren, en misschien nog wel meer mensen!
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel kilo's? toch zeker wel 15. Ik ben 1.74 lang en weeg nu 96 kilo, niet bepaald een gezond gewicht te noemen. Het is allemaal wel in verhouding maar ik voel me er niet fit bij.

Maar ik begin laag, eerst twee kilo eraf, dan nog eens 3, etcetera. Moet het niet te snel willen, raak ik alleen maar gefrustreerd van.

Naar het werk gewoon een bammetje mee en een salade of kwark oid. Verder gewoon normaal avondeten en weinig tussendoortjes. Ik mag in het weekend iets extra's. Ik denk dat het bij mij veel zal helpen dat ik meer ga sporten, bij een eerdere poging hielp dit ook goed. Daarnaast heb ik me aangemeld bij streep-je- slank. Schijnt ook een goede ondersteuning te zijn.



Laten we in elk geval elkaar maar blijven motiveren hier en dan hopen dat er nog meer mensen komen.

Gedeelde smart............
Alle reacties Link kopieren
Hej meiden!



Ik nodig jullie uit om jullie bij het topic: Afvallen door sporten en gezond eten: wie doet er mee?

Misschien is het leuker voor jullie omdat daar al aardig wat mensen aan de slag zijn. Zelf forum ik daar ook regelmatig en het is een leuke groep bij elkaar. T werkt enorm motiverend. En ik ( en ik denk de anderen ook) zouden het erg leuk vinden als jullie er bij zouden komen. Hoe meer mensen hoe beter.

:smile:



Succes!



Groetjes



Sprookjesprinses :flower:
Alle reacties Link kopieren
Owkee, wat jij 44pje? Ik ga daar maar eens mee babbelen :rolling:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven