lasagnette van tevoren klaarmaken??

08-11-2007 08:40 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan ik dat zeg maar nu klaarmaken (zit gehakt en groentes en kleine bladerdeegjes in) en dat ik het vanavond in de oven zet?? Of verpietert (?) het dan helemaal??
Alle reacties Link kopieren
Kan prima, ik maak het ook altijd van te voren klaar.
Alle reacties Link kopieren
Oke, en zet je het dan gewoon vast in de oven (die uit staat) of in de koelkast??
Alle reacties Link kopieren
Ik maak dit ook vaak van te voren klaar en zet het dan in de koelkast.
Alle reacties Link kopieren
Dus het maakt niet uit of je het warm in de koelkast zet?? Ik dacht altijd dat dat niet mocht...
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik zet het niet warm in de koelkast, het moet bij mij 's avonds wel helemaal garen. Dus ik zet het niet 's morgens al in de oven, maar maak het alleen klaar, zodat het 's avonds nog een half uurtje (weet niet precies hoe lang) in de oven moet.



Warm eten zet ik ook niet meteen in de koelkast.
Ik maak het wel eens op de avond van te voren bijna helemaal klaar (inclusief bakken in de oven, iets korter dan dat op het pak staat). De volgende avond warm ik de lasagna op in de oven met eventueel een stukje zilverfolie over de schaal omdat anders de gesmolten kaas gaat aanbranden.



Ik voeg trouwens aan de lasagnette van Knor ook stukjes salami toe, extra lekker.
Alle reacties Link kopieren
Als je iets warms in de koelkast zet maakt het niet uit, alleen moet je koelkast harder werken (lees stroom verbruiken) om weer koud te worden....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
@fame, het maakt wel uit of je iets warms in de koelkast zet. Want er staan nog meer producten in je koelkast en die warm je daarmee. Daarom kan je het beter even op het aanrecht laten afkoelen en als je het afgekoeld is in de koelkast bewaren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven