Ervaringen Pizzarette

02-12-2012 18:36 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mijn vriend en ik zitten te denken om een pizzarette aan te schaffen. Het lijkt ons erg leuk om eens iets anders te doen met de feestdagen. Bevalt het?

Wie heeft hier ervaring mee en waar heb je 'm vandaan?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Superleuk! Bij vrienden gedaan. Gezellig lang tafelen en toch wat doen. Leuke ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat? Zelf pizza maken?



Pizza is heerlijk dus ook met kerst
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ja het is een apparaat voor op tafel waarmee je minipizzatjes kan maken. Het lijkt me heel leuk...en lekker ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:sam86 schreef op 02 december 2012 @ 18:47:

Ja het is een apparaat voor op tafel waarmee je minipizzatjes kan maken. Het lijkt me heel leuk...en lekker ;)Leuk idee ja. Is weer eens iets anders en je kan naar smaak je eigen pizza maken. Nou ben ik toevallig gek op pizza dus aan mijn mening heb je niets maar ik zou het doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat leuk, klinkt lekker! Ik had er nog nooit van gehoord.
Alle reacties Link kopieren
The Pizzarette makes Food Fun!

http://pizzarette.com/nl/werkwijze-video.html



briljant amerikaans filmpje, zou de kok expres zo'n dik italiaans accent opzetten?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees in het gastenboek dat iemand een half uur bezig was om de bakplaat schoon te maken, daar zou ik wel eerst even goed naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ook leuk, alleen vind ik die dingen echt loeiduur
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk maar ik vind het zelf te duur, aangezien ik zoiets zelden zal gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kuzu schreef op 02 december 2012 @ 20:48:

Klinkt leuk maar ik vind het zelf te duur, aangezien ik zoiets zelden zal gebruiken.



Ik heb geen idee hoeveel het kost dat apparaat maar het filmpje klopt niet helemaal. Het kan nooit hetzelfde zijn als een houtskooloven, waar het wel 400graden? kan worden. Ben wel benieuwd of het verder lekker is hoe het eruit komt. In een oven zit het in een afgesloten ruimte dus hoelang het duurt voor dit lekker is ben ik benieuwd naar.



Dat was het enige wat mij opviel in het filmpje. Vind het an sich wel leuk verder.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Vorige week gebruikt bij mijn schoonouders. Leuk voor een keer, maar zou een Pizzarette zelf niet aanschaffen. Als je alle lepels gebruikt passen de lepels er net niet ver genoeg in waardoor de pizza's rondom niet mooi bakken. Er blijft een deel over die dan net niet onder het verwarmingselement ligt. Op de lepel draaien (halverwege het bakken) wil niet, ondanks dat we de lepels wat vet maakten (olie/margarine) zaten de pizzabodems in no-time vastgeplakt. Mooi op het bord schuiven lukte dus niet. Toen de helft uitgegeten was en de lepels dus wat verdeeld op het onderstel konden worden gelegd werden de pizza's rondom mooi bruin en gaar. Gaat best snel, na zo'n 6 minuten zijn ze wel klaar. Leg wel aluminiumfolie op het onderstel voor het schoonmaken; wel zo gemakkelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven