Wat eten we vandaag? telegramstijl deel 3

01-05-2013 19:57 595 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vooraf: kastanje champignons met toast



Hoofd: Kip met tomaat, paprika en rode uit, geroosterde aardappeltjes uit de oven.



Na: Panna Cotta met aardbeien.
Alle reacties Link kopieren
Gebakken zalmfilet en salade van verschillende soorten sla, drie kleuren cherrytomaten en geitenkaas. Toe: yoghurt met muesli.
Alle reacties Link kopieren
Eten blijft slecht gaan, maar probeer mezelf steeds iets anders voor te schotelen, al lukt het maar paar hapjes.

Vanavond, wat rijst, kerriesaus en plakje varkenshaas.
Alle reacties Link kopieren
Gebakken aardappeltjes met stoofvlees en sla( uit eigen tuin)

en ijs met aardbeien (ook uit eigen tuin)
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
We hebben gekookte aardappels met sperziebonen, komkommer uit het zuur en een gehaktbal gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Gebakken aardappeltjes, sla met tomaat, ei, komkommer en feta en beenham.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan picknicken vanavond heb ik vandaag besloten. Geen warme maaltijd, maar ceasar salade, stokbrood met tapenade, tzaziki en walnoot-kaas, fruitsalade van watermeloen en ananas, toastjes en koele drankjes. Neem wel een thermoskan koffie mee voor na het eten.
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Ik ga verse spinazie roerbakken, met aardappelpuree (vers gemaakt) en een tomaten hamburger.
rauwkost, gebakken aardappelen en houthakkerssteak
Alle reacties Link kopieren
Sla met van alles ( wat moet je anders met dit weer?) friet en daarvoor moest ik eerst de pan schoonmaken :( en runder hamburgers met rauwe en gebakken uien.
Alle reacties Link kopieren
Bloemkool met een zelfgemaakt sausje, aardappels en een hamlapje.
Alle reacties Link kopieren
Kip met kerrie djawa, witte rijst en komkommer in het zuur.
goed gevulde sla, gebakken aardappelen en cordon bleu
Alle reacties Link kopieren
Chinse bami met kip/groente, stukje pisang goreng. Misschien nog wat pindasaus/kroepoek erbij.
tosti met ei

tosti met ananas

tosti met chocopasta en banaan
Alle reacties Link kopieren
quote:zenga schreef op 01 mei 2013 @ 20:01:

Loempia's! Even niet zo'n gezond dagje.Geloof het of niet, maar wat betreft calorieën en vet zijn loempia's he-le-maal niet ongezond! In een vietnamese loempia die je zeg maar van de markt af haalt zitten 66 calorieën, waarvan maar 1 gram vet! De volgende keer zal het je dus waarschijnlijk nog lekkerder smaken!
Ik hoop altijd dat karma aan mijn kant staat.
Bloemkool met een papje en nootmuskaat (in aanbieding bij lidl voor maar 69 cent) gekookte aardappelen en een rundervink.
quote:imkee schreef op 02 juli 2013 @ 15:44:

[...]



Geloof het of niet, maar wat betreft calorieën en vet zijn loempia's he-le-maal niet ongezond! In een vietnamese loempia die je zeg maar van de markt af haalt zitten 66 calorieën, waarvan maar 1 gram vet! De volgende keer zal het je dus waarschijnlijk nog lekkerder smaken! Bedoel je niet ongebakken? Ik kan me niet voorstellen dat er maar 1 gram vet tijdens het frituren door de buitenkant wordt opgenomen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt geen idee, ik heb totaal geen inspiratie en ook geen honger of zin om te koken de laatste tijd. Ik vrees dat het een diepvriespizza wordt. Of groente uit de diepvries en zo nog last minute iets uit de supermarkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 02 juli 2013 @ 16:11:

[...]



Bedoel je niet ongebakken? Ik kan me niet voorstellen dat er maar 1 gram vet tijdens het frituren door de buitenkant wordt opgenomen?Ik hou zelf al zo'n 2 jaar calorieën bij op een website waar alle producten (ja, echt, alle) op staan wat betreft voedingswaardes. Loempia's staan in geen geval boven aan de lijst wat betreft de hoeveelheid vet. Weliswaar is dat dan ook wel bij een portie van 65 gram! Gemiddeld weegt zo'n ding van het vietnamese karretje op de markt wel zoiets, misschien iets meer.
Ik hoop altijd dat karma aan mijn kant staat.
rösti, spinazie en een kipschnitzel. Had geen zin om boodschappen te doen en dit vond ik in de vriezer.
Gister salade met zomerbietjes en feta, geroosterde zoete aardappel, stukje quiche met kool en rolletjes van rauwe ham met geitenkaas en dadels.

Zie foto hier



Voor vanavond nog geen idee...
kip in mosterdroomsaus met broccoli en tagilatelle
Alle reacties Link kopieren
puntje pizza van Domino's
pannenkoeken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven