Dropijs!

20-08-2014 17:04 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar maanden geleden dropijs ontdekt.



Aan de late kant, want ik heb begrepen dat dit al langer bestaat. Ik heb het gekocht bij de Aldi. Maar nu komt het: ik heb het daarna niet meer in het vriesvak gezien!



Weten jullie waar je het nog meer kunt kopen? Of ligt het bij de Aldi bij jou in de buurt wel? Die van de Lidl heb ik inmiddels ook ontdekt, maar die vind ik veel minder lekker dan die van de Aldi. In die van de Aldi zit namelijk een kern van salmiak, MJUM!
Hier is al een topic over. Na aanleiding daarvan heb ik (als grote dropliefhebber) destijds ook een doos gehaald.

Nou, ik heb er twee geprobeerd, maar wat viel het mij tegen. Ik had verwacht dat de kern hard was (als waterijs)
Alle reacties Link kopieren
Jawel, gisteren zelf nog gekocht bij de Aldi en mijn zusje vorige week en dat was een andere Aldi (andere provincie). Wel ligt er altijd nog maar een paar pakken, gaan snel.



Bij de Lidl ook te koop, maar zijn kleiner. Ik heb ze zelf daar nooit gekocht, dus weet niet of ze precies hetzelfde smaken.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Aldi gaat dergelijk ijs alweer bijna uit het assortiment, het is een seizoensproduct.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
C1000 heeft ze ook. Zooooo lekker!!
Alle reacties Link kopieren
Hmm zo lekker!

Aldi (of was het nou Lidl?) een soort van After Eight ijsjes. Ook zo lekker!
Alle reacties Link kopieren
Aldi in Den haag heeft ze ook nog gewoon.
vroeger had je zon (engelse) drop ijsje: ugly!

die was ook zoo lekkerr
Alle reacties Link kopieren
Even een megaschop hoor! Iemand nog ergens dropijs aangetroffen?! Lidl heeft het al heel lang niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven