Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Present.
Alle reacties Link kopieren
weet niet of het al eerder genoemd is, maar de bitterballen en kaashapjes van Kwekkeboom. Heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Nu effe geen voorbeeld, dt komt later wel, maar wel alvast een (vind ik) leuke link;



http://www.foodkick.nl/



Shopze...
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat jullie het over karamelpasta met zeezout hadden. Ik heb van de week voor het kerstdiner de chocobombe uit de Allerhande gemaak en daar zat ook karamel met zeezout in, die je zelf moest maken met een blikje gezoete gecondenseerd melk. Ik heb voor de bombe maar een half blikje caramel gebruikt, de rest in een potje gedaan voor op brood. Ik hou normaal helemaal niet van caramel, maar deze me zeezout is heerlijk! En dus helemaal niet moeilijk om zelf te maken. Je moet het blikje gecondenseerde melk 3 uur koken op laag vuur, zorg er wel voor dat het blikje helemaal onder water staat. Na 3 uur voorzichtig uit het water halen met een tang en 30 minuten laten afkoelen. Daarma voorzichtig het blikje open maken en dan een theelepel zeezout erdoor roeren, klaar!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook weer van de partij hoor, in het nieuwe topic
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er weer bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Websurfer1974 schreef op 27 december 2015 @ 23:36:

Nu effe geen voorbeeld, dt komt later wel, maar wel alvast een (vind ik) leuke link;



http://www.foodkick.nl/



Shopze...

Bedankt voor de link.

Leuk!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erbij!
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:layla1969 schreef op 27 december 2015 @ 23:37:

Grappig dat jullie het over karamelpasta met zeezout hadden. Ik heb van de week voor het kerstdiner de chocobombe uit de Allerhande gemaak en daar zat ook karamel met zeezout in, die je zelf moest maken met een blikje gezoete gecondenseerd melk. Ik heb voor de bombe maar een half blikje caramel gebruikt, de rest in een potje gedaan voor op brood. Ik hou normaal helemaal niet van caramel, maar deze me zeezout is heerlijk! En dus helemaal niet moeilijk om zelf te maken. Je moet het blikje gecondenseerde melk 3 uur koken op laag vuur, zorg er wel voor dat het blikje helemaal onder water staat. Na 3 uur voorzichtig uit het water halen met een tang en 30 minuten laten afkoelen. Daarma voorzichtig het blikje open maken en dan een theelepel zeezout erdoor roeren, klaar!Ohhh dit klinkt heerlijk!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:layla1969 schreef op 27 december 2015 @ 23:37:

Grappig dat jullie het over karamelpasta met zeezout hadden. Ik heb van de week voor het kerstdiner de chocobombe uit de Allerhande gemaak en daar zat ook karamel met zeezout in, die je zelf moest maken met een blikje gezoete gecondenseerd melk. Ik heb voor de bombe maar een half blikje caramel gebruikt, de rest in een potje gedaan voor op brood. Ik hou normaal helemaal niet van caramel, maar deze me zeezout is heerlijk! En dus helemaal niet moeilijk om zelf te maken. Je moet het blikje gecondenseerde melk 3 uur koken op laag vuur, zorg er wel voor dat het blikje helemaal onder water staat. Na 3 uur voorzichtig uit het water halen met een tang en 30 minuten laten afkoelen. Daarma voorzichtig het blikje open maken en dan een theelepel zeezout erdoor roeren, klaar!Dulce de leche, heeeeeerlijk! Maak het heel soms thuis. Lekker op een vers stukje witbrood of op een biscuitje. Nooit eerder aan gedacht om er zeezout doorheen te mengen. Thanks voor de tip!
tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook weer mee!
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik gluur weer mee
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Present!
Alle reacties Link kopieren
Present!



En nu heb ik zin in dulce de leche
Volgens mij heb ik de tip over de pulled pork van hier en di is heerlijk! Vooral op een afbakbroodje. Ik lees ook hier weer mee
Alle reacties Link kopieren
quote:criminalmind schreef op 28 december 2015 @ 11:28:

Volgens mij heb ik de tip over de pulled pork van hier en di is heerlijk! Vooral op een afbakbroodje. Ik lees ook hier weer mee Kant en klare pulled pork??? Dat maak je toch lekker zelf, zo gepiept.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Happy New Topic

Ik wilde voor kerst voor de kinderen de rendierijsjes kopen van AH maar die zijn allemaal uit de winkels gehaald omdat ze niet op rendieren leken
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat hoorde ik ook.

Ze zijn (een beetje?) ontdooid geweest, en daarna weer opgevroren tot wanstaltige gedrochten
You don't have to fit into the format
Ik had ze best willen zien
Alle reacties Link kopieren
Zoiets was ook met de Reeses Christmasstree.

AH had daarbij echt wat kunnen leren van hun reactie

http://www.refinery29.com ... oliday-packaging-backlash
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven