Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Alle reacties Link kopieren
quote:ondoorgrondelijk schreef op 27 december 2015 @ 23:23:

weet niet of het al eerder genoemd is, maar de bitterballen en kaashapjes van Kwekkeboom. Heerlijk

Mooi, ik heb de kaasdingen in mijn mandje gegooid vanmiddag.



En deze

Die vielen best wel tegen. Klein en een beetje suf. Helemaal niet zo superlekker als ik, op basis van de verpakking, gehoopt had.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
quote:may_ka schreef op 31 december 2015 @ 17:49:

[...]



Mooi, ik heb de kaasdingen in mijn mandje gegooid vanmiddag.



En deze[afbeelding]

Die vielen best wel tegen. Klein en een beetje suf. Helemaal niet zo superlekker als ik, op basis van de verpakking, gehoopt had.Ohja, die had ik eens gegeten op een verjaardag geloof ik. Ik vond ze ook zeer teleurstellend toen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de kaasdingen ook een beetje tegenvallen. Best okee hoor, maar ik had op meer gehoopt. De kaas is me te saai.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 30 december 2015 @ 15:35:

Yummerdeyum! De 3e AH waar ik zocht had nog 2 potjes karamelpasta met zeezout. Superlekker!



Van de andere 2 speciale feest favoriet pasta's stonden er nog veel meer. Maar die zijn dan ook minder lekker. Da macadamia pasta vind ik misschien zelfs wel een beetje vies.



Ja, mijn moeder heeft die, en er is iets weeiigs aan die macadamia, niet lekker.

Ik wilde graag die witte nog proberen maar ik was natuurlijk weer te laat en kon niks meer vinden in de AH
quote:love2dance schreef op 30 december 2015 @ 19:18:

Ohhhh nu moet ik naar AH toe 😊 ik denk dat ik die past erg lekker ga vinden. Vind chocolade met karamel en zeezout heerlijkze verkopen ze ook bij de HEMA zag ik.
Alle reacties Link kopieren
Serieuze vraag: hoe weten jullie zo goed wat er allemaal te koop is en wat er nieuw is? Loop je tijdens het boodschappen doen daar echt naar te speuren? Ik zie dat namelijk bijna nooit
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 01 januari 2016 @ 11:24:

Serieuze vraag: hoe weten jullie zo goed wat er allemaal te koop is en wat er nieuw is? Loop je tijdens het boodschappen doen daar echt naar te speuren? Ik zie dat namelijk bijna nooit

Ja, ik speur daar echt naar.

Ik vind dat leuk.

Ook zie ik dingen op tv of in bladen zoals de Allerhande.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 01 januari 2016 @ 11:39:

[...]



Ja, ik speur daar echt naar.

Ik vind dat leuk.

Ook zie ik dingen op tv of in bladen zoals de Allerhande.Ow echt? Ik mis dat gen denk ik
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Bij AH hebben ze nu Propercorn (popcorn), in zoet/zout en in pinda/amandel. Ze zijn erg lekker! Die 2e smaakt naar pindakaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 01 januari 2016 @ 11:24:

Serieuze vraag: hoe weten jullie zo goed wat er allemaal te koop is en wat er nieuw is? Loop je tijdens het boodschappen doen daar echt naar te speuren? Ik zie dat namelijk bijna nooit Ik beschouw alles wat ik nooit eerder heb gehad ald nieuw. Tot nu toe wordt het in dit topic getolereerd.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook doe, is de folders uitpluizen.

Vind ik heerlijk ontspannend om te doen.

Zo heb ik ook de rendiertjes van de Hema ontdekt, en de chocoladepasta met karamel en zeezout bij AH.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
En verder lees ik hier goed bij en word ik enorm geïnspireerd
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Lotte mee naar Japan? Prima hoor! Wordt een culturele en vooral culinaire reis. Ik geloof dat ik al meer eten op m'n to do lijstje heb staan dan plaatsen om te bezoeken .



Soetkees, ik mag hopen dat sommige van die Oreo smaken zijn gephotoshopt! Broccoli-koekjes, ieuwww . Matcha groene thee Oreo's heb ik gehad. Ook niet mijn ding.. Maar die pumpkin spice; kwijl!



Hatsetats, het enige nieuwe dat mij opvalt in winkels, zijn de chocola en koekjes met chocola. Dat zit zo. Ik was eerder veel te dik. Toen at ik alles en vooral gewoon veel. In de AH gooide ik gewoon willekeurige zak chips, een pak koeken of en een reep chocola in m'n mandje. Nu sla ik de chips over want daar hou ik niet eens van. Daar zal ik dus ook nooit een nieuwe smaak van ontdekken. Maar chocola.. Ik sta in de AH rustig 5 minuten het schap te bestuderen om de lekkerste reep uit te zoeken . En ik vind het leuk om in snoepwinkels en buitenlandse supermarkten (we hebben hier in de stad bijvoorbeeld een Aziatische en Poolse supermarkt) 'rare' dingen te kopen en proberen.
Alle reacties Link kopieren
quote:gifgroen schreef op 29 december 2015 @ 19:34:

Ik heb gister Pumpkin Pudding Kitkat gehad. Net als de cheesecake Kitkat is hij van witte chocolade. Ik had iets pumpkin spice achtigs verwacht dus een lekkere kruidige smaak. Maar het was vanille-achtig en gewoon zoet. Niks mis mee, maar de cheesecake variant vind ik lekkerder.



[img]http://www.thatfoodcray.com/wp-content/ ... jpg?c2b26f[/img]



Vervolgens heb ik op youtube filmpjes gekeken van iemand die Japanse Kitkat's proeft. En nu wil ik naar Japan om Kitkat's te eten. Bij Candysan kun je chocola enzo uit Japan bestellen, zitten ook een aantal soorten Kitkat's bij. Alleen zo jammer dat je onder de 22 euro moet blijven..
Alle reacties Link kopieren
Zojuist bij de AH de laatste 2 potjes Chocopasta met karamel en zeezout mee genomen. Had 't nog niet geproefd, maar op de gok beide potjes maar in mijn mandje gedaan, bij kassa bleek 50% korting, dus dat was mooi meegenomen!

Nu net even geproefd op een vers stukje stokbrood, en... best lekker! Die potjes komen wel op!




Voor mij in ieder geval nieuw en ik vind ze heerlijk. Beetje Hamka's achtig maar brosser en pittiger.



Normaal vind ik de eigen merk/namaak variant van iets vaak minder lekker maar deze vind ik 10 keer beter. En is nog goedkoper ook. (kost 73 cent)
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik vind Hamka's heel erg lekker, en wilde niet van mijn vaste merk afwijken.

Maar nu ik dit lees denk ik toch dat ik het erop waag.

'Brosser en pittiger' klinkt helemaal niet verkeerd.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer een nieuwe Ritter Sport ontdekt:







Ik ga niet door het lint, maar hij is 'wel lekker'.

Smaakt een beetje naar speculaas.

Ik heb 'm bij Jamin.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Lotte, dank je wel, ik sprint morgen naar AH en de Jamin :-)
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ik ga morgen ook even bij de Jamin kijken ;)

Ik heb inmiddels de M&M's mint en birthday cake geproefd en ik vind de mintsmaak veel te sterk, maar de birthday cake M&M's zijn wel heel lekker.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 02 januari 2016 @ 14:43:

[afbeelding]



Voor mij in ieder geval nieuw en ik vind ze heerlijk. Beetje Hamka's achtig maar brosser en pittiger.



Normaal vind ik de eigen merk/namaak variant van iets vaak minder lekker maar deze vind ik 10 keer beter. En is nog goedkoper ook. (kost 73 cent)Ik zal ze eens voor zoon meenemen, die is dol op Hamka's. Ik vond ze vroeger ook lekker maar sinds ze de smaak vernieuwd hebben vind ik ze niet lekker meer, ze zijn niet zo bros meer maar meer plakkerig en je krijgt er een droge bek van.
quote:paper-clip schreef op 03 januari 2016 @ 13:25:

[...]





Ik zal ze eens voor zoon meenemen, die is dol op Hamka's. Ik vond ze vroeger ook lekker maar sinds ze de smaak vernieuwd hebben vind ik ze niet lekker meer, ze zijn niet zo bros meer maar meer plakkerig en je krijgt er een droge bek van.







Precies de reden waarom ik alleen de Hamka's mini nog wel eens kocht. De gewone zijn idd minder lekker en minder bros geworden.



Ik moest 2x kijken btw voor ik je herkende Moest verboden worden al die avatarwisselingen.
quote:Micchan schreef op 01 januari 2016 @ 23:41:

[...]





Bij Candysan kun je chocola enzo uit Japan bestellen, zitten ook een aantal soorten Kitkat's bij. Alleen zo jammer dat je onder de 22 euro moet blijven.. Micchan, wat een geweldige site; daar ga ik zeker een keer bestellen. Dankjewel!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 03 januari 2016 @ 13:34:

[...]









Precies de reden waarom ik alleen de Hamka's mini nog wel eens kocht. De gewone zijn idd minder lekker en minder bros geworden.



Ik moest 2x kijken btw voor ik je herkende Moest verboden worden al die avatarwisselingen.Snorry ! Als je goed kijkt zie je mijn oude ava er nog in
Alle reacties Link kopieren
https://www.ah.nl.kpnis.n ... 31373539_1_LowRes_JPG.JPG



Volgens mij zijn dit dezelfde zoutjes als de "eigen merk hamka's" van Jumbo. Ik vind die ook lekkerder dan "de echte", brosser ook.

Die van Jumbo hebben ook dezelfde vormgeving als die van de AH

LEKKERRRR.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven