Goed restaurant in Kleve of Goch

31-12-2015 12:17 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er tips waar je lekker kunt eten, net over de grens in Duitsland, bijvoorbeeld Kleve of Goch? Hoor zo vaak dat je er erg lekker en vooral ook goedkoop eten kunt. Ik wil het wel eens gaan proberen met mijn gezin.



Ik kreeg van iemand al El Paso in Goch door, of ChinaPalast in Kleve. Maar zijn er wat jullie betreft nog meer aanraders??
Alle reacties Link kopieren
Net niet over de grens, maar (wat mij betreft) een super plek om met kleine kinderen te gaan wandelen en dan eten: de Duivelsberg. Dusdanig dicht bij de grens dat je een Duitse provider hebt, en wandeltochten variërend tussen een paar kilometer tot de 20+ kilometer.
Alle reacties Link kopieren
stop maar met zoeken: El Paso in Goch is echt een aanrader
Alle reacties Link kopieren
Ook met kinderen? Of dan toch liever China Palast?



Meer tips over restaurants over de grens welkom!
Alle reacties Link kopieren
El Paso!



*gaat man weer eens hinten*
Alle reacties Link kopieren
Akropolis in Kleve
Alle reacties Link kopieren
Vertel eens wat er zo leuk is aan El Paso? Ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Ja, wil ik ook weten 😋!

De kaart is wel erg uitgebreid zag ik net. Wat is een aanrader om te bestellen??

Ik hou wel van een lekkere biefstuk, mjammie! Maar die schnitsels lijken me ook erg lekker. Volgens mij passen die niet op het bord of wel 😀?
Alle reacties Link kopieren
Ik up mijn eigen topic maar weer eens even.

We zijn inmiddels bij El Paso geweest. Prima gegeten, maar niet geheel wat we verwachtten. Namelijk die supergrote schnitzels die niet op je bord passen, dat hadden wij niet. Keurige schnitzels maar niet heel bijzonder ofzo. Maar misschien het verkeerde gerecht gekozen? Dus tips: wat is een aanrader om de volgende keer te bestellen?



China Palast was ook prima, de kinderen willen wel terug. Een all you can eat restaurant, met sushi, wokgerechten en buffetgerechten. Gewoon oké.



Nog meer leuke, goedkope (!) restaurants in Kleve of Goch die jullie kunnen aanraden?
Alle reacties Link kopieren
Even uppen.

Weet iemand andere all you can eat restaurants in Duitsland? In Kleve, Goch of een andere plaats vlakbij de grens (kant Nijmegen/Gennep/Venlo).

Of daar een goed en niet duur sushi restaurant of sushi-all you can eat?
Alle reacties Link kopieren
Restaurant Khan in Goch. Zelfde concept als China Palast. Een aantal collega's hebben beide bezocht en gaven de voorkeur aan Khan.

Zelf ga ik wel eens naar El Toro in Kranenburg. Een Balkan restaurant met ook niet typische Balkan gerechten op de kaart. Niet slecht maar ook niet heel bijzonder
Alle reacties Link kopieren
mamaonbekend schreef:
31-12-2015 12:17
Wie heeft er tips waar je lekker kunt eten, net over de grens in Duitsland, bijvoorbeeld Kleve of Goch? Hoor zo vaak dat je er erg lekker en vooral ook goedkoop eten kunt. Ik wil het wel eens gaan proberen met mijn gezin.



Ik kreeg van iemand al El Paso in Goch door, of ChinaPalast in Kleve. Maar zijn er wat jullie betreft nog meer aanraders??
wat wil je? goed eten? veul en vet? duits eten? sjiek eten?

el paso in goch is goed, maar wel echt simpel duits. ik lunch er weleens en dat kost dan 6,50. heel uitgebreide saladebar.
china palast in kleve is een vreetschuur. ook leuk voor een lunch (11 euro ofzo) maar ik zou er nooit uit eten gaan

El Paso in kranenburg daarentegen (niet dezelfde eigenaar) komen wij zeer regelmatig.

am schlosstor in kleve is ook erg lekker. hebben wel middagspauze van 14 tot 17 uur

de griek in kleve "op de bult" kun je ook goed eten

el toro in kranenburg is in kwaliteit achteruit gegaan en de eigenaar is een eikel. gaat gezellig ruzie maken met zijn personeel midden in het restaurant

de japanner op de hoffmannallee in kleve is een aanrader!

en zo is er nog veel meer, maar ik weet niet wat je zoekt.

edit: oh.. ik zie nu pas dat het een bejaard topic is. nou ja, misschien kan iemand wat met de tips
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
Khan in Goch ga ik kijken, ken ik niet. Prijs is zonder drank neem ik aan?

En die Japanner noteer ik ook. Bestel je dan gewoon losse sushi’s zeg maar en wat ben je dan ongeveer kwijt p.p. ?
Of is het daar ook een concept van 2 uur een voor vaste prijs ?

Ook al is het oud topic, altijd in voor nieuwe adresjes!
Alle reacties Link kopieren
Opnieuw tips gezocht !

Zijn er behalve Khan in Goch en China Palast in Kleve nog meer Aziatische all-you-can-eat restaurants ? Omgeving Kleve, Goch, Kranenburg is de bedoeling.

En die Japanner Fujiyama in Kleve: ik zie op FB foto’s van zo’n sushiboot. Lekkerrrr...maar hoe bestel je zoiets? Allemaal losse sushi’s ofzo? En wat kost zo’n boot voor 4 personen ongeveer?
Alle reacties Link kopieren
Europe86 schreef:
31-12-2015 12:35
stop maar met zoeken: El Paso in Goch is echt een aanrader
Ik zit even naar de menukaart te kijken, maar dit is in ieder geval geen restaurant waar het heel goedkoop is, zoals iets waar TO naar op zoek is. Zijn gewoon Nederlandse prijzen.
Alle reacties Link kopieren
Golden jaguar in Bocholt?
Alle reacties Link kopieren
Zo duur is El Paso in Goch toch niet?
Soepjes voor 3,80 / steak v.a. 16,50 / schnitzels v.a. 12,50 / spareribs 11,80
Valt me nog wel mee.

Zoiets als in Bocholt inderdaad, maar dat ligt net wat te ver eigenlijk.
Liever zoek ik zulke buffetrestaurants (of andere aanraders) in omgeving Kleve, Goch, Kranenburg.
Alle reacties Link kopieren
Kevelaer is ook nog een optie trouwens.
Alle reacties Link kopieren
In Nutterden zitten 2 café-restaurants waar je lekkere schnitzels kunt eten! Ze zitten tegenover elkaar
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik ga effe zoeken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven