andijvie vraagje... maar dan over sla

15-06-2007 15:06 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben gek op sla. eet het dan ook heel veel. koop meestal zo'n voorgesneden-zakje kant en gooi er dan zelf van alles doorheen. Nou eet ik niet in m'n eentje zo'n zak leeg (kleinste is volgens mij 200 gr.), maar de volgende dag is de overgebleven sla in het zakje al helemaal bruin! en dus niet lekker meer. Beetje zonde om steeds zo'n half zakje weg te gooien. Iemand enig idee hoe ik het restant sla-in-zak- langer goed hou?

Thanx!
Alle reacties Link kopieren
zakje zo luchtdicht mogelijk in de koelkast leggen... no problemos.
Alle reacties Link kopieren
van Tupperware heb je daar een speciaal doosje voor, werkt prima. Moet je t natuurlijk niet dagenlang in de koelkast laten staan, maar 1 a 2 dagen kan best.
Alle reacties Link kopieren
Koop een verse krop sla.   Kost minder dan de helft en blijjft langer goed.
Alle reacties Link kopieren
Koop een verse krop sla.   Kost minder dan de helft en blijjft langer goed.
is inderdaad ook een oplossing
Alle reacties Link kopieren
van Tupperware heb je daar een speciaal doosje voor, werkt prima. Moet je t natuurlijk niet dagenlang in de koelkast laten staan, maar 1 a 2 dagen kan best.




Klopt! Zo'n rond bolletje met een roostertje onderin.

Ik heb er zelfs drie, want ik heb vaak verschillende soorten sla (ruccola, lollorosso, veldsla) in huis en gebruik ze ook voor bospeen, radijsjes enz. 

Ik hecht verder niet echt waarde aan de naam 'Tupperware", maar deze dingen heb ik nog nooit van een ander merk gezien en ze doen echt wat ze beloven.
Alle reacties Link kopieren



[fgcolor=#008000]Zo'n ding?[/fgcolor]

oh that purrrrrrrrrfect feeling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven