Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
digestive haverkoekjes
niet waar
Alle reacties Link kopieren
Coetje

Leuk gedaan en happy new topic allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Blue, hier ook de kaarsjes aan en al lekker gedoucht.

Mooi om even stil te staan bij je jarige opa



Vanmiddag nog een klein uurtje gewandeld, prachtig weer zo met het zonnetje.

Avondeten was hutspot met draadjesvlees en nu een koffie.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt heel fijn en lekker allemaal Coetje!!



Ik drink nu thee, erbij een Fuji-appel. Voor vanavond bij VI lekker Heartbreakers.
Yay nieuw topic



Ik had net ben&jerrys (iets met framboos ofzo?) en heb het nu koud
Alle reacties Link kopieren
TVP
Alle reacties Link kopieren
Lekker Daremanda!!



Ben wat nerveus voor morgen. Beetje bang ook voor wat zkh-fysio gaat zeggen. Ook omdat arm zo slecht herstelt en chirurg en ik beiden niet tevreden zijn. En verwacht er ook wel een dikke rekening van. Heb in ieder geval net alvast gekeken welke bus ik morgenmiddag moet hebben en hoe laat.



Energy drink sugar free nu.
Alle reacties Link kopieren
Krijg je helemaal niks vergoed Blue? En kun je overstappen of je extra verzekeren voor volgend jaar?

Wel flink balen hoor!

En ik hoop dat de zkh fysio je wel verder kan helpen met je arm



Ik heb wat pepertjes met roomkaas en rolletjes met augurk op tafel staan, erbij een spa appel.
Alle reacties Link kopieren
Nee moet alles zelf lappen. En bij eigen fysio ook sowieso niet op rekening maar op voorhand direct contant aftikken. Wel aanvullende verzekering voor volgend jaar aangevraagd, gaat me echt bakken met geld kosten. Maar goed, dan krijg ik fysio, pil en lenzen vergoed. Heb nu alleen basis, gierige pin die ik ben maar ik had deze ellende natuurlijk ook niet aan zien komen.



En lekker pepertjes met roomkaas!



Wij kijken nu VI en de kat ligt languit tussen ons in te chillen.



Ben ergens bang dat zkh-fysio gaat zeggen dat het gewoon niet meer goed gaat komen.Terwijl mijn eigen fysio anders beweert.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga heel hard duimen dat zkhfysio zegt dat het wel goed gaat komen lieve Blue!



Die pepertjes komen van de lidl, kosten geen drol en ik vind ze best lekker.
Alle reacties Link kopieren
Coetje



Thanks voor de tip! Ik ben helemaal dol op carpaccio van de Lidl.



Vriend perst as we speak sinaasappels voor mij.
BL, Kunnen ziekenhuisfysio en chirurg niet een brief schrijven naar de verzekeraar over een aanvullend pakket? Of kun je een betalingsregeling afspreken?



Ik heb ondertussen een granaatappel. Of een halve ter grootte van een hele.



Kate, ga je ook echt gezellig meeschrijven of alleen op BL zitten katten?
Alle reacties Link kopieren
BE

Leuk dat jij er ook weer bij bent! Betalingsregeling gaat niet. Hoop dat de andere vaste schrijfsters dit nieuwe topic ook snel vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik was jullie kwijt



HAPPY NEW TOPIC en thanks Coetje voor t aanmaken!
Ook niet voor de ziekenhuis-dingen? Proberen kan geen kwaad.



Ik ga zo naar die serie 'Schuldig' kijken op de npo. Prachtig en integer gemaakt, heel bijzonder om te zien.
O, en een en een voor het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
Pippeleurtje



Ik ga het voor de zkh-fysio inderdaad proberen BE.
Alle reacties Link kopieren
Jeej! Happy New topic!



Vanavond even onverwachts koffie gedronken bij mijn ouders. Op de terugweg had man zin in een Quarterpounder van McDonalds. We eten dat echt nooit, amper eens per jaar en dan vaak nog voor een ijsje. Toch even een Quarterpounder gehaald voor hem en voor mij een McKroket, maar toch vind ik het altijd weer tegenvallen als ik het op heb. Ik ben niet zo'n fan van de gele M. ;)



Nu ga ik lekker naar bed. Welterusten allemaal!
Er is alweer een nieuw topic geopend. Wat leuk! Bedankt Coetje!

Rakinova: welkom hier.

BL: veel succes bij fysio. Hoop dat het je wat goeds oplevert. Verstandig dat je je zorgverzekering voor volgend jaar hebt aangevuld.

Kate: ik vind die TVP's zo jammer en nutteloos. Jammer omdat de topics volstromen met nietszeggende posts in plaats van aardige (mag ik hopen in elk geval) dingen, die de moeite waard zijn om te lezen. Nutteloos omdat je topics/posts ook kunt markeren om terug te vinden en daarnaast iedereen zich wel realiseert dat een ander meeleest/topic volgt op een openbaar forum. Dus TVP-melding is in mijn ogen overbodig.

Coetje: het was heerlijk weer voor een wandeling.

Green: ik ben ook geen fan van de Mc Donalds. Eten is niet lekker en nog duur ook.

Ik eet nu niets, kom hier alleen maar even 'bijpraten' en jullie laten weten dat ik topic gevonden heb.
Alle reacties Link kopieren
Hier wel een fan van de grote gele M



Pfff, zit nu al vanaf zaterdag te kloten met telefoons en internet etc. Gelukkig nu een nieuwe mobiel dus ben niet helemaal onthand tot vrijdag.



Verder gaat volgens mij alles mis. Weer 2 ontstekingen erbij, nl. beginnende koortslip en iets in mijn lies. Antiobiotica is afgelopen maar teen nog net zo pijnlijk als 2 weken geleden.

En ik had een dubbele medicijnrol nodig omdat ik vrijdag naar ouders ga maar ze hebben enkele geleverd en vraag me af of dat nog geregeld kan worden.



Glas dubbelfris en dan zo slapen.
Alle reacties Link kopieren
coetje, ook al doorgegeven op modtopic dat er een slotje op 12 mag?
Goedemorgen!



Het heeft lekker gevroren zeg! Ik ga zo met mijn moeder en kleine baby nichtje naar de markt

vanavond eten we zoete aardappel, zuurkool en speklapjes. (zin in, lekker simpel en toch lekker)



Heb nu koffie met soja melk.
Alle reacties Link kopieren
TV, Thee en Greendale, fijn dat jullie er ook weer bij zijn!



Dank je voor de succeswensen TV en klinkt als een gezellige avond Greendale! Hier ook absoluut geen liefhebber van de grote gele M, ik ben BK-fan.



Thee wat een ellende allemaal zeg

Vind het zo naar voor je. Hopelijk knap je bij je ouders wat op.



Klinkt fijn Daremanda!



Ik heb broodjes fricandeau gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke topic dit!



Brood met avocado, beetje olijfolie, zout peper en heeel klein beetje balsamico
Never give in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven