citroen in water : hoe vaak vernieuwen

26-05-2017 22:44 11 berichten
Ik heb zo'n fruit infuser flesje... dus water waar je fruit in kan doen. Ik gebruik deze voor citroen . Maar hoe vaak moet ik nieuwe citroen schijfjes nemen? Elke keer? Na een dag?

De vraag is nu actueel want ik heb net nieuwe schijfjes gedaan, maar ik wil gaan slapen. Ik zet het flesje dus in de koelkast. Goed idee?


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Goed idee om hem in de koelkast te zetten. Ik doe het met limoen, drink veel (van dat) water dus vul hem een paar keer per dag. Als ik merk dat de smaak minder wordt, vervang ik de limoen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Die heb ik ook! Ik laat het fruit er gerust een dag inzitten. Na een paar keer gebruiken, gaat wel de smaak eraf en zal je het minder proeven.
Alle reacties Link kopieren
Officieel niet langer dan een half uur. Ivm zuren die in het water trekken en slecht zijn voor je tanden! Beter munt, komkommer die hebben geen zuren
Bollie08 schreef:
27-05-2017 00:08
Officieel niet langer dan een half uur. Ivm zuren die in het water trekken en slecht zijn voor je tanden! Beter munt, komkommer die hebben geen zuren
Heb je daar een betrouwbare bron van?
Alle reacties Link kopieren
Rusti schreef:
27-05-2017 00:09
Heb je daar een betrouwbare bron van?
Dat kan je zelf niet bedenken?
Het lijkt me nogal wiedes dat de hele dag H2O met citroen/limoen/sinaasappel/appel/mandarijnen etc drinken de pest is voor het glazuur op je tanden: naast de zuuraanvallen tijdens je maaltijden dan dus ook tijdens de drink momenten.

Denk na en drink gewoon kraanwater zonder iets en neem af en toe een schijfje citroen.
-Suze- schreef:
27-05-2017 00:29
Dat kan je zelf niet bedenken?

Als iemand zegt "officieel niet langer dan een half uur" dan ben ik best benieuwd wie die officiële bron is die bepaalt dat 20 minuten trekken wel kan, en 40 minuten niet ;-D
Alle reacties Link kopieren
Fluithaas schreef:
27-05-2017 03:24
Als iemand zegt "officieel niet langer dan een half uur" dan ben ik best benieuwd wie die officiële bron is die bepaalt dat 20 minuten trekken wel kan, en 40 minuten niet ;-D

Oh dat is natuurlijk onzin :proud:
Alle reacties Link kopieren
Er zit net een beetje smaakje aan mijn water als ik er wat limoen in doe, het lijkt me dat een glas frisdrank of sap veel meer schade geeft?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Koelkast is altijd goed, het blijft langer lekker.
Ik verfris altijd dagelijks de schijfjes citroenen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Werk in de kinderopvang. En wij mogen kannen met water plus fruit niet langer dan +- half uur laten staan. Ivm de zuren wat niet goed is voor het gebit. voedingsadvies is van het voedingscentrum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven