Philips Airfryer

03-07-2017 14:28 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij overwegen een Airfryer aan te schaffen.
Dit ter vervanging van patatjes in de oven, een frituurpan hebben we nooit gehad.

Wat is jullie ervaring met een Airfryer na een jaar of anderhalf / 2? Doet hij het nog goed genoeg?
Ik lees op internet namelijk behoorlijk veel klachten dat hij na anderhalf of 2 jaar ineens stuk gaat. @(
En dat vind ik best snel.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag de titel en ik dacht grrrr! Haha, niet vanwege jou, maar omdat de mijne net stuk is gegaan. Exact na 2 jaar. Hij was net gebruikt, en opeens rookwolkjes en klaar was het. Dure aanschaf voor maar 2 jaar plezier ervan! Ik ga er dus ook niet nog een kopen, mede gezien de reacties op internet dat ik dus niet de enige ben.
Alle reacties Link kopieren
oei nog niet eerder gehoord.. Wij hebben hem ook bijna 2 jaar maar nog geen klachten.. Hoop natuurlijk dat dat zo blijft. Wij zijn er erg tevreden over :)
Ja hoor ..helemaal tevreden over de Airfryer.
Ik maak er frietjes...kroketten (van Mora...lekker knapperig korstje) frikandellen , kaiserbroodjes met ei en spek en geroosterde zoete aardappel in.
Had ik m maar eerder aangeschaft, Jan niet meer zonder.
Ik wil er binnenkort 's een cake in gaan bakken. Nog niet eerder geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren
ik heb dat ding vrij snel weer verkocht. ik vond het geen aanwinst maar een sta in de weg. gewoon een oven gebruiken, of anders iets in (kokos)olie bakken/frituren in een wok
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Jamie-Lee schreef:
03-07-2017 14:38
Ik zag de titel en ik dacht grrrr! Haha, niet vanwege jou, maar omdat de mijne net stuk is gegaan. Exact na 2 jaar. Hij was net gebruikt, en opeens rookwolkjes en klaar was het. Dure aanschaf voor maar 2 jaar plezier ervan! Ik ga er dus ook niet nog een kopen, mede gezien de reacties op internet dat ik dus niet de enige ben.
Oh, echt? Die van ons is na 16 maanden kaduuk. Twijfel nog over een nieuwe. Gebruik nu gewoon de oven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mn Airfryer nu een jaar en deze staat iedere dag aan, ik bak er al mn vlees en vis in. Frietjes ben ik niet zo kapot van uit de fryer die gaan nog gewoon in het vet.
Mijn ouders hadden er 1 die heeft het 3 jaar gered, maar door een klein ongelukje liet mn moeder de bak vallen en paste het mandje er niet meer in. Verder hadden ze er nooit problemen mee. Anders had ie het nu waarschijnlijk nog wel gedaan.
Ik denk ook dat het ermee te maken hebt hoe je met dat ding omgaat, ik maakt hem iedere dag schoon, niet iedereen is zo ijverig om iedere keer de hele fryer schoon te maken. Maar je kan er een hoop plezier van hebben. Je kan er echt zoveel meer mee dan alleen frietjes en snacks in bakken. Voor mij de beste koop ooit
Alle reacties Link kopieren
Die van ons doet het na 3 jaar meermaals per week gebruikt nog prima. Die van mijn ouders is er na 2,5 jaar dagelijks gebruik mee opgehouden. Ik wil een nieuwe als de onze stuk is.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Die van ons is inmiddels ruim 3 jaar. Er gaan patatjes en snacks in, maar ook afbakbroodjes, croissantjes, cupcakes, cakes, lasagne en eh vast nog veel meer.

Als hij stuk is komt er 100% een nieuwe voor in de plaats. Ik vind de snelheid waarmee dingen klaar zijn zo ideaal.

Alleen bij de volgende zal ik vanaf het begin beter mijn best doen met schoonmaken want hij wordt nu wel lastiger schoonmaken van binnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een maand geleden een zo'n apparaat voor mijn verjaardag gekregen. Ben hem nog volop aan het uittesten. Tot nu toe heb ik diepvriesfriet, verse voorgesneden friet en kippenpoten geprobeerd. Ging allemaal goed. Krokant van buiten en niet droog van binnen. Een nadeel vind ik wel dat op de mijne de tijd instellen met een draaiknop gaat en niet digitaal. Dat je niet kunt corrigeren. Ik denk dat ik een oud model heb. Maar ik heb hem gekregen en weet dat het dure dingen zijn. Deze was in de reclame bij een groothandel.
Hoe lang hij mee zal gaan is nog een verassing.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik een van de eerste heb en die doet het nog steeds. En die gebruiken we echt ontzettend vaak.
Wil dat ding nooit meer kwijt, zelfs afbakbroodjes gaan erin
En zijn jullie ook allemaal kilo's afgevallen sinds jullie dat ding hebben? Ik gok dat het antwoord nee is.
Oftewel: grote onzin zo'n Airfryer.
Alle reacties Link kopieren
Nee, die doet het nog steeds.

Ik zag een king size airfryer op tv, de Molino met een inhoud van 10 liter, met een spies en een trommel erin om je frietjes te draaien. Ziet er ook mooi uit dus misschien dat je die wat voor je is. Hij was 149 inclusief alle accessoires.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
greenbean schreef:
03-07-2017 16:06
En zijn jullie ook allemaal kilo's afgevallen sinds jullie dat ding hebben? Ik gok dat het antwoord nee is.
Oftewel: grote onzin zo'n Airfryer.
Hoezo onzin?! Het is gewoon een makkelijke keukenhulp, heb hem niet gekocht om af te vallen hoor...
Alle reacties Link kopieren
Hier heel blij met onze Airfryer.

Patat, bitterballen, pizza, afbakbroodjes, tortillataart, croissantjes, kersenstreuseltaart, kippenpoten, aardappeltjes, alles gaat erin en komt er overheerlijk uit. Ja, goede aankoop geweest!
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
greenbean schreef:
03-07-2017 16:06
En zijn jullie ook allemaal kilo's afgevallen sinds jullie dat ding hebben? Ik gok dat het antwoord nee is.
Oftewel: grote onzin zo'n Airfryer.
Wat een onzin. Heb dat ding niet gekocht om af te vallen. Ik ben fan, gebruiken m best vaak. Wij hebben nog een gewone oven en dat duurt zo lang voor dat ding warm is, de airfryer is binnen 3 minuten warm. Wij gebruiken m voor afbakbroodjes, croissantjes, gebakken aardappeltjes, vissticks, frietjes etc.
Alle reacties Link kopieren
greenbean schreef:
03-07-2017 16:06
En zijn jullie ook allemaal kilo's afgevallen sinds jullie dat ding hebben? Ik gok dat het antwoord nee is.
Oftewel: grote onzin zo'n Airfryer.
Ach ik doe er weleens zo'n knisperende kipschnitzel in en dat gaat prima. Dan hoeft hij niet voor de tweede keer in het vet.

Rauwe broodjes doe ik het meeste.
retrostar wijzigde dit bericht op 03-07-2017 16:50
4.85% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
greenbean schreef:
03-07-2017 16:06
En zijn jullie ook allemaal kilo's afgevallen sinds jullie dat ding hebben? Ik gok dat het antwoord nee is.
Oftewel: grote onzin zo'n Airfryer.

Huh? Waar haal je vandaan dat er een airfryer aangeschaft werd/wordt om af te vallen? Ik heb ook al 2.5 jaar een airfryer en heb deze echt niet gekocht om af te vallen. Rare redenatie van je.
Alle reacties Link kopieren
Jamie-Lee schreef:
03-07-2017 14:38
Ik zag de titel en ik dacht grrrr! Haha, niet vanwege jou, maar omdat de mijne net stuk is gegaan. Exact na 2 jaar. Hij was net gebruikt, en opeens rookwolkjes en klaar was het. Dure aanschaf voor maar 2 jaar plezier ervan! Ik ga er dus ook niet nog een kopen, mede gezien de reacties op internet dat ik dus niet de enige ben.
Dat bedoel ik dus.
Alhoewel, ik denk wel dat ik tevreden zou zijn met 2 jaar als we hem echt heel intensief gebruikt hadden.
Dus als hij zo ongeveer elke dag aan zou staan.
Alle reacties Link kopieren
Jamie-Lee schreef:
03-07-2017 14:38
Ik zag de titel en ik dacht grrrr! Haha, niet vanwege jou, maar omdat de mijne net stuk is gegaan. Exact na 2 jaar. Hij was net gebruikt, en opeens rookwolkjes en klaar was het. Dure aanschaf voor maar 2 jaar plezier ervan! Ik ga er dus ook niet nog een kopen, mede gezien de reacties op internet dat ik dus niet de enige ben.
Nou ik zou een mailtje schrijven naar Philips. Of via Facebook? Grote kans dat je een andere krijgt of restitutie.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
De Philips Airfryer is een internationaal zeer succesvol apparaat. Een paradepaardje denk ik. Er bestaan verschillende merken, waarvan sommige beter zijn in friet bakken dan die van Philips, maar Philips is beter in de rest en doet dat ook sneller.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 2 ☺
1 gekocht en later nog eentje 'gewonnen' via Insiders.
Op dit moment staan ze beide te loeien. 1 met aardappeltjes en 1 met kippevleugeltjes.

Ik gebruik ze regelmatig, afbakbroodjes, snackjes, aardappeltjes, frietjes. Er is een heuse facebookfansite waar je vast nog meer ervaringen vind.

Ik heb de oudste nu ruim 2 jaar en tot zo ver werkt alles goed goed :-)
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb em nog maar kort maar ben al fan!
Het gaat allemaal zóveel sneller dan de oven! Mijn oven moet al meer dan 10 minuten voorverwarmen en dan nog bijv. broodjes erin. Al met al duurt dat ca. 22-23 minuten en met de Airfryer liggen ze in 5 minuten op mijn bord!

Gebruik em voor frietjes en snacks (maar pas 1x gedaan eigenlijk!!), rostirondjes etc, gehaktballen, kipschnitsels, drumsticks, noten roosteren, pizza, vooral veel afbakbroodjes, worstenbroodjes etc.
Dit weekend wil ik er appelflappen in bakken als het qua tijd me lukt.

Kortom: ik vind het vooral een veel snellere oven en in het geheel geen friteuse!
Ik merk écht dat de oven een stuk minder aangegaan is de afgelopen periode. Vooral voor een broodje enzo is het een ideaal ding! Moet nog een nieuwe vorm kopen en dan ga ik er ook cake in bakken en misschien een overschotel.

Dus: gauw aanschaffen zou ik adviseren!
Ik heb sinds kort een nepperd een molino heb hem cadeau gehad ben er erg blij mee.
Op de Philips airfryer fb groep lees ik redelijk wat klachten maar dat zal bij andere merken net zo zijn.
anoniem_171074 wijzigde dit bericht op 03-07-2017 20:28
1.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Soleggiato schreef:
03-07-2017 14:56
Oh, echt? Die van ons is na 16 maanden kaduuk. Twijfel nog over een nieuwe. Gebruik nu gewoon de oven.
Daar heb je toch nog garantie op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven