Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Thanks TV en happy new topic!

Ik heb net mijn blikje Fanta Zero op en ga zo mangothee zetten.
Graag gedaan. Fijn dat je het hebt weten te vinden.
Klinkt goed, die thee. Neem je er nog iets bij?
:cheer: happy new topic
Alle reacties Link kopieren
Voorlopig niet TV haha, net gegeten en zit goed vol.

Wel lekkere kletskoppen in huis dus wie weet neem ik die straks bij de thee :)
Alle reacties Link kopieren
Net spinazie op, met een ei aardappel en jus.
Nu een wijntje en wat tapas
Alle reacties Link kopieren
Groentensoep met ballen, met zoutige crackers en brie.
Croma is een een Bitch.
blue_lagoon schreef:
09-09-2017 18:57
Voorlopig niet TV haha, net gegeten en zit goed vol.

Wel lekkere kletskoppen in huis dus wie weet neem ik die straks bij de thee :)
Die zijn zo lekker; kreeg ik bij mijn opa en oma vroeger wel eens.
Fijn dat je ons hebt weten te vinden Dare.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-09-2017 19:15
Die zijn zo lekker; kreeg ik bij mijn opa en oma vroeger wel eens.
Leuk! Ik hou ook van nostalgische herinneringen.

Heb ook twee lekkere verse fruitsalades in de koelkast :)
Annewies en Salute:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Dank je TijdschriftenVerslindster :sun:
Croma is een een Bitch.
blue_lagoon schreef:
09-09-2017 19:16
Leuk! Ik hou ook van nostalgische herinneringen.

Heb ook twee lekkere verse fruitsalades in de koelkast :)
Ik ook! Dergelijke herinneringen zijn zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-09-2017 19:19
Ik ook! Dergelijke herinneringen zijn zo leuk.
En gelukkig heb ik die heel erg veel, heb een warme jeugd gehad :)
Klonk als een lekker maaltijd van jullie Annewies en Salute.
Hier sla met vis gegeten. Was ook lekker.
De was hangt inmiddels aan de waslijn en de vuilniszak is naar de schuur gebracht. Alleen nog balkonplanten water geven, dan kan het luie avondje beginnen. Nog even met de vandaag gemaakte foto's bezig en tv kijken of netflixen.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed TV, welke vis had je?

Goed bezig, ik ga morgen de was doen, krijg de trommel vandaag niet meer vol. Alles is verder aan kant en de machine al ingeruimd dus hier is het relaxen ook begonnen!

Foto's zijn zo ontzettend leuk :)
blue_lagoon schreef:
09-09-2017 19:20
En gelukkig heb ik die heel erg veel, heb een warme jeugd gehad :)
Dat is echt fijn! Ik heb eigenlijk best veel minder leuke dingen meegemaakt tijdens mijn jeugd, maar desondanks kijk er positief op terug en heb dus zeker goede herinneringen aan die tijd. En de minder leuke dingen? Ook daar kijk ik wel oké op terug. Het heeft me sterker gemaakt en gevormd tot wie ik nu ben en daar ben ik tevreden mee. Wat een zwaar en zelfingenomen begin van het topic. :proud: :rofl:
Terug naar de leuke herinneringen. Heb mais in mijn biologische groentepakket. Heb ik ook goede herinneringen aan. Vroeger kwam ik veel op de boerderij. Zo leuk: verstoppertje spelen in de maisvelden, maiskolven plukken en dan denk ik direct aan kalfjes geboren zien worden en verzorgen, helpen met koeien melken, ritjes mee op de trekker/tractor e.d. Geweldige tijd.
Alle reacties Link kopieren
Dank je!
Baby slaapt en oudste 2 spelen samen monopoly met een bakje chips erbij.Dat is echt uniek dat ze samen spelen zonder geruzie.
Ik zit op de bank te zappen en heb net nog wat kaas op en het laatste wijntje.
Kan te gek ook he;))
Man is over 2 uur thuis en hoop dan de kinderen op bed te hebben zodat ik douchen en me nieuwe lingerie aan kan trekken.... :hihi:
Ik had koolvis.
Heb je inmiddels alweer een nieuw Albelli-album gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je er een positieve wending aan kunt geven TV :hug:

Leuk van dat groentepakket, wat zit er nog meer in? Toen ik klein was keken wij vanaf de woonkamer uit op maisvelden (daarna werd het vol gebouwd) en inderdaad daar spelen en plukken was erg leuk!

Kalfjes geboren zien worden lijkt me erg bijzonder :heart: toen ik op kamers woonde heb ik de huiskittens geboren zien worden, dat was zo ontzettend mooi.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha Annewies, een spannende avond gewenst met je man!!

Nog geen nieuw Albelli album gemaakt. Had er 1 gemaakt maar die staat op oude laptop en ik hoop dat ik die nog tot leven kan wekken... want was een groot uitgebreid boek.

Maar ga dit najaar weer op fotofietstocht om nieuwe herfstfoto's te maken, misschien dat ik daar ook een boekje van laat maken :)
Drie kinderen dus; wat leuk, maar ook best druk, lijkt me. Hoe oud zijn de oudste twee kinderen? Of wil je dat i.v.m. herkenbaarheid niet kwijt? Dat kan ik ook begrijpen hoor. Fijn dat ze spelen zonder ruzie.
Dat kan je man vast waarderen. ;)
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-09-2017 19:36
Drie kinderen dus; wat leuk, maar ook best druk, lijkt me. Hoe oud zijn de oudste twee kinderen? Of wil je dat i.v.m. herkenbaarheid niet kwijt? Dat kan ik ook begrijpen hoor. Fijn dat ze spelen zonder ruzie.
Dat kan je man vast waarderen. ;)
Het bakje chips zal ook vast wonderen doen :D
Als mijn broertje en ik vroeger samen een videoband keken van Bassie&Adriaan had mijn moeder geen kind aan ons, haha! Een bakje chips of pinda's erbij. Een paar jaar geleden hebben mijn broertje en ik dat met zijn tweetjes over gedaan, het was weer net als vroeger :)

Nog steeds kun je me op een typische regenachtige zondagmiddag niet blijer maken dan met een 'avontuur' van Bassie&Adriaan, het liefst die hele oude.

Leuk dat ze zo fijn samen spelen Annewies!
Leuk die fotofietstocht in de herfst. De kleuren zijn dan zo mooi. Kun je een mooi fotoboekje van maken.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic🎉

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven