Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-09-2017 19:40
Leuk die fotofietstocht in de herfst. De kleuren zijn dan zo mooi. Kun je een mooi fotoboekje van maken.
Ja hopelijk is het dan ook een mooie grijze dag, dan komen de herfsttinten nóg mooier uit!
Heeft ook wel wat; ik vind de blauwe lucht boven die herfsttinten ook altijd erg mooi.
BL: Ik stuur je via pb even een link naar vandaag gemaakte foto's. Dit in verband met herkenbaarheid.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-09-2017 19:36
Drie kinderen dus; wat leuk, maar ook best druk, lijkt me. Hoe oud zijn de oudste twee kinderen? Of wil je dat i.v.m. herkenbaarheid niet kwijt? Dat kan ik ook begrijpen hoor. Fijn dat ze spelen zonder ruzie.
Dat kan je man vast waarderen. ;)
Ze zijn 10&11
Alle reacties Link kopieren
Druk, ach ja, gewoon blijven ademen en niet al te hoge prioriteiten stellen ;))
Leuke leeftijden! Nuchtere instelling! Zocht emo met duimpje omhoog, maar kan hem zo snel niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
Zoon ligt eindelijk te slapen dus ik zit nu op de bank met chocomel en braadworstjes (logische combinatie toch? :D ).
Alle reacties Link kopieren
Leuk TV PB!! Heb alleen nog niets ontvangen, sinds het nieuwe forum gaat dat moeilijk.

Ik heb zitten appen met mijn vader :proud: en zijn profielfoto is ook GENIAAL.

Heb hem net op zijn verzoek een boekenlijst gemaild over de tweede wereld oorlog boeken, hij wil mijn serie voor me compleet maken :heart:
Alle reacties Link kopieren
Micchan schreef:
09-09-2017 20:10
Zoon ligt eindelijk te slapen dus ik zit nu op de bank met chocomel en braadworstjes (logische combinatie toch? :D ).
Hahaha lekker winters,heb je ook al je schaatsen uit het vet gehaald?
blue_lagoon schreef:
09-09-2017 20:12
Leuk TV PB!! Heb alleen nog niets ontvangen, sinds het nieuwe forum gaat dat moeilijk.

Ik heb zitten appen met mijn vader :proud: en zijn profielfoto is ook GENIAAL.

Heb hem net op zijn verzoek een boekenlijst gemaild over de tweede wereld oorlog boeken, hij wil mijn serie voor me compleet maken :heart:
Vaag is dat hoor... Hoor dat meer mensen geen pb ontvangen of kunnen verzenden. Bij mij komt alles gewoon over. Maar bizar toch dat het bij de een wel lukt en bij de ander niet om pb's te verzenden of ontvangen?

Leuk zo'n hippe en lieve vader.
Micchan schreef:
09-09-2017 20:10
Zoon ligt eindelijk te slapen dus ik zit nu op de bank met chocomel en braadworstjes (logische combinatie toch? :D ).
Hahaha; het weer leende zich er vandaag best voor.
Alle reacties Link kopieren
Ja mijn ouders zijn beide zo ontzettend leuk.

Je mag me ook mailen, weet niet of je viva-mail hebt?
Ik heb het topic ook gevonden!

Ik heb thee en ga zo kleuren.
Weet je zeker dat je pb niet ontvangen hebt? Bij mij is hij nl. verdwenen uit postvak uit. Dus hij moet dan verzonden zijn.
Bedankt voor je mailaanbod, maar heb geen viva-mail en ga mijn mailadres niet op internet zetten. Begrijp je vast. ;)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 20:51
2.67% gewijzigd
BE; fijn dat je er ook weer bent! Ik ga zo even netflixen. Fijne avond allen.
Alle reacties Link kopieren
Wees welkom BE, hopelijk vindt Jejoue ons ook snel.

En natuurlijk begrijp ik dat TV! Ik doe het liever ook niet.
En daar zijn we weer!! :hyper:

Ik ga nog even dokter Tinus terugkijken.
Lekker simpel vermaak. Hoop ik.
Fijn dat je er ook weer bent JJ. Veel plezier met dokter Tinus kijken.
Dankjewel!
Hallo allemaal

Ik ben een creepy meelezer al 2 jaar nu. Ben fan van blue lagoon :D
Welkom Sjampa, leuk dat je ook wat post, na twee jaar meegelezen te hebben.
BL, leuk dat je een fan hebt.
Heb je lekker gegeten gisterenavond Sjampa?
Ik heb juist het ontbijt op, had zin in ei, dus zachtgekookt eitje bij het ontbijtje.
Om 04.00 uur nog een glas cola zero gedronken. Er vonden mensen het nl. een goed idee om een straalbezopen vent hier voor de deur uit de auto te laten stappen (hij was passagier) om te kijken of hij moest kotsen en vervolgens ruzie te schoppen. Duurde nog wel even ook. Uiteindelijk hebben ze die vent, die niet meer op zijn benen kon staan, de auto weer ingetakeld en vertrokken ze weer.
Maar even de boel in de gaten gehouden, voor geval politie of ambulance gebeld moest worden. Deze hoeveelheid alcohol is niet goed voor een mens en alcohol en ruzie is meestal niet zo'n fijne combinatie. Moet zeggen dat de bestuurder mij nuchter leek, anders had ik de politie ook gebeld i.v.m. andere weggebruikers. Bestuurder sprak met vaste stem en was gedecideerd. En na de aanvankelijke ruzie, zorgden ze goed voor hun bezopen passagier.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jij er ook weer bij bent Jejoue!

Sjampa :smooch: leuk dat je nu ook meeschrijft! Wat leuk zeg een virtuele fan :D :lips:

TV goed dat je het in de gaten gehouden hebt. Gelukkig was de bestuurder nuchter en kordaat en werd er na de ruzie nog goed voor de passagier gezorgd. Heel goed dat je anders de politie had gebeld in verband met andere weggebruikers, waren er maar meer mensen zo oplettend als jij.

Ik weet nu ook eindelijk wat er is gebeurd toen zaterdag vroeg op de middag twee weken geleden toen de hele straat was afgezet met politielint en er overal politie was. Iets heel tragisch :(

Ross Kemp is er gisteravond niet meer van gekomen dus dat gaan we vanavond kijken, na Undercover in NL. Ik ben echt zo'n fan van zijn documentaires!! Ben inmiddels al een half uurtje wakker, honger dreef me uit bed ;-D dus net lekker ontbeten met harde broodjes en filet americain. Een zacht gekookt ei vind ik heel soms lekker uit een eierdopje met zout, ben echter dol op hard gekookt ei op brood.

Misschien vanmiddag nog even naar de Action, even snuffelen en heb zin in een lekker koekje. De kletskoppen hebben gisteravond niet overleefd :$

Sporten is nu niet meer op woensdag en vrijdag maar maandag en vrijdag. Komt me ergens wel heel goed uit, dan begin en eindig ik de week fit. En dan kan ik op woensdag weer eens gezellig met bff afspreken. Het scheelt zoveel dat ik weer kan fietsen! Ik fiets me suf, gewoon omdat het kan haha.

En gisteravond beide ouders nog gezellig aan de telefoon gehad. Mijn vader belde via What's App, zo ontzettend leuk dat hij nu ook online is!
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond trouwens ook nog een overheerlijke fruitsalade gegeten! Met onder andere aardbeien en kiwi. En heb er nog 1, met tropisch fruit want het was 2 voor 3,50 bij de Jumbo. Ik ben zo ontzettend dol op fruit.

Heb net weer een oude vertrouwde Fuji-appel op. En verheug me op de teruggave van de energie die binnen nu en twee weken komt. Ga ik weer eens fijn naar de kapper. Wil geen rechte pony meer maar een schuine en heel veel lagen in mijn haar, voor veel volume. Ga wel naar een betere kapper waar ze echt de tijd voor je nemen en je haar ook föhnen, die zit hier gelukkig in de straat, niet ver van de Action. Daarna weer eens thuis verven, denk meer en meer aan pikzwart. Of donkerblond, want doordat ik donker haar heb krijg ik dan een mooie gloed. Twijfel echt, wat zouden jullie doen?

En verheug me ook zo op het schilderen, zit telkens naar mijn nieuwe voorbeeld te kijken! Hij is zo mooi. Heb bij de Action al een set kwasten gekocht waar ook een waaierkwast bij zit, die kun je nooit genoeg hebben :D
Zwart is mooi maar is zo moeilijk eruit te krijgen... Daar moet je wel rekening mee houden.

Ik ben aan het duimen dat het droog blijft, vanmiddag met vriend en mijn ouders in de stad afgesproken en ik wil op de fiets...

Nu bar-le-duc granny smith
Ik weet niet waarom je het überhaupt zou verven. Als je toch al kleur in je haar hebt?
(Hoor wie het zegt, heb het dus gisteren ook geverfd, maar echt te donker).

Ik kijk nu naar een kerkdienst. Eerlijk gezegd om de dames van het koor te bekijken. Hun kapsel ed.
Geluid staat uit ;-) .

Heb een bak Griekse yoghurt met bessen en honing. Hele hap.
Alle reacties Link kopieren
Annewies Haha nee, dat niet! Nou zou ik het ijs ook niet opdurven met m'n dikke buik. :D

Tijdschriftenverslindster Hier was het gister toevallig juist warm, 27 graden! De dagen daarvoor en de dagen die nu komen zijn weer koel hoor, gelukkig. Ik snak ook naar een beetje regen.
Goed dat je het in de gaten hebt vannacht, gelukkig leek de bestuurder wel nuchter. Wel jammer dat je slaap dan zo onderbroken wordt. :-(

Sjampa, hoi! En herkenbaar wat je schrijft, ik kwam hier ook af en toe lezen, vond het altijd zo gezellig klinken allemaal.

blue_lagoon klinkt goed allemaal. :) Ik zou denk niet voor zwart gaan, om de reden die Daremanda ook geeft. Het kan echt heel gaaf staan maar je komt er zo moeilijk weer vanaf wanneer je dat wilt..

Daremanda ik zal duimen dat het droog blijft. Veel plezier alvast!

Jejoue: En hoe zijn de kapsels? :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven