Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nu het tweede deel van Linda Jansma. In naam van de vader.
Ik heb nog zo veel mooie boeken op mijn ereader staan.dat ik ook al wel weer in het volgende boek beginnen wil.
Deze van Jansma is n vrouwen Thriller.leest wel makkelijk weg.
Mar heb ook al twee delen van de Noordzee moorden gelezen, en moet ook deel drie en vier nog lezen. Wil ik er toch snel achteraan lezen.anders weet ik misschien straks niet meer waar het overgaat.

Ik heb de slimste mens ook gezien. Jammer dat morgen de finale alweer is.

Ik vind die kipjes ook erg gezellig.maar heb er geen ruimte voor.en die eieren zijn superlekker.
Haha jejoue voor de rookworst ging je weer overstag. Ik eet veel minder vlees dan vroeger. Kan ook best wel n dagje zonder. Maar af en toe n lekkere biefstuk kan ik heel erg van genieten. met champignons erbij.
En af en toe n schnitzel mag ik ook wel. Maar dan wel met n lekkere jagersaus of paprika saus .

Lekker slapen dames 😴😴Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik zie dat we de 3000 berichten gepasseerd zijn en zal even een nieuw topic aanmaken.
Het nieuwe topic is hier te vinden. eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... #p28072148

Chris: Linda Jansma is één van mijn favoriete auteurs. En dat is echt niet omdat ik haar persoonlijk ken. Schrijfstijl, verhaallijn e.d. spreken mij aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven