CUP A SOUP

15-09-2017 11:27 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke smaak vind jij het lekkerst? Welke moeten we echt eens proberen?



Ik hou het altijd bij kruidige kip
GEEN , vind het super vies
Geen. Ik vind cup a soup niet lekker.
Champignon
Veel te zout .
oeh gadver, dat is toch smerig
boterhammie schreef:
15-09-2017 11:36
GEEN , vind het super vies
+1
Alle reacties Link kopieren
Dat is gewoon poeder dat bestaat uit zout met een Enummersmaakje. Leer gewoon koken. Waarom ongezond spul eten als je ook heel makkelijk vers kunt maken en dan in porties kunt invriezen als je een keer snel een soepje wil. En als tussendoortje zijn er talloze gezonde mogelijkheden.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
15-09-2017 11:40
Dat is gewoon poeder dat bestaat uit zout met een Enummersmaakje. Leer gewoon koken. Waarom ongezond spul eten als je ook heel makkelijk vers kunt maken en dan in porties kunt invriezen als je een keer snel een soepje wil. En als tussendoortje zijn er talloze gezonde mogelijkheden.
E nummers zijn niet altijd ongezond. Zuurstof en vitamines hebben ook E nummers.
Ik vind het heerlijk op het werk, als opkikkertje. Juist omdat er zo veel zout in zit...goed tegen de flauwte :)
Champignon crème favoriet. De Erwtensoep is ook wel een lekkere verrassing, had ik niet verwacht..
Alle reacties Link kopieren
Over het algemeen een bak zout warm water , de enige die ik nog wel eens lust is de mosterdoep al lijkt die smaak niet eens op mosterdsoep :P
Die met die stukjes nepomelet, volgens mij is dat Chinese kippensoep. Overigens vind ik met alle variaties, net als met die noodles uit een zakje, dat het lekkerder ruikt dan dat het smaakt. Heel apart is dat.
Alle reacties Link kopieren
Zo reageert mijn klas ook altijd. Dan vraag ik wie klaar is en dan steekt de helft de vinger op en zegt: "ik ben bij opdracht vier" of "ik ben bijna klaar".

:whip: Wat was mijn vraag?

Ik vind de chinese tomatensoep het lekkerst.
Alle reacties Link kopieren
apestaartje30 schreef:
15-09-2017 12:11
Zo reageert mijn klas ook altijd. Dan vraag ik wie klaar is en dan steekt de helft de vinger op en zegt: "ik ben bij opdracht vier" of "ik ben bijna klaar".

:whip: Wat was mijn vraag?


Ik vind de chinese tomatensoep het lekkerst.
:rofl:


Ik vind de Koninginnensoep het lekkerst maar dat komt voornamelijk door jeugdsentiment.
Consistency compounds.
apestaartje30 schreef:
15-09-2017 12:11
Zo reageert mijn klas ook altijd. Dan vraag ik wie klaar is en dan steekt de helft de vinger op en zegt: "ik ben bij opdracht vier" of "ik ben bijna klaar".

:whip: Wat was mijn vraag?

Ik vind de chinese tomatensoep het lekkerst.
Haha ja, mijn collega's ook. 'Er is een dossier kwijt. Wie van jullie heeft dossier X?' En dan 20 mailtjes met 'ik niet'.
Alle reacties Link kopieren
Champion crème en dan gooi ik er een halve kop knapperbolletjes of croutons bij in :-$
Alle reacties Link kopieren
In sommige landen heb je een knoflooksoep versie, dat is de enige smaak die ik echt lekker vind.
OwlyOne schreef:
15-09-2017 12:35
:rofl:


Ik vind de Koninginnensoep het lekkerst maar dat komt voornamelijk door jeugdsentiment.
Oh, die smaak was ik al weer bijna vergeten! Mmm, toch maar es kopen in de winkel ;)
Alle reacties Link kopieren
Chinese tomaat.
Alle reacties Link kopieren
En dan als toetje een lekker bakje Saroma pudding. Mjam
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
15-09-2017 11:40
Dat is gewoon poeder dat bestaat uit zout met een Enummersmaakje. Leer gewoon koken. Waarom ongezond spul eten als je ook heel makkelijk vers kunt maken en dan in porties kunt invriezen als je een keer snel een soepje wil. En als tussendoortje zijn er talloze gezonde mogelijkheden.
Wat heeft cup a soup nou met koken te maken? Koffie en thee valt bij jou ook onder koken?
Het is gewoon een kopje drinken, lekker hartig voor als je wat flauw bent.
Niks mis mee maar het is géén soep nee.
Alle reacties Link kopieren
Mosterd. Prei-, champignon- en asperge creme!
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
15-09-2017 12:53
Niks mis mee maar het is géén soep nee.
Sommigen zouden het groenteprut noemen als er groentes in zouden zitten.
Ik heb een zakje merkloos op het werk liggen voor als ik me flauw voel en behoefte heb aan op smaak gebracht zout water: 'heldere groentesoep'.
SweetFirefly schreef:
15-09-2017 11:40
Dat is gewoon poeder dat bestaat uit zout met een Enummersmaakje. Leer gewoon koken. Waarom ongezond spul eten als je ook heel makkelijk vers kunt maken en dan in porties kunt invriezen als je een keer snel een soepje wil. En als tussendoortje zijn er talloze gezonde mogelijkheden.
Alsof dat wil zeggen dat je niet kan koken? Waar bemoei je je mee?
FiIee schreef:
15-09-2017 11:37
Geen. Ik vind cup a soup niet lekker.
Waarom reageer je dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven