All u can eat eet je dan echt zoveel?

17-09-2017 14:14 155 berichten
Ik heb net de docu van in de keuken bij een all-u-can-eat gezien op rtl Z Op één avond worden er 2700 kippen geserveerd.

Ik ben er nog nooit geweest, maar vraag me af of er echt zoveel wordt gegeten? Eet je meer dan in een gewone restaurant. Het ziet er echt onsmakelijk uit.
Alle reacties Link kopieren
Die docu slaat echt nergens op.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 19:47
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me niet. Ik ben een kleine eter en dat ben ik heus niet in een keer niet meer als ik naar zo'n restaurant zou gaan. :P
Mijn maag is gewoon niet zo groot.
Ik eet altijd meer verschillende dingen in kleine porties. Niet super veel meer dan dat ik thuis zou eten, maar wel meer verschillend eten door elkaar.
Wij eten all-u-can-eat sushi.
En waarschijnlijk eten we dan wel wat meer.Ook omdat er meer keus is.
Maar vol is vol.
Plus dat ik bij sushi altijd wel uitkijk omdat je moet bijbetalen als je iets laat staan.

Maar 2700 kippen :woa:

Lijk mij dat je op een gegeven moment echt gewoon vol zit.
Ik heb ook weleens op het randje van overgeven gezeten. (preston palace)
Als ik er nu aan terug denk word ik gewoon weer misselijk.
Alle reacties Link kopieren
Zoon eet in een andere volgorde. Eerst een bord sla, daarna toetjes en dan naar vlees/vis. Het ideale systeem, volgens hem.

Ik denk dat het ook wel uitmaakt in welke vreetschuur je zit.
Wereldgeluk vind ik leuker dan voormalig YankeeDoodle.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik eet wel meer dan thuis maar dat is met uit eten eigenlijk altijd wel.
Bij wokken bijvoorbeeld ga ik best vaak wat halen omdat ik veel wil proeven maar wel kleine porties en zeker geen bord vol.
Waar heb jij die docu dan gezien ttas?
5 ton eend per week gaat er doorheen. Ze houden de klanten wel voor de gek, door het eten strategisch te plaatsen. Zo halen de eigenaren van een all u can eat tent hun geld eruit.
anoniem_353921 wijzigde dit bericht op 17-09-2017 14:27
1.42% gewijzigd
FiIee schreef:
17-09-2017 14:23
Waar heb jij die docu dan gezien ttas?
https://www.rtl.nl/gemist/in-de-keuken- ... u-can-eat/

Staat ook op videoland.
anoniem_353921 wijzigde dit bericht op 17-09-2017 14:28
23.31% gewijzigd
2700 hele kippen? Hoeveel mensen eten er dan van?
Als we gaan all you can eaten, neem ik in elk geval een kleine lunch zodat ik met stevige trek aan tafel ga. Niet om complete kippen naar binnen te schuiven, maar om zoveel mogelijk smaken te beleven en gerechten te proeven.
Bij de chocolade fontein verdien je pas je geld terug.
Ttass schreef:
17-09-2017 14:25
https://www.rtl.nl/gemist/in-de-keuken- ... u-can-eat/

Staat ook op videoland.
Aflevering niet beschikbaar. Videoland heb ik niet.
De enige all you can eat hier waar we heen gaan daar wordt je aan de tafel bedient, mag je pp niet meer dan 5 gerechten per keer bestellen en betaal je voor dat wat je laat staan. Je mag maximaal 5 gangen, maar wij zijn wel na 2 of 3 keer bestellen klaar
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog nooit in een all you can eat restaurant geweest. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat gaat. :$
queenarachnia wijzigde dit bericht op 17-09-2017 14:36
1.92% gewijzigd
Naar die vreetschuren aan we niet, ik word EN kotsmisselijk en enorm boos als ik verspilling van vooral vlees zie. Ik heb echt de neiging iedereen daarop te willen aanspreken. Daar is een dier niet voor gestorven.
Alle reacties Link kopieren
Orangetree schreef:
17-09-2017 14:34
De enige all you can eat hier waar we heen gaan daar wordt je aan de tafel bedient, mag je pp niet meer dan 5 gerechten per keer bestellen en betaal je voor dat wat je laat staan. Je mag maximaal 5 gangen, maar wij zijn wel na 2 of 3 keer bestellen klaar
hier ook en ik heb na de eerste keer aan die ober gevraagd of er wel eens mensen zijn die 6 (bij ons zijn het 6 ronden van 5) volle rondes maken en hij had het nog nooit meegemaakt.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik eet er liever niet, heb dat dus ook niet gedaan de laatste 10 jaar. Vind vaak gewoon smerig eten en ik vind dat van tafel lopen bij zelfbediening helemaal irritant. En schrokken om het schrokken ook.

Maar ik ben met het werk dus ongeveer 10 jaar terug bij een all you can eat achtig iets geweest. BBQ.

De BBQ zat in de tafel en je moest voor het vlees en salades lopen. Je kon dan spies maken en die op je grill in de tafel hangen. Die stond heel laag dus duurde heel lang. Iedereen propte zich dus vol met brood en bijgerechten. De eigenaar legde dit later ook uit dat dat bewust zo gedaan werd. Brood en salade is goedkoop en vlees duur. Dus omdat het lang duurde voor het vlees gaar was werd daar betrekkelijk weinig van gegeten.

En een keer bij zo'n Wokding geweest. Ook vreselijk. En iedereen elke keer van tafel. Eten gewoon niet lekker. Vind gewoon echt zonde van mijn tijd en geld.

Dus nee ik eet niet extra veel. En zal bij zulke tenten ook gewoon liever helemaal niet eten.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 17-09-2017 14:39
0.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tass, wat voor soort restaurant was dat en welk land? Hoeveel bezoekers hadden zo op een dag?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Orangetree schreef:
17-09-2017 14:35
Naar die vreetschuren aan we niet, ik word EN kotsmisselijk en enorm boos als ik verspilling van vooral vlees zie. Ik heb echt de neiging iedereen daarop te willen aanspreken. Daar is een dier niet voor gestorven.
Ik ben er nog nooit geweest en na dat ik deze docu heb gezien, ga ik er niet aan mee doen. Het is echt verschrikkelijk en onsmakelijk.
Dat is een Engelse docu. Engelsen zijn in zijn algemeenheid al goor met eten, dus dit eetgedrag verbaasde me niet.

Ik vind zulke eetgelegenheden niet gezellig en ga er dus liever niet heen. Soms kom je er wel met een feestje of bedrijfsuitje oid. Ik eet dan misschien wel wat meer dan thuis, maar vervreet me zeker niet. En ik maak ook gewoon gezonde keuzes, dus veel groente, vis etc. Ik zie zeker wel mensen in zulke tenten die wel enorm aan het vreten zijn. Volgens mij proeven die niet eens wat ze eten, maar stoppen zich gedachtenloos vol.
De gemiddelde woktent is ook een all you can eat. Het wordt niet zo genoemd, maar is het natuurlijk wel gewoon.
Ik zie de "formule" vooral bij sushi restaurant hier in de buurt. Maar zoals gezegd bij de wok kan je ook gewoon 2 of 3 uur lang ongegeneerd vreten.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan ook weleens naar een all you can eat. We eten wel meer als normaal. Ik vind het leuk om verschillende dingen te eten en van alles wat kan proeven en in welke volgorde dat je zelf wilt. Wij eten wel alles op,vind het niet normaal om borden vol te gooien en vervolgens te laten staan.

Het liefst gaan we naar t zusje of merlijn tapas. Dan kan je gewoon aan tafel blijven en telkens twee gerechtjes bestellen tot je genoeg heb gehad. Bij een buffet zit je vaak alleen te eten (wij gaan altijd met zn 2en)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven