vleeswaren

18-09-2017 14:44 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
gek op brood , en het liefst met veel verschillende dingetjes erop ( geen zoet ) .
ik haal bv. gebraden gehakt & grillworst bij Vomar , eigen gegrilde vleeswaar bij de ap & file , ossenworst, pate & leverworst bij me favo slager.
altijd opzoek naar wat nieuws en lekkers , welke moet ik binnenkort eens gaan proberen?
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Als je van paté en leverworst houdt , eet je dan ook wel eens likkepot? Dat is hier favoriet. Wel alleen van een goede slager en dezelfde dag nog opeten. In de supermarkt zit er veel te veel zooi door dit soort producten.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop gegrild gehakt bij de Jumbo en rosbief bij de Aldi en de Lidl. Heerlijk. Ook fricandeau koop ik wel eens bij de Lidl.

Leverworst altijd Saksische leverworst van Kroon.
Alle reacties Link kopieren
Corned beef, grilham, gerookte kipfilet, grove pate met noten en cranberry.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
Abdijham (van de Emté) vond ik verrassend lekker.

Geen vleeswaren maar wel hartig en lekker: Gerookte makreel of forel (of paling op een wit bolletje).
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik eet soms zo'n 'Oma's gehaktbal' van AH op brood. Lekker. De jus niet, die gooi ik weg.
Alle reacties Link kopieren
Met alles waar varkenslever en varkensbloed in zit zou ik nu even voorzichtig zijn in verband met besmetting van het hepatitis E-virus.
Als het goed is nemen bedrijven die vleeswaren produceren maatregelen, maar er zijn al wel besmettingen geweest.
Goede verhitting bij de bereiding doodt het virus, maar vleeswaren verhit je zelf natuurlijk niet meer.

https://radar.avrotros.nl/nieuws/detail ... -onrust-in buitenland/
nounou
Alle reacties Link kopieren
Bij de Jumbo de carpaccio filet .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
18-09-2017 15:19
Met alles waar varkenslever en varkensbloed in zit zou ik nu even voorzichtig zijn in verband met besmetting van het hepatitis E-virus.
Als het goed is nemen bedrijven die vleeswaren produceren maatregelen, maar er zijn al wel besmettingen geweest.
Goede verhitting bij de bereiding doodt het virus, maar vleeswaren verhit je zelf natuurlijk niet meer.

https://radar.avrotros.nl/nieuws/detail ... -onrust-in buitenland/
ten eerste is dit totaal offtopic , 2 , dit gaat over wild en varken wat je zelf moet verhitten idd, en vleeswaar is altijd gerookt, gekookt o.i.d. 3, mevrouw hexxenberg is zelf vega en grijpt elke mogelijkheid aan om paniek te zaaien onder de volgens haar niet " gelovigen " 4, oud nieuws.
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren
Hè, waar gaat dit over ?
Rustig, zeg. In de reacties heeft iemand het over paté en leverworst. Geen vegetariër hier, en al je andere veronderstellingen kloppen ook niet. Maar veel plezier ermee.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Filet american San Marino.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
Uit het delicieux-assortiment (Lidl) de carpaccio tapenade vind ik erg lekker op een pistoletje.

En mocht je in de buurt van Duitsland wonen, dan zijn de Duitse vleeswaren ook echt een aanrader!
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
bumbly schreef:
18-09-2017 15:54

En mocht je in de buurt van Duitsland wonen, dan zijn de Duitse vleeswaren ook echt een aanrader!
ook bij de Lidl om de hoek trouwens
Theeworst.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de smeersels van maza erg lekker op brood. Bijvoorbeeld de wortel-pompoen of de hoemoes met zongedroogde tomaat lekker met komkommer of kiemgroenten etc.
Ze hebben veel verschillende soorten allemaal geen vlees maar wél erg lekker!
Alle reacties Link kopieren
Ben van de makkelijke geloof ik, smeerkaas en een gekookt ei zijn mijn favorieten.

Rosbief liefst zo dun mogelijk gesneden en dan met peper en zout, dan vind ik hem bij de appie vaak het best.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
De west friese achterham van de deen vind ik ook goed te doen.
die ik wilde bestaat al...
Ik vind sateh grillworst van Deen altijd erg lekker.
Grillworst die vers en warm van het spies komt.

Verse pulled pork.

Likkepot.

Filet americano.

De zelf te snijden gedroogde worsten.

Rauw gehakt......a la Duitslands recept.
Oh en Chorizo!
En de Italiaanse salami van stegeman.
Alle reacties Link kopieren
Chorizo, wijncervelaat, salami, yorkham, gerookte kip, rollade, pain de provencale (gehakt met paprika etc) rauwe ham, rookvlees, oude kaas, osseworst, filet americain, gebakken spek, gerookte zalm, makreel
Gegrild buikspek op een gestoomd broodje
Schelvislever, varkenslever, rosbief of filet American op vers wit brood.
Een beschuitje met smeerleverworst.
Kippenlevertjes met ui en of spek bij voorkeur zonder brood.
Hongaarse salami en oude geitenkaas voor mijn dagelijkse bruine boterham.

Droge worstjes vind ik ook lekker, maar meer als snack. Sowieso snack ik veel vleeswaren.
Alle reacties Link kopieren
Filet van de slager of rosbief, of carpaccio op een hard broodje :heart:
Maar nu zwanger dus helaas geen optie..
Kalfsleverworst is ook echt heel lekker.

Nu eet ik voornamelijk smeerkaas met kipfilet ook op rijstwafels of een crackers.
Sandwichspread, kaas ham en komkommer, grilworst met kaas erin.

Een gekookt eitje met een plakje kaas is ook altijd wel lekker.
Alle reacties Link kopieren
SaveAngie schreef:
18-09-2017 15:49
Filet american San Marino.
Moet dat niet martino zijn? Maar idd das wel weer eens lekker op een grote italiaanse bol ofzo
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven