Waar eten voor concert in Ziggodome?

19-09-2017 21:03 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aanstaande zaterdag ga ik met een vriendin naar een concert in de ziggodome. Vorige keren zijn we gaan eten in de directe omgeving ( Ichi-E en meerdere keren bij JinSo) maar eigenlijk wil ik nu wat anders.

Eisen: bereikbaar vanaf station Bijlmer, maar niet al teveel reistijd, een plek waar je dus al vroeg kunt eten, we willen om 20 uur in de ziggo zijn. Verder lusten we alles, maar ik wil geen pizzeria/pasta en ook niet zo'n saté-friet-tent. Wat we wel heel lekker vinden is bijvoorbeeld vietnamees of libanees, maar restaurant Beyrouth bijvoorbeeld gaat 'm niet worden ivm het tijdstip.

Wie heeft de gouden tip?
Alle reacties Link kopieren
Wij aten de laatste keer in een Surinaams tentje. In het 'gewone' centrum, vlakbij het station...
Weet helaas niet meer hoe het heette...
Live long and prosper
Zit toch een Febo voor? :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Cafe Vrijdag? Zit niet ver van Amstel Station.
Alle reacties Link kopieren
vlaflippie schreef:
19-09-2017 21:13
Cafe Vrijdag? Zit niet ver van Amstel Station.
Dat ziet er leuk uit!
Alle reacties Link kopieren
Direct naast de ingang van Ziggodome zit een heel gezellig cafeetje, waar je daghap als sate of schnitzel kan nemen.
Daar zit je heerlijk terwijl je de diehards in de regen in de rij ziet staan haha.

Oh grapje je wilde geen sate haha
Leuke topictitel in combinatie met je nick :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
19-09-2017 21:32
Leuke topictitel in combinatie met je nick :rofl:
Ik ben dan ook automatisch de BOB.... :A:
Gård zit vlak bij Ziggo dome en is ook wel leuk, wel ook evenementen kaart wrs dus beperkte keuze.

Verder voorale Surinaamse eettentjes en KFC en McDonald's. ....
Alle reacties Link kopieren
Wagamama bij station zuid?
Hotel Holiday Express op loopafstand....heerlijke kaart.
Alle reacties Link kopieren
Om en nabij de Wibautstraat zit ook van alles, en stap je zo de metro in.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bij de Wibautstraat zit bijvoorbeeld Ibis. Betaalbaar en lekker https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_R ... vince.html
Alle reacties Link kopieren
Dat Ibis ziet er ook wel heel lekker uit, die bewaar ik voor een ander keertje. Ik zoek echt een plek waar het ook om 17 uur al levendig en gezellig is, meer een grand-café achtige sfeer. We hebben ondertussen via een ander kanaal de tip gekregen om naar Dauphine te gaan, en dat staat me wel aan. Iemand daar weleens gegeten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven