Wijn wat voor hapjes?

07-10-2017 15:13 34 berichten
Wij hebben hier een housewarming/borrel.
Ik denk steeds dat ik te weinig heb gekocht. Ik overzie het niet en vriend is aan het voetballen.


Rode wijn
Witte wijn
Gin tonic voor de liefhebbers
Bier
Fris
Sap
Water
Zoute stokjes
Borrelnootjes
Brie, port salut, geitenkaas, blauwe kaas.
Toastjes
Chips
Filet American
Paprika, komkommer, cherrytomaatjes
Hummus
Parma ham, serano ham, Italiaanse salami
Bitterballen



Voor een stuk of 15 man.

Ben ik iets vergeten?
anoniem_353921 wijzigde dit bericht op 07-10-2017 15:16
0.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat is ruim voldoende...
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Je hebt echt meer dan genoeg.
Prima lijkt me!
Olijven.
Normaliter zou ik zeggen: lastig te bepalen zonder de hoeveelheden. Maar omdat ik inmiddels weet hoe royaal jij inkoopt, zeg ik: ruim zat.

Als je echt heel erg in de rats zit erover, zou ik naar de supermarkt gaan en wat hapjes kopen die je in de frituur of de oven kunt gooien.
Ik denk ook altijd dat ik te weinig heb maar meestal hou ik erg veel over. Maar liever dat dan andersom. Niks ergers dan een feestje met (te) weinig natjes en droogjes.
Haaz schreef:
07-10-2017 15:16
Olijven.
Ik wist dat ik wat vergeten was. Ik schrijf het op.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn altijd van die zeikerds die koffie of thee willen hebben. Dus die voorraad nog ff checken.
Alle reacties Link kopieren
Lekker :) . Zorg wel dat je genoeg toastjes hebt om al die lekkere kazen, vleeswaren en hummus op te doen. Gezellige avond!
Alle reacties Link kopieren
Sorry, dubbel
janis_ian wijzigde dit bericht op 07-10-2017 15:19
92.70% gewijzigd
Kipstukjes
Zalmwraps
Roggebrood met haring
Gevulde eitjes
Serano ham met asperges

Grapje hoor to.
Je hebt genoeg!
:)
Alle reacties Link kopieren
ik zou 1 van de 2 rauwe hammen inruilen voor pastrami ofzo , en 2 k&K salades erbij ( van die bakjes ) ik vindt hummus namelijk niet te haggelen , verder zat toch
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Klinkt goed!

Als je persé nog iets erbij wilt doen: druiven? Staat mooi bij de kazen :)
Haaz schreef:
07-10-2017 15:19
Kipstukjes
Zalmwraps
Roggebrood met haring
Gevulde eitjes
Serano ham met asperges

Grapje hoor to.
Je hebt genoeg!
:)
Ik vind het al heel erg druk met al die mensen in onze huis. Ik leg alles op de eetafel iedereen pakt zelf maar wat.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me genoeg. Tip voor twijfels Zorg dat je pizza in de vriezer hebt liggen. In kleine puntjes gesneden altijd lekker. Dit kan natuurlijk ook met bitterballen enz. Blijk dat je genoeg heb blijven ze gewoon in de vriezer voor een andere gelegenheid.
you go girl
jeansjacket schreef:
07-10-2017 15:30
Lijkt me genoeg. Tip voor twijfels Zorg dat je pizza in de vriezer hebt liggen. In kleine puntjes gesneden altijd lekker. Dit kan natuurlijk ook met bitterballen enz. Blijk dat je genoeg heb blijven ze gewoon in de vriezer voor een andere gelegenheid.
Doe ik ook idd altijd.

Ik zou er niets meer bij halen hoor. Dan komt er nooit een eind aan!
Ttass schreef:
07-10-2017 15:27
Ik vind het al heel erg druk met al die mensen in onze huis. Ik leg alles op de eetafel iedereen pakt zelf maar wat.
Is ook het leukste zo.
Alle reacties Link kopieren
Het is in principe genoeg maar als je niet van kaas en hummus houdt blijft er vrij weinig over om op je toastjes te doen. Een stuk goede paté halen bij de slager.
En vers stokbrood.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
07-10-2017 15:32
Het is in principe genoeg maar als je niet van kaas en hummus houdt blijft er vrij weinig over om op je toastjes te doen. Een stuk goede paté halen bij de slager.
En vers stokbrood.
Parmaham, serranoham, salami en filet americain kunnen toch ook op toastjes?
vivapimpelmees schreef:
07-10-2017 15:32
Het is in principe genoeg maar als je niet van kaas en hummus houdt blijft er vrij weinig over om op je toastjes te doen. Een stuk goede paté halen bij de slager.
En vers stokbrood.
Is stokbrood niet te zwaar? om 20:30 komen de gasten. Ik ga er vanuit dat iedereen al gegeten heeft. Dit zijn puur knabbels.
jeansjacket schreef:
07-10-2017 15:30
Lijkt me genoeg. Tip voor twijfels Zorg dat je pizza in de vriezer hebt liggen. In kleine puntjes gesneden altijd lekker. Dit kan natuurlijk ook met bitterballen enz. Blijk dat je genoeg heb blijven ze gewoon in de vriezer voor een andere gelegenheid.
Goeie.
Lavenderblue schreef:
07-10-2017 15:18
Er zijn altijd van die zeikerds die koffie of thee willen hebben. Dus die voorraad nog ff checken.
Ik ben geen thee liefhebber we hebben earl grey en bonen koffie.
Ik vind (goed) stokbrood ook lekkerder dan toastjes.
Alle reacties Link kopieren
Stokbrood en eiersalade en tonijnsalade. Mmm.... misschien wat druiven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven