Vegetarisch restaurant omgeving Rotterdam

15-10-2017 22:08 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft een goede tip voor een vegetarisch restaurant omgeving Rotterdam. Blabla zijn we al eens geweest en willen wat anders proberen. Gewone restaurants hebben vaak weinig keus.
Alle reacties Link kopieren
Als je ‘omgeving Rotterdam’ ruim wilt nemen: Herberg De Kop van ‘t Land in Dordrecht, of eigenlijk in het buitengebied van Dordrecht. Auto noodzakelijk (of in de B&B blijven slapen) maar supergeraffineerd vegetarisch eten. Ik eet zelf wel vlees, maar het eten hier kan zich meten met veel goede restaurants.
Het klinkt misschien wat saai, maar de Oude Plek (ik geloof in Lombardijen) is een geheel Chinees vegetarisch restaurant. Ik ben er laatst geweest en het eten was echt ontzettend lekker!
Alle reacties Link kopieren
evergreen veggies
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Spirit in Rotterdam
Alle reacties Link kopieren
Ik ga er naar kijken bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Genoeggedronken schreef:
15-10-2017 22:15
Als je ‘omgeving Rotterdam’ ruim wilt nemen: Herberg De Kop van ‘t Land in Dordrecht, of eigenlijk in het buitengebied van Dordrecht. Auto noodzakelijk (of in de B&B blijven slapen) maar supergeraffineerd vegetarisch eten. Ik eet zelf wel vlees, maar het eten hier kan zich meten met veel goede restaurants.
Hier heb ik heerlijk gegeten! Echt een aanrader!
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Leaf! Super lekker.
De Kade in Rotterdam is ook lekker. Is Aziatisch. Wel serveren ze tegenwoordig ook vlees, maar ze hebben veel keus voor vega's en vegans.
Alle reacties Link kopieren
Gar du Nord staat ook goed bekend. Volgens mij vegan en biologisch. Eten in een oude treinwagon.
Alle reacties Link kopieren
Vega buffetrestaurant Spirit aan de Mariniersweg R'dam, dat is nou echt een absolute aanrader!!!
Alle reacties Link kopieren
snug schreef:
15-10-2017 22:48
De Kade in Rotterdam is ook lekker. Is Aziatisch. Wel serveren ze tegenwoordig ook vlees, maar ze hebben veel keus voor vega's en vegans.
Mijn meest recente favoriet :-P)
Keep on, keep keepin' on....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven