Tips chai thee?

19-10-2017 19:34 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, welke chai thee is het lekkerste en waar koop ik dat?
Alle reacties Link kopieren
Heb je een Dolce gusto toevallig? Die cups zijn best wel lekker
Internagelaktisch
Zelf chai kruidenmix maken. Zat receptjes te vinden op inet. En de melk achterweg laten. ;-)

Ik vind de kruidenmix van Bagel en Beans wel lekker, die is 8 euro voor 100 gram.
Alle reacties Link kopieren
Ik mix gewoon zelf zwarte thee met kruidnagel, kaneel, cardamom, gember en zwarte peper. Je kunt het zelf mengen zoals je lekker vindt.

Die kruiden heb ik in poedervorm met elkaar gemengd en staan gewoon in een potje in de kast. Makkelijk doseren en spotgoedkoop.

Klein beetje warme melk erbij en je hebt een hele lekkere Indiase chai (geen chai latte, want dat vind ik ranzig).
Alle reacties Link kopieren
Die van Simon Levelt (Charming Chai) wordt bij mijn collega's erg gewaardeerd!
Alle reacties Link kopieren
Fee-de-Goede schreef:
19-10-2017 20:05
Zelf chai kruidenmix maken. Zat receptjes te vinden op inet. En de melk achterweg laten. ;-)

Ik vind de kruidenmix van Bagel en Beans wel lekker, die is 8 euro voor 100 gram.
pardon ? een onsje voor 8 euro? zit er goud in ofzo?
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Bij de Jumbo op de bio afdeling: Shotimaa. Dat is chai zonder zwarte thee en dat vind ik veel lekkerder.
Alle reacties Link kopieren
.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 30-08-2020 11:03
98.96% gewijzigd
nounou
Er was ooit een hele lekkere bij de appie. Indian Chai met Vanille. Helaas is die uit het assortiment :cry:

Nu zou ik of voor zelf maken gaan, of voor een uit een luxe winkel. Simon levelt of de Tuinen bijvoorbeeld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven