Tijdschrift Foodies of Delicious?

08-11-2017 16:38 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een non-topic hoor. Ik wist even niet welke pijler ik moest kiezen, maar het gaat om kooktijdschriften, dus toch maar hier.

Ik heb een tijdschriftenbon en nu wil ik graag een kooktijdschrift bestellen. De Smult heb ik al een abonnement op gehad, dus ik wil nu graag iets anders. Ik twijfel tussen de Foodies en Delicious. Iemand ervaring met één van beide of allebei? Welke vinden jullie het leukste?
Alle reacties Link kopieren
Foodies ken ik niet maar delicious vind ik een prachtig blad maar wel moeilijke recepten vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Een van ieder in de winkel kopen en kijken welke je leuker vindt.
Ik heb jarenlang een abonnement op beide gehad. Uiteindelijk de Foodies opgezegd. Ik vind de Delicious een leuker en gevarieerder blad dan de Foodies. Als je echt groot kookfanaat bent is de Delicious uitdagender en bevat meer reportages, weetjes etc. Het is toch wel het meest culinaire tijdschrift uit NL. De Foodies is wat toegankelijker, ook qua recepten. Uiteindelijk was ik er wel op uitgekeken.
Alle reacties Link kopieren
Het niveau en type gerechten van Delicious is culinairder, ik lees beide magazines via mijn tablet en het Bliyoo-abonnement (onbeperkt tijdschriften voor 10 euro in de maand). Delicious vind ik leuk om door te bladeren maar er staat bijna nooit meer iets in dat ik ook echt ga maken, de recepten van Foodies zijn wat simpeler en minder origineel maar wel maakbaarder.
Ik vind Delicious leuker en een mooier blad. Er staan mooiere foto's en interessantere artikelen in. Ook altijd goeie recepten.

Eens met Lollypop.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Het is de Delicious geworden. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven