Nuts?

09-11-2017 12:55 29 berichten
Mijn moeder is geen snoeper, maar wil 1x in de zoveel tijd wel is een nuts eten.

Zij vroeg mij laatst die mee te nemen bij het boodschappen doen......
nergens meer te vinden. Zelfs de nep nuts van de Lidl nergens te vinden.

Heb ik iets gemist? Zijn we nutsloos? Nooit meer een nuts?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik zocht ze laatst ook. Een paar jaar terug wat halfhartig gezocht, zonder resultaat, en nu helemaal nergens te vinden. Jammer. Ik vond de combinatie van noga en hazelnoten erg lekker, en ze waren ook niet zo krankzinnig zoet zoals mars. De hazelnoten zullen wel te duur zijn.
Snickers háált het niet bij nuts.
nounou
Action had ze tijdje geleden nog liggen.

Overigens is Snickers ook erg lekker.
Alle reacties Link kopieren
Volgens de website van de AH heeft die ze nog gewoon in het assortiment, maar het is mij niet opgevallen dat ze wel/niet in de winkel liggen.
Alle reacties Link kopieren
Sligro
Ik heb geen pasje voor de sligro :)

Maar bij diverse AH's geweest, incl een XL filiaal, niet verkrijgbaar. Ook bij andere winkels niet.

Snickers vind ik geen vervanger voor een nuts trouwens
Alle reacties Link kopieren
Nu wil ik een nuts. ;-D

Benzinepomp al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Niemand in je omgeving die online besteld bij ah? want daar kun je ze gewoon bestellen.
Stom, online dus niet naar gekeken, binnenkort bestel ik weer bij AH en kijk dan gelijk even.

Maar toch raar dat ze in de winkel niet meer liggen? Tenminste, niet de winkels waar ik kom. Of zouden ze ze weg halen voordat ik binnen kom? :-9
Alle reacties Link kopieren
Ik ga deze week nog kijken in ieder geval :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Misschien bij de kassa bij AH? Ipv in het schap
Ze zitten wel in de zakken allstars minimix. Maar daar zitten ook andere dingen in.
Alle reacties Link kopieren
Ik keek net even op de website van AH, dit zijn wel kleintjes ('snacksize'), met als risico dat je er twee van eet, en dan is het wel een dure hobby.
Hier https://www.drogisterij.net/huishoudeli ... 3893720442 vond ik ze ook online, maar dan moet je net wat anders ook nodig hebben, om het zonder verzendkosten opgestuurd te krijgen.
Gedver, nou wil ik ook nuts, en ik wilde juist minder snoepen :$
nounou
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pasgeleden nog een Nuts gehaald bij een Kruidvat. Zoon wou het graag uitproberen maar die vond het geen succes dus heb ik de Nuts opgegeten (goh,wat vervelend ;-D).
Volgens mij liggen ze hier ook in de AH, Nuts staat in ieder geval wel op de sitehttps://www.ah.nl/producten/product/wi3 ... -snacksize.
Alle reacties Link kopieren
Maura1984 schreef:
09-11-2017 14:46
Ze zitten wel in de zakken allstars minimix. Maar daar zitten ook andere dingen in.
Daar zijn ze ook uit.
Alle reacties Link kopieren
Nou wil ik ook een nuts... :yum:

Ik eet ze ook maar sporadisch dus ik moet maar eens neuzen of ze bij ons in de winkel liggen.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Kan je ze niet bestellen bij de Jumbo, als ze niet in de winkel liggen?
Dan kun je ze gewoon in de winkel afhalen.

https://www.jumbo.com/nestle-nuts-snack ... 157040PAK/
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er speciaal op gelet gisteren bij de Primera, en daar lag Nuts nog gewoon in het schap bij de kassa.

En ik heb hem niet gekocht, zó trots op mezelf :cheer2:
The owls are not what they seem
Bij ons gewoon bij de jumbo in een verpakking van 6. Als je bij de jumbo aangeeft dat je wat mist in de vakken zijn ze regelmatig bereid deze te bestellen en in de vakken te leggen.
Alle reacties Link kopieren
OMG, ik heb vannacht gewoon gedroomd dat ik een nuts en lion heb gegeten! O_O
Alle reacties Link kopieren
Uiltje66 schreef:
10-11-2017 09:51
OMG, ik heb vannacht gewoon gedroomd dat ik een nuts en lion heb gegeten! O_O

:rofl:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Geen geintje. Ik droomde dat er een nieuwe benzinepomp in de straat bij mijn ouders geopend was (midden in een woonerf) en dat ik hun honden ging uitlaten. En als promotie stond er een dame nutsen uit te delen. :sheep: :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Uiltje66 schreef:
10-11-2017 10:16
Geen geintje. Ik droomde dat er een nieuwe benzinepomp in de straat bij mijn ouders geopend was (midden in een woonerf) en dat ik hun honden ging uitlaten. En als promotie stond er een dame nutsen uit te delen. :sheep: :bonk:
:rofl:
Welke vond je in je droom lekkerder ? De nuts mag ik toch hopen ;-D

Ik probeer te bedenken of ik weleens droom over eten of snoepen, en hoe dat smaakt.
Blijkbaar droom ik daar niet over, of weet het niet meer. Vreemd eigenlijk :blond:
nounou
gelukt via Albert!

Ik heb afgelopen weekend online besteld en de nuts meebesteld, mijn moeder was blij verrast.
Gek genoeg, lagen de neppers ook vorige week in de schappen van de Lidl. Dus ze kon gelijk een vergelijkend waren onderzoek doen, en heeft voor de komende 3 jaar genoeg nutsen ;-)

Dank voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
Ha, leuk dat je nog even een 'update' komt geven.
Helaas moet ik er nu wel weer aan denken. Ik was er, net als LadyL, wel trots op dat ik er geen één heb besteld of gegeten :P, en heb het bij gewone chocolade gehouden.
Maar vooral fijn voor je moeder. Daar begon dit topic uiteindelijk allemaal mee !
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven