Overwerken + eten

13-11-2017 10:17 41 berichten
Voor mijn werk moet ik best vaak op een bepaalde locatie overwerken. Ik eet dan ook daar. Er zijn mogelijkheden om eten te bestellen, maar de opties in de buurt zijn allemaal ongezond. Dat vind ik voor af en toe niet zo erg, maar omdat ik daar toch vaak 2-3 keer per week zit, is dit geen blijvende oplossing. Omdat de maaltijdsalades me inmiddels ook de neus uitkomen, hoopte ik eigenlijk dat jullie nog wat fijne inspiratie hebben. ;-D

Wat belangrijk is: er is geen magnetron, oven of fornuis op deze locatie, dus de gerechten moeten in principe koud zijn - of bijvoorbeeld dat ik ze thuis bereid, en koud kan opeten.

Wat misschien ook handig is om te weten: ik ben niet goed in koken. ;-D

Bedankt alvast!
goedkope magnetron plaatsen op deze locatie?
Alle reacties Link kopieren
Als het je om gezond gaat, soep. Gepureerd met met veel groentes. Kan in alle smaken en kan prima in een thermoskan.
Quiche , sommige tenminste, kun je ook koud eten.
Wat vind jij een maaltijdsalade? Sperziebonen kunnen namelijk ook prima als salade. Met tomaat, gesnipperd uitje en mayo (of knoflooksaus) Ook courgette met pesto en geitenkaas is koud als salade erg lekker.
Uitgeholde komkommer waar je eisalade of zalmsalade in doet?
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
13-11-2017 10:19
goedkope magnetron plaatsen op deze locatie?
Of dit. Voor weinig op marktplaats.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook kijken voor een magnetron. Heb er ook een voor m'n vriend gehaald, was geloof ik een tientje bij de kringloop en in nieuwstaat.
Alle reacties Link kopieren
https://www.kieskeurig.nl/magnetron/goedkope tadaaaaaaaaaa...
pokkewijf wijzigde dit bericht op 13-11-2017 10:24
Reden: oh en leer koken, altijd handig
0.00% gewijzigd
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Wraps met zalm/kip etc.
Alle reacties Link kopieren