Kant en Klare maaltijden

20-11-2017 22:13 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

Ik ben student en ik vind het koken nogal veel werk. En ik heb maar 2 pitten, dus kan ik geen groentes, aardappelen en vlees tegelijk klaar maken.

Heeft iemand een suggestie voor een goede kant en klaar maaltijd? Met groenten en vlees (eventueel met aardappels) Ik heb zo'n zakje van Iglo vanavond gehad met pasta. Maar dat was niet lekker.

Het hoeft btw geen super goede kwaliteitsmaaltijd te zijn, als het maar gewoon goed smaakt.
Ze zijn allemaal vies, veels te duur en veels te zout.
Alle reacties Link kopieren
Dat je met twee pitten geen gezonde normale maaltijd kunt klaarmaken is echt onzin, ik heb het ook jaren met twee pitten gedaan en kookte gewoon 5x per week. Zet je er gewoon overheen en ga koken als een normaal volwassen mens.
Heb je zoveel geld dan.
Alle reacties Link kopieren
Vlees kan je van tevorren klaarmaken.
Daarna bij etenstijd aardappels en groenten koken, vlees even opwarmen in magnetron of gaspit op het laatst en klaar is klara
Alle reacties Link kopieren
De stoommaaltijden van de AH zijn nog wel te eten.... de lasagne van de Aldi vind ook wel lekker (met spinazie)
Maar met 2 pitten en een oventje kom je nog best wel ver!
De Tasty app heeft leuke simpele gerechten voor studenten en zijn snel klaar. Kijk daar eens op.

Of een noodle gerecht van Knorr, 1 pan nodig en smaakt goed! Gelijk eten voor meerdere dagen en zo gemaakt, ook lekkerder dan een kant en klare maaltijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet regelmatig kant-en-klaar maaltijden op mijn werk en heb veel verschillende soorten uitgeprobeerd. Tot nu toe vind ik alleen de pasta carbonara van de HEMA en de penne kip & mascarpone van de Albert Heijn (de goedkope versie, die duurdere heb ik niet geprobeerd) lekker.
Alle reacties Link kopieren
In mijn anti-kraak periode had ik twee pitten op mijn elektrische kookplaat: drama!!