ALDI Toppers

07-12-2017 10:40 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als tegenhanger van het Lidl-topic, nu eentje over wat écht lekker en de moeite waard is bij de Aldi !

Dus: voor welke producten ga jij speciaal naar de Aldi ?
Alle reacties Link kopieren
TO trapt af:

Helaas zit er bij mij in het dorp geen Aldi, wél de Lidl. Maar zo af en toe rij ik graag ca. 11 km om speciaal naar de Aldi te gaan. Neuzen naar andere, lekkere dingen, heerlijk !
Wat ik daar altijd meeneem:
- de roomsmeerkaas met gerookte zalm
- varkenshaasjes uit de dozen uit de vriezer
- kipkerrie salade is daar ook lekker volgens mij

Wie volgt ?
voor de vega dingen uit de vriezer!
Alle reacties Link kopieren
Gin-tonic en bellini ijsjes ♡
Alle reacties Link kopieren
De vega dingen uit de vriezer zijn zeker lekker!
De ongezoete amandelmelk haal ik er ook graag.
Het worstenbrood van de Aldi is zoooooo lekker. Helaas hebben ze die niet bij de Aldi in mijn woonplaats maar wel bij mijn ouders.
Alle reacties Link kopieren
het is dat me kat die brokken lekker vindt , maar anders zou ik er niet komen , wat een smaakloze bagger verkopen ze daar
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren
Pindakaas
Uit de koeling: aardappeltjes met spek en ui
In de zomer: citroenijs met dropstokje
Saucijsjes en verse worst
Ik ga er heen voor de rookworst, schoonmaakdoekjes en bier.
Alle reacties Link kopieren
soyadrink, tomaat-groentesap van Mama Nature en de volkoren crackers

de gezichtsserums zijn ook fijn trouwens
Lorem Ipsum
Ongezoete amandelmelk van Trader Joe's...
Alle reacties Link kopieren
Steenoven afbakbroodjes
Zeepvrije waslotion
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Waar ik speciaal voor ga: witte afbakbroodjes, saucijzenbroodjes, XL wienerschnitzel.

En als ik er dan toch ben:

Blikjes vlees/pate voor de honden, knoflook/kruidenroomkaas, zalm, brie, mozzarella, kant en kare nasi.
Biologische pindakaas zonder zout, sneeuwballen (soort truffel, plat met witte vulling en chocola van buiten), gewone gemalen koffie goudmerk (de lekkerste filterkoffie vinden wij, de Nespresso-cups halen we bij Lidl).
.Rijstwafels met wit "yoghurt"laagje.
Alle reacties Link kopieren
Golden Power en Schultenbrau Strong.

Verder kom ik daar omdat ik toch iets moet eten ... kleine Jumbo ernaast ben ik ook niet blij mee, Appie bezorgt niet en Lidl is er niet eens.
Maar als je van hele lange rijen bij de kassa houdt dan zit je hier bij Aldi helemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
De kant-en-klare lasagne. Tegenwoordig ook een vegetarische versie beschikbaar met gegrilde groente, echt een topper!
Alle reacties Link kopieren
Livingontheedge schreef:
07-12-2017 11:40
De kant-en-klare lasagne. Tegenwoordig ook een vegetarische versie beschikbaar met gegrilde groente, echt een topper!
oh ja! Die lasagna is inderdaad lekker!
Alle reacties Link kopieren
Tvp, weet zijn verhuisd en hebben nu geen lid meer in de buurt maar wel een aldi. Dus geen ervaring nog, maar ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
redfox3 schreef:
07-12-2017 10:53
het is dat me kat die brokken lekker vindt , maar anders zou ik er niet komen , wat een smaakloze bagger verkopen ze daar
hahaha ja mijn kat eet niet anders meer.
Alle reacties Link kopieren
De reuzen kaneelkrakelingen, de Italiaanse afbak bollen, die grote reep pure choco met hazelnoten en de handzeep, ze hebben soms ook groene olijven gevuld met amandelen, hadden eerst heel lekkere olijven uit de koeling met "barbecue" smaak die waren heerlijk, nu zie ik ze niet meer.
Mama Nature vegaspreads.

Mama Nature thee.

Chateau dubbelde reep melkchocolade.

Drinkpakjes aardbei en perzik voor kind.

Actieproducten van A-merken.

Kleding is soms erg leuk, en betaalbaar.
Alle reacties Link kopieren
Ze schijnen trouwens een prijs te krijgen van food watch, kalfs leverworst zonder ook maar een spoortje lever, maar dat geld voor 90% van hun producten , 1 x knakworst gehaald maar volgens mij mag zelfs een vega dat hebben ..
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren
Die rode hummus met zongedroogde tomaat.

Het afbak breekbrood, vooral de witte.

De orientaalse munt en de turkse appel thee.

SoyGood 'Sojaghurt' , een stuk vriendelijker geprijsd dan Alpro.

Kraak Chips, vooral de paprika ribbel en hun variatie op de zwarte Doritos.

Kimonootje wereldzoutjes.

''Girafnootjes'' (Aldi's variant op de tijgernootjes van Duyvis)

Het mango-perzik roomijs! Hier hebben we ons afgelopen zomer echt misselijk aan gegeten.

Het hazelnootgebak uit de vriezer.

De cappucinoroomchocolade , vooral nu die van Verkade niet meer te vinden is hier.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke brie. Ook de Val Blanc kruidenkaas is erg lekker.
Lasagne .merk. mama macini.
De kaastengels .kaasvierkantjes .ruitjes driehoekjes. 10 x zo lekker als die van de Lidl. Eerlijk gezegd zijn die van de Lidl niet te vr*t*n.
Schiet mij zo niet gelijk meer te binnen..ben meer fan van Aldi dan van Lidl. Al zijn de winkels van de Lidl vaak mooier .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
De lasagne is idd erg lekker, die kan gerust naast merkproducten gaan liggen.
Diepgevroren kalkoenrollade is ook wel lekker.

Vroeger vond ik de loempia's ook erg lekker, maar hun recept is volgens mij een paar jaar geleden veranderd, vind er niks meer aan.

Verder loop ik er eigenlijk alleen binnen als er bij de weekaanbiedingen iets is wat ik wil hebben, maar dan vul ik meteen heel m'n karretje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven