per ongeluk gekocht, verrassend lekker

23-12-2017 20:10 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie het ook wel eens dat je per ongeluk iets koopt wat je eigenlijk niet of nooit had willen kopen, maar wat eigenlijk verrassend lekker was?

TO trapt af: als ik op een station moet wachten koop ik regelmatig een wrap bij de AH to go.
Vandaag koos ik er 1 met "spicy tuna".
Het smaakte prima, maar ik kon de tonijn niet vinden in de wrap, proefde het wel.
Toen ik de verpakking beter bekeek zag ik iets wat ik niet verwacht had:
Vegetarische groentewrap Spicy Tuna.
Visvervanger op basis van tarwe- en soja eiwit.
Gemaakt door de vegetarische slager :O :O

Het stond er dus duidelijk, maar ik had het niet gezien en ook niet verwacht. Ik denk dat ik deze wrap vaker ga kopen als snelle lunch, ik eet uberhaupt niet iedere dag vlees of vis.
Alle reacties Link kopieren
Bij de lidl, de bedoeling was huismerk kruidenkaas, zoiets als paturain, maar ik had per ongeluk de peperversie gekocht en die was heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik had dat een paar weken geleden met een "kip " saté broodje ook bij AH tot go bleek ook van de vegetarische slager te zijn, heerlijk, eigenlijk vind ik deze lekkerder dan de vlees variant.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb per ongeluk gezouten boter gekocht. Misschien lag er niets anders vanwege de schaarste maar dan had ik hem niet gewild. Misschien kan ik er cak van maken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel cake maar het kan ook allebei.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
24-12-2017 10:03
Ik heb per ongeluk gezouten boter gekocht. Misschien lag er niets anders vanwege de schaarste maar dan had ik hem niet gewild. Misschien kan ik er cak van maken.
Oeh die met die groffe stukjes zout ?
Sowieso gezouten boter heerlijk op een warm broodje bij soep ofzo.
Alle reacties Link kopieren
wel per ongeluk en verrassend smerig , filet met pesto , wat een bagger is dat ..
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren
In Italië, in de categorie verrassend smerig.
Dochter en ik hadden trek in een stukje meloen. De sypermarkt verkocht ze, op een schaaltje met folie er overheen. Ik herinner me dat ik nog wel dacht dat het op een rare plaats lag. Niet tussen het andere fruit ofzo. Buiten brak ik het stuk in tweeën. Het was niet erg sappig. Toen we een hap namen begreep ik waarom: het was pompoen.
Wel verrassend, niet lekker.
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
LadyLola schreef:
23-12-2017 20:35
Ik had dat een paar weken geleden met een "kip " saté broodje ook bij AH tot go bleek ook van de vegetarische slager te zijn, heerlijk, eigenlijk vind ik deze lekkerder dan de vlees variant.
Yep, idem voor het 'saucijzenbroodje' van de Vegetarische Slager, bij de AH To Go. De Kipstuckjes vind ik overigens ook super, veel lekkerder dan echte kip. Maar offtopic, want die koop ik zeker niet per ongeluk.
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
Door deze aankoop ga ik nu bewust op zoek naar producten van de vegetarische slager.

Nicky: hilarisch, die pompoen, zou mij ook zo gebeuren
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat niet met eten, wel met andere dingen:
- een winterjas. Deze beschermt mij goed tegen de kou, en slijt niet snel, behalve een jaszak;
- een music workstation. Een programmeerbare synthesizer die veel meer mogelijkheden had dan ik wist tijdens de koop.

Met eten heb ik dit nog niet meegemaakt.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
hans66 schreef:
31-12-2017 05:38
Ik heb dat niet met eten, wel met andere dingen:
- een winterjas. Deze beschermt mij goed tegen de kou, en slijt niet snel, behalve een jaszak;
- een music workstation. Een programmeerbare synthesizer die veel meer mogelijkheden had dan ik wist tijdens de koop.

Met eten heb ik dit nog niet meegemaakt.
Heb je die dingen per ongeluk gekocht?
Alle reacties Link kopieren
Niet gekocht maar gekregen. Een fles cava van de Hema. Verrassend lekker.
Alle reacties Link kopieren
Wine-in-a-box van, ik denk, Hema. Gekregen. Bij een doos wijn dacht ik terug aan de goedkope spaanse vakanties met supergoedkope wijn of de duitse wijn in een kartonnen literpak.

Maar deze was verrassend lekker! Zelfs na 1 week (want ging niet in 1x leeg)
Vega boterhamworst, ook prima te doen!
Alle reacties Link kopieren
Ik koop altijd pindakaas met stukjes noot.
Nu kwam ik thuis en zag ik tot mijn schrik dat ik een verkeerde pot had gekocht: namelijk crunchy pinda met honing.
Ik houd niet van honing
Deze pindakaas blijkt dus ontzettend lekker! Ik heb net een paar lepeltjes zo uit de pot gegeten :yes:
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
21-04-2018 00:25
Ik koop altijd pindakaas met stukjes noot.
Nu kwam ik thuis en zag ik tot mijn schrik dat ik een verkeerde pot had gekocht: namelijk crunchy pinda met honing.
Ik houd niet van honing
Deze pindakaas blijkt dus ontzettend lekker! Ik heb net een paar lepeltjes zo uit de pot gegeten :yes:
Die met de paarse dop van de appie? Die hebben wij al jaren, zo lekker!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa Ik ga het zo weer kopen.

De dranken van de Hema die eerder genoemd werden zijn inderdaad ook prima. En goed voor de portemonnee 😃

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven