Vitamini's sparen bij de Lidl

13-01-2018 13:41 33 berichten
Hoi allemaal

Lidl heeft een spaaractie, je kunt 8 knuffels bij elkaar sparen, de zogeheten Vitamini's.
Ik vind ze zo leuk! Wie spaart er mee?

Van de Lidl website: Bij elke 10,- aan boodschappen ontvangt u een spaarzegel. Hiermee spaart u voor GRATIS VitaMini’s!
Met 15 zegels heeft u al een volle spaarkaart en kunt u een VitaMini naar keuze uitzoeken!
Deze actie loopt van 02-01-2018 t/m 25-02-2018.

Ik vind de tijdsduur van de actie wel erg kort, misschien zijn er daarom mensen hier die voor anderen kunnen sparen?

Wie heeft er al eentje bemachtigd?

Afbeelding


Dit nieuwsbericht trouwens...
Vrouwen op heterdaad betrapt tijdens stelen VitaMini's
Twee vrouwen van 27 en 30 jaar zijn vanmiddag op heterdaad betrapt tijdens het stelen van VitaMini's in supermarkt Lidl in Helmond.
Het tweetal werd rond 14.30 uur betrapt toen ze de labels van de VitaMini's verwijderden en ze de knuffels in hun jaszakken staken. Het duo werd aangehouden door het winkelpersoneel en even later overgedragen aan de politie. De vrouwen kregen boetes van 180 en 300 euro, plus een winkelverbod.
Bij de supermarkt kan sinds begin januari worden gespaard voor de knuffels.
Ik heb de Broccoli vandaag gehaald... En mijn nichtje was net op bezoek en die heeft hem gekidnapt :proud:
was ook voor haar bedoeld, dus ben helemaal blij :)
Na 150 euro boodschappen 1 knuffeltje, die komend jaar alweer ergens op een rommelmarkt zullen liggen......
In 2 maanden tijd moet je dus voor 1200 euro boodschappen daar doen.
Alle reacties Link kopieren
https://nl.aliexpress.com/item/Meerdere ... dacd&tpp=1

Geen idee wat die banaan voor censuur nodig heeft maar tada.....
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Nee hoor, ik heb mijn kaart vol gekregen door personen voor me in de rij... (iemand gaf me er 7) en samen te doen met mijn moeder/zus. :proud:
Alle reacties Link kopieren
De banaan, aubergine, broccoli, aardbei en wortel hebben we al eens gespaard bij de jan linders. Bij heel veel groenten en fruit kreeg je daar extra zegels.

Nu wil ik eigenlijk die knoflook van ali erbij.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
13-01-2018 13:45
https://nl.aliexpress.com/item/Meerdere ... dacd&tpp=1

Geen idee wat die banaan voor censuur nodig heeft maar tada.....
Kijk, wat een topidee. Scheelt ook een hoop ergernis bij de Lidl.
Alle reacties Link kopieren
Ik spaar samen met mijn moeder voor mijn nichtje van 2.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Pluisi schreef:
13-01-2018 13:44
Na 150 euro boodschappen 1 knuffeltje, die komend jaar alweer ergens op een rommelmarkt zullen liggen......
In 2 maanden tijd moet je dus voor 1200 euro boodschappen daar doen.
ja dat is idd belachelijk.. :-$ wij hebben gisteren boodschappen gedaan, 8 zegeltjes.. dus dat betekent dat we 16 weken verder zijn ... actie duurt in totaal maar 8 weken... :-|
Alle reacties Link kopieren
Ik spaar de zegeltjes voor mijn zus, haar kinderen vinden het leuk en de mijne zijn te oud. Ze zijn hier vrij scheutig met de zegeltjes (ik kreeg er van de week al twee keer twee bij rond de 15 euro) dus het schiet best op, we hebben al een banaan. Ze wil ze trouwens niet allemaal want ze heeft net als de meeste mensen zat knuffels in huis dus een per kind is genoeg.

Gratis knuffeltjes jatten is wel echt van en tragisch laag niveau hoor. :facepalm:
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
IBIopviva schreef:
13-01-2018 13:45
https://nl.aliexpress.com/item/Meerdere ... dacd&tpp=1

Geen idee wat die banaan voor censuur nodig heeft maar tada.....
haha goede tip!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag ze deze week liggen maar dat zijn toch geen knuffels. Lijken meer op sleutelhangers.

Jaren geleden hadden ze zo’n spaaractie bij mcd en die leken er precies op maar dan in het groot. Ik dacht eerst dat het dezelfde waren maar helaas.
IBIopviva schreef:
13-01-2018 13:45
https://nl.aliexpress.com/item/Meerdere ... dacd&tpp=1

Geen idee wat die banaan voor censuur nodig heeft maar tada.....
Alleen die banaan maar even niet bestellen. :proud:
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
13-01-2018 13:45
https://nl.aliexpress.com/item/Meerdere ... dacd&tpp=1

Geen idee wat die banaan voor censuur nodig heeft maar tada.....

Dat is Bert B die mag gedurende het proces niet herkenbaar in beeld gebracht worden. :proud:

Zou het zijn omdat hij tussen twee ronde fruitsoorten staat met zijn fallus vorm? Best intrigerend eigenlijk zo een geblurde banaan.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Ze zijn inderdaad heel erg klein en ik denk ook niet dat deze actie goed gaat lopen. Het viel mij op dat de mensen de zegels niet hoefden te hebben en ik spaar ze zelf ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je belachelijk veel zegels moet sparen voor zo'n klein frutselding.
In twee weken tijd heb ik welgeteld 2 zegels gekregen. Poeh! :O Ik wacht wel tot ze over een half jaar allemaal bij de kringloop gedumpt worden, dan sla ik mijn slag ;-D
MwTheelepel schreef:
13-01-2018 14:00
Dat is Bert B die mag gedurende het proces niet herkenbaar in beeld gebracht worden. :proud:

Zou het zijn omdat hij tussen twee ronde fruitsoorten staat met zijn fallus vorm? Best intrigerend eigenlijk zo een geblurde banaan.
Die is niet geblurd maar er amateuristisch via paint of photoshop ofzo erbij gefietst.
Ze hadden kennelijk geen sample.
Dat is tenminste wat ik denk.
stippensokken schreef:
13-01-2018 14:09
Ik vind dat je belachelijk veel zegels moet sparen voor zo'n klein frutselding.
In twee weken tijd heb ik welgeteld 2 zegels gekregen. Poeh! :O Ik wacht wel tot ze over een half jaar allemaal bij de kringloop gedumpt worden, dan sla ik mijn slag ;-D
Tja, dan heb je ook maar voor 20 euro gekocht want bij elke 10 euro krijg j al een zegel.
Alle reacties Link kopieren
Wij sparen voor Bram Broccoli, dat is de leukste.
Daarna zien we wel of we nog een kaart vol krijgen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Courage-- schreef:
13-01-2018 14:11
Die is niet geblurd maar er amateuristisch via paint of photoshop ofzo erbij gefietst.
Ze hadden kennelijk geen sample.
Dat is tenminste wat ik denk.

Op een andere foto staat hij er wel normaal bij.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Blondie456 schreef:
13-01-2018 14:11
Tja, dan heb je ook maar voor 20 euro gekocht want bij elke 10 euro krijg j al een zegel.

Ja ik kan ook niet goed rekenen, maar in twee maanden tijd voor 150,- moet toch lukken?
Alle reacties Link kopieren
Vind ze geweldig, maar kom nooit bij de Lidl. Via Alie de beruchte banaan besteld en een bloemkool... Kind 1 is dol op bloemkool en heeft deze zelf uitgezocht. Tja... Wel jammer dat ze bij de Lidl niet los te koop zijn en bij een volle spaarkaart gratis.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de banaan binnen! Hier vier kinderen die er allemaal een willen, maar vier stuks in die periode moet lukken. We halen wekelijks voor zo'n 70 euro bij Lidl.
Ik heb een enorme hekel aan de Lidl en kom er haast nooit maar als ik deze zie dan zou ik er bijna naartoe gaan. Ik vind ze zo leuk en grappig :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
13-01-2018 14:14
Ja ik kan ook niet goed rekenen, maar in twee maanden tijd voor 150,- moet toch lukken?
Voor een éénpersoonshuishouden? Ik kom daar echt nooit aan, terwijl ik toch het gros van de boodschappen bij Lidl doe, alleen groente en fruit niet. Ik kom aan hooguit 15 euro supermarktboodschappen per week en dan nog een klein tientje voor groente en fruit elders.
Dat is bij al die spaaracties van supermarkten. Je moet voor een vermogen aan boodschappen doen, iets wat voor éénpersoonshuishoudens bijna onmogelijk is.

Maar goed, ik zeur en dat is vast off-topic ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven