iemand ervaring met de aardappelkookzak?

21-01-2018 21:15 19 berichten
ik kwam dit product tegen

Afbeelding

en vroeg me af of iemand er ervaring mee heeft?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem ook! Nog niet gebruikt, wel goede dingen over gelezen... Ben ook benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Het zal best wel werken, maar de magnetron geeft gewoon enorm veel straling af, wat echt niet gezond is, het vernaggelt je (gezonde) eten, waardoor dus daarom gebruik ik die het liefst zo min mogelijk, en al helemaal niet voor 'standaarddingen' om het zo maar te zeggen.
Opzich kan je aardappels ook zonder zak in de magnetron 'koken' dus het werkt vast ook mét zak.
Nokie schreef:
21-01-2018 21:31
Het zal best wel werken, maar de magnetron geeft gewoon enorm veel straling af, wat echt niet gezond is, het vernaggelt je (gezonde) eten, waardoor dus daarom gebruik ik die het liefst zo min mogelijk, en al helemaal niet voor 'standaarddingen' om het zo maar te zeggen.
Bron?
Ze zijn geweldig!
*ik lees steeds aardappelklootzak*
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de aardappelen even snel gaar zijn door mijn kokend water kraan. Nooit meer zonder!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
MarindaH schreef:
21-01-2018 21:48
*ik lees steeds aardappelklootzak*
:high5:
Alle reacties Link kopieren
Nokie schreef:
21-01-2018 21:31
Het zal best wel werken, maar de magnetron geeft gewoon enorm veel straling af, wat echt niet gezond is, het vernaggelt je (gezonde) eten, waardoor dus daarom gebruik ik die het liefst zo min mogelijk, en al helemaal niet voor 'standaarddingen' om het zo maar te zeggen.
Uh, je verwart dingen met elkaar... Golven zorgen ervoor dat watermoleculen gaan trillen waardoor warmte ontstaat in de magnetron. Radioactieve straling kan gamma- beta- of alfastraling zijn en dit is in magnetrons niet hoger als de normale achtergrondstraling (goddank)
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
21-01-2018 21:48
*ik lees steeds aardappelklootzak*
Door jouw woorden ontdek ik dat het er echt niet staat. :$
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen magnetron..
Alle reacties Link kopieren
Niet kopen Niet kopen niet kopen niet kopen! Heb ik al gezegd dat je dat niet moet kopen? Het is geen kookzak maar een pofzak! hahaha Zo ouwewijsneus jij stopt je aardappeltjes toch ook gewoon lekker in een pannetje kokend water? En poffen doe je in de oven of bbq.
Geen ervaring mee maar hou gewoon niet van dingen in de magnetron bah
you go girl
Ja, lekker gepofte aardappels. Niet zo lekker als uit de oven of van de BBQ, maar ze liggen vanuit die zak sneller op je bord.
blijft de zak een beetje schoon, of moet je deze elke keer wassen?
Blijft goed schoon. Ik heb hem een aantal keer gebruikt en tot nog toe niet gewassen.
jeansjacket schreef:
22-01-2018 11:16
Niet kopen Niet kopen niet kopen niet kopen! Heb ik al gezegd dat je dat niet moet kopen? Het is geen kookzak maar een pofzak! hahaha Zo ouwewijsneus jij stopt je aardappeltjes toch ook gewoon lekker in een pannetje kokend water? En poffen doe je in de oven of bbq.
Geen ervaring mee maar hou gewoon niet van dingen in de magnetron bah

Heel goed!
Magnetrons zijn super super super slecht voor het milieu.
Alle reacties Link kopieren
Bobby-Pin schreef:
22-01-2018 21:45
Heel goed!
Magnetrons zijn super super super slecht voor het milieu.
Koken op gas of elektrisch is zeker wel milieu neutraal?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
21-01-2018 21:48
*ik lees steeds aardappelklootzak*
Ik ook! :applause:
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven