Kookboek Jamie

21-01-2018 21:34 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Die van die vijf ingrediënten. Iemand die hem heeft? Is het een aanrader of juist niet?
I wanna live my life with the volume full!
Ik heb het boek gekocht. Heb het nu zo'n 2 weken in huis maar nog niets uit gemaakt. Heb van het weekend wel zitten kijken of ik er iets uit kon maken, maar had eigenlijk nergens zin in. Vond het allemaal een beetje simpel of eerlijk te zijn. Heb het idee dat dit niet een kookboek gaat zijn waar ik vaak iets uit ga maken.

Had dit boek gekocht omdat ik veel mensen er positief over hoorden praten, maar ik denk niet dat dit iets voor mij is. Heb dit eigenlijk wel vaker met de kookboeken van Jamie. Zijn nooit de kookboeken geweest die ik het meest gebruikt heb.
Alle reacties Link kopieren
Zag wat items op 24 kitchen en dat zag er wel goed uit. Ik hou wel van simpele maar pure smaakvolle gerechten.

Gebruik eigenlijk nooit kookboeken maar dacht dat deze misschien een handige zou kunnen zijn.
eidde wijzigde dit bericht op 21-01-2018 21:45
0.24% gewijzigd
I wanna live my life with the volume full!
Ik heb m! Ik vind de recepten erg makkelijk en lekker. Ik hou van zelf koken, maar het moet niet te lang duren dus dergelijke recepten zijn voor mij ideaal :)
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik toch wel weer erg cool aan Jamie Oliver: hij schrijft boeken aan de vleet waarin hij vooral veel open deuren opentrapt qua koken en recepten en het verkoopt massaal. Met 1 boek haalt hij meer geld op dan de beste koks in een paar jaar.
Alle reacties Link kopieren
ik heb er een paar dingen uit gemaakt maar ik vindt het toch een hoog " flikker alles in een kom , en dan smaakt het altijd wel ergens naar " gehalte hebben, idd het is simpel , dan liever de kookboeken van jeroen meus , dagelijkse kost.
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren
Ik leen kookboeken tegenwoordig in de bibliotheek, dan kan ik even kijken of het wat is. Dat had ik met dit kookboek ook gedaan, maar uiteindelijk heb ik er maar één gerecht uit gekookt, wat meer tijd kostte dan aangegeven stond. Ik ben er niet echt weg van.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik heb hem ook vind het wel een fijn boek maar ben dan ook een luie kok dus dan komt zn boek erg goed van pas
Alle reacties Link kopieren
Hmm, wisselende ervaringen dus. Ik heb wel een zwak voor Jamie , ben er mee opgegroeid :) The naked chef :flirting:

Maar het is inderdaad nu ook meer een zakenman en heb ook mijn twijfels bij dit boek/concept.

Misschien wacht ik tot hij in de uitverkoop is :)
I wanna live my life with the volume full!
Ik heb hem gekregen met kerst. Er nog maar 1 ding uit gemaakt, dat was een beetje mwah. Bij de meeste recepten kan ik zo een paar ingredienten bedenken die er eígenlijk ook bij moeten maar zijn weggelaten omdat het nu maar eenmaal 5 ingredienten mogen zijn. Goed, die kan ik er dan zelf ook wel in doen, maar iemand met minder kookervaring doet dat ws niet. Hij had beter een hoofdstuk '5 ingredienten' gemaakt, een met 6 en een met 7 ofzo, om de kwaliteit van de recepten waar te borgen.

Tis wel een mooi boek. De toetjes zien er wel super uit, maar dat maak je ook meestal maar met een paar ingredienten.

Ik vind andere boeken beter van em.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven