Wat eet jij op dit moment? Deel 15.

25-01-2018 23:10 3004 berichten
Hier praten we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Iedereen is welkom om mee te schrijven!
Deel 14 is hier te vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-14/l ... ges/390370

Afbeelding
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 25-01-2018 23:20
46.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, die uien in dat eierdoosje! :applause:
Celaena_Aelin schreef:
25-01-2018 23:20
Hahaha, die uien in dat eierdoosje! :applause:
Ik vond het ook komisch. Konden we vroeger ook een plaatje in de OP plaatsen? Kon me dat niet herinneren. Maar wel zo leuk, een plaatje.
Leuk gedaan, TV!
Voor m'n gevoel ging het laatste topic wel heel snel.
Net mijn ontbijt op: roerei, vers gesneden fruit, jus, latte, yoghurt. Ik ga die hotelontbijtjes weer missen..
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, Leuke openingsfoto!

Gisteren Stroomstoring en geen internet dus kon niets plaatsten.

Nu Ontbijt: Grote beker thee met melk en suiker, 3 boterhammen met roomboter, 1 met gebakken ei, 1 met mozzarella (de rest eet ik zo op) en 1 met appelstroop.

Fijne (werk)dag allemaal.
''Geen woorden maar daden''
Happy new topic! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Leuk weer een plaatje in de OP, deed ik voorheen ook altijd.
Volgens mij hadden we deel 14 in best korte tijd vol gekletst. Dat het maar weer een gezellig topic mag worden!
Ontbijt was om 8.15 omdat ik een afspraak buiten de deur had. Dat was een geroosterde zonnepitboterham met kaas. Daar ga ik nu nog vast 1 van nemen met zo'n overheerlijke bloedsinaasappel.
Alle reacties Link kopieren
He he.eindelijk. Eerst te druk.nu bezoek.en zit nog op iemand te wachten.
Ontbijt was.plak roggebrood en n boterham beide met room paté,plus de gebruikelijke twee mokken koffie,

Wat interessant T.V. dat jij Linda Jansma persoonlijk kent ..heb al meerdere boeken van haar gelezen.ook over die vrouwelijke inspecteur .waarvan de vader vermoord is door haar broer.upis n trilogie waarvan ik het derde deel nog moet leen De titels schieten mij zo niet te binnen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Appeltaart in de oven :love:
Leuk klusje altijd, en gaat huis zo lekker van ruiken :D

Vanavond eten we Italiaanse pitabroodjes met rundergehakt met aardappelpartjes, tomaat-pestsalade en sla

:)
Alle reacties Link kopieren
Weet de titel alweer.Schaduwkinderen en Uitverkoren. van Jansma.

Vanmiddag met de dochter van mijn zus nog n paar boodschappen gedaan.was wel gezellig.
Toen ik thuis kwam had mijn man de aardappelpannekoekjes klaar.erg lekker waren ze.
Appeltaart ruikt inderdaad lekker Haw.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
25-01-2018 23:20
Hahaha, die uien in dat eierdoosje! :applause:
Idd :hello: :proud:
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Zometeen een wit bolletje met kaas en een kop koffie.
Vrij vandaag en geen zin in uitslapen.
Klaarwakker.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen :daisy:

Gisterenavond bij een vriend gegeten en dat was lekker simpel, maar wat is simpel gewoon lekker :) Goed gevulde groentesoep met vers gesneden brood met zelf gemaakte kruidenboter. Heb iets van 2 komen op en 4 boterhammen, toen kon ik niet meer lopen :$

Goed nu ontbijt: 2 witte pistolets met brie uit de oven. Daarbij een peer en een stukje ontbijtkoek met roomboter, dat laatste is en blijft gewoon zo lekker.

Fijn weekend :)
''Geen woorden maar daden''
HB: wat fijn dat de stroomstoring is opgelost en je weer online bent. Eet smakelijk!
JJ en Thee: klopt; deel 14 was best snel vol. Ook omdat er weer 'nieuwe' mensen mee zijn gaan schrijven. Vind ik leuk! Thee: ik heb dus nooit goed opgelet; kon dus vroeger ook, die plaatjes plakken.
Chris: leuk dat jij die boeken van Linda Jansma al gelezen hebt; ze liggen hier nog op mijn nog-te-lezen-stapel, maar gaan zeker nog gelezen worden. Vond je ze goed?

Twee boterhammen met pindakaas gegeten met een glas perensap.
Allemaal een goed weekend gewenst. Hebben jullie nog plannen? Ik ga straks nog even wat boodschappen doen en de tuinvogeltelling staat dit weekend op het programma. Het eerste koolmeesje zag ik net al. Maar ga later vandaag of morgen even een half uurtje tellen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Ontbijt.warm kaasbroodje met brie.en n plak roggebrood met roompate.
Twee mokken koffie.

Ja ik lees Jansma graag.alleen aan het eind komt er n cliffhanger. Dat is bij al haar boeken. Je hebt niet in de gaten dat dat het eind van het boek is,blader je verder is het uit. n echt boek merk je dat .de ereader niet.ik hou nl niet steeds in de gaten welke pagina ik ben.
Dus ik verwacht van In de naam van de vader .ook nog n drie deel .

Ja als je stroomstoring hebt ,weet je pas hoe afhankelijk je bent.😁
Fijne dag allen.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 27-01-2018 11:33
0.28% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Jaja, jij was er vroeg bij, helemaal voor een vrije dag. Ik heb juist geslapen van 22.15 tot 10.15 en ga zo eens een ontbijtje maken. Geroosterde zonnepitboterham(men), de zelfgemaakte drinkyoghurt, thee en een bloedsinaasappel.
Succes met de vogeltelling TV!
Hawel, appeltaart ruikt idd heerlijk maar vind/vond het altijd maar veel werk. Dus ik ben gestopt met zo'n raster bovenop. In plaats daarvan mix ik eerst tot het een kruimeldeeg is. Dan houd ik daar wat van apart voor bovenop. Net zo lekker en scheelt een stuk werk.
Honing dat klinkt al een lekkere maaltijd. Niks mis met eenvoudig. Integendeel.
Gister at ik weer gyros van een stukje varkenshaas, grote pita, wat verse patat en mayo, knoflooksaus+sambal.
Voor vandaag weet ik het nog niet. Heb volgens mij nog een Kombino in de vriezer.
Heb eindelijk weer een recordje qua gewicht, net boven de 53 dus op naar de eerst maar de 55! Maar ik weet hoe moeizaam dat gaat.
Nu ontbijttijd :yum:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee mini-candybars en een grote beker groene thee appel-kweepeer.
Alle reacties Link kopieren
1/3 viennetta
Chris: deel 3 van in de naam van de vader van Linda Jansma is in december uitgekomen. Deze maand zou het vierde en laatste deel uitkomen, voor de Kobo Plus lezers; later zullen de boeken ook in papieren variant uitgegeven worden. Herken je cliffhangerstuk trouwens ook wel uit een ander boek van haar.
Hoe gaat het nu met je? Kun je alweer een beetje meer weg?

Thee: wat fijn dat je wat aangekomen bent! Gefeliciteerd! Hoop voor jou dat de stijgende gewichtslijn zich voortzet. Anders mag je wel een stukje van mij hebben hoor. ;)

CA: kweepeer is zo lekker!

Heeft iedereen een leuke dag gehad? Ik moet nog een beetje rustig aan doen, maar wilde toch even weg. Dus even een uurtje naar een museum geweest en heb mijn boodschappen gedaan op de naastgelegen markt (brood, verse munt, verse peterselie en noten).
Bij thuiskomst dus een glas verse muntthee gedronken.
Kijk nu schaatsen; wat waren er veel valse starten vandaag. o_o
Het heeft niets met eten te maken, maar Ziggo gooit tijdens de OS extra sportkanalen open (gratis); ik ben er helemaal blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschrift, Ja blij dat het weer goed is gekomen. Nog nooit van een tuinvogeltelling gehoord, maar klinkt interessant! De natuur is prachtig en let zelf ook heel erg op de beestjes in de natuur, zoveel te zien! Mijn plannen vandaag waren de ganzen voeren, dit doe ik al bijna 2 jaar, het zijn wilde ganzen, maar ze (V)eten uit mijn hand en komen al aan waggelen als ik ze roep. Verder de Lush voor wat lekkers. Nu lekker thuis en ik blijf ook lekker thuis.

Chrisjoh, nou idd, heel ...... waar ik dus woon, was de sigaar! (6)

Thee, jij eet ook lekker zeg! En viennetta!! :-9 :flirting: Die laagjes hé!?! Dat kraakt zo lekker!!

Heb net een salade gegeten van komkommer, gemengde sla zakje en een klein beetje gesnipperde ui. Aangemaakt met mayonaise en tomaten ketjup. Gebakken ronde krieltjes erbij en een gehaktbal! :-9

Vanmiddag gewoon Griekse yoghurt met havermout. Verveeld echt nooit! ( vind ik dan hé ;-D )

Een fijne avond allemaal! :sleep:
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is de schrijfstijl van Jansma.je denkt dat het boek nog lang niet uit is.en dan PATS. ook in Schaduwkinderen en Uitverkoren.zit ook op de volgende delen te wachten.
Zal wel goed komen.

Oh ik heb ook ziggo dus kunnen we veel kijken. Niet dat ik alles wil zien.
Heb wel n mooie dag gehad .maar erg druk geweest.en ja ik ben gelukkig weer opgeknapt .tis n rot griep.
Maar heb nu nog steeds veel last van mijn kleine teen. Dus lopen is ook n ramp. En zo heb ik altijd wel wat te zeuren. 😂

Fijn voor je dat je iets aangekomen bent thee. 👍 als iedereen altijd maar loopt te zeiken dat je dikker moet worden en echt meer moet gaan eten is ook vervelend .herken ik nog van vroeger.

Ik blijf ook thuis vanavond. Wat we morgen gaan doen .geen flauw idee. Ik heb wel iets wat ik wil.maar ik weet niet wat mijn man wil.is vandaag de hele dag bezig geweest.komt nu binnen. En ik geloof dat ie morgen weer zo druk is. Na ja we zien het wel .
Heb ik liever dan n man die de hele dag in de kamer op de bank zit .
Ik begrijp soms niet dat we vroeger ook nog konden werken.waar haalden we toch de tijd vandaan🤷‍♀️
Gezellige avond
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Net een havermoutpannenkoek gegeten, maar een heel dikke.
Het leek wel een pizza. Ik vond het wel lekker.
Bij MacDonalds een bigmac gegeten en (veel) patat. Love McD!
Alle reacties Link kopieren
Ik hou absoluut van patat.maar niet van mcD.
Hou meer van bamischijf .of kroket.maar geen mcD kroket.
Meestal bakken we zelf friet.en kopen ze bij de Lidl.die is erg lekker. n enkele keer snijden we ook zelf de aardappels . nog lekkerder.
Kon gisteravond wel gezopen hebben .zo.n dorst heb ik .maar dat heb ik niet.n
Gezellige avond.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven