Feest recepten

12-02-2018 20:44 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, hoi
Ik geef een feestje en heb inspiratie nodig: B)
Ik heb een combimagnetron en vraag mij af mini quiche echt goed te doen is.
Heb wel een recept gekregen en van quiche, maar ik weet niet zeker of dat goed gaat.
Ervaring? Ik ben een ETNA magnetron combi
ismay4 wijzigde dit bericht op 12-02-2018 20:48
6.53% gewijzigd
Zolang je hem instelt op oven en niet op de magnetron stand, waarom niet?
Waarom zou dat niet te doen zijn? Het is letterlijk ei room en groenten in een vorm mikken.
Op voorhand een keer uittesten?
je kan hem ook een dag te voren maken, en op de feestdag zelf nog een paar minuutjes in de oven om hem weer op te warmen. Niet magnetronnen! Als het dan mis zou gaan, kan je nog snel een quiche bij de AH kopen :)

Je kan ook smeersels maken voor bij stokbrood- hummus, tapenade, kruidenboter, vind je online wel recepten van. Of kaasjes, maar dat wordt wel snel duur voor veel mensen. Pastasalade is ook lekker makkelijk, want koud en van te voren te maken.
Bruscetta is ook lekker: ciabatta in sneetjes even in de oven om het krokant te maken, inwrijven met een half teentje knoflook, en beleggen met tomaat in blokjes gemengd met basilicum, olijfolie, zout en peper
Afhankelijk van hoeveel gasten je hebt: Grote quiches vooraf maken, 3 halve tegelijk in je oven opwarmen en in puntjes snijden.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk kan dat.

Ik heb een Etna combimagnetron (en ook een gewone oven).
Juist de brood/quiche/gebak dingen gaan prima in de ovenfunctie van de combimagnetron.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven