Uiteten met kinderen in Rotterdam, waar?

17-02-2018 23:36 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan ons helpen aan een goed adresje? We houden van goed, vers eten. Vegetarisch/ veganistisch kan en mag maar hoeft niet. Maar een plek met vers en lekker eten waar ze ook een speelhoek oid hebben voor kinderen.... parkeergelegenheid erbij zou helemaal geweldig zijn.

Wie heeft ideeën of adviezen? Dank jullie wel!
Ik ben zelf erg positief verbaasd over de kwaliteit en versheid van Happy Italy. Pizza's, pasta's of salade. Kost ook werkelijk geen drol (tussen de 5,- en de 10,- voor hoofdgerecht) en ze hebben een enorm speelparadijs.

Bij de vestiging in Rotterdam Noord kun je parkeren in de parkeergarage van het Eudokiaplein. Voor 1,- euro krijg je dan bij het restaurant een uitrijdkaart.

Ik zou echter niet op een weekend avond gaan (of voor vijven) want dan staat de rij tot op de straat.
https://www.kidsproof.nl/mobile/Rotterd ... r-s-avonds

http://www.uktuktuk.nl/spots/kindvriend ... staurants/

Verder geen ervaringen zelf.
Alle reacties Link kopieren
Aloha in het oude Tropicana.
Is geweldig voor kinderen en is er ook min of meer op gericht.

Ze kunnen in een groot deel lekker rondrennen, want in het oude wildwaterbaan gedeelte en daar staan geen tafeltjes.

En ze doen daar ook gewoon vegetarisch.
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
Rotterdam is groooot, maar het maakt niet uit waar het restaurant zit?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring maar Cathay in Ommoord ziet er veel belovend uit. En het westerpaviljoen heeft een klein speelhoekje.
Alle reacties Link kopieren
Auditor schreef:
18-02-2018 07:33
Aloha in het oude Tropicana.
Is geweldig voor kinderen en is er ook min of meer op gericht.

Ze kunnen in een groot deel lekker rondrennen, want in het oude wildwaterbaan gedeelte en daar staan geen tafeltjes.

En ze doen daar ook gewoon vegetarisch.
De keer dat ik daar was heb ik de ratten door het restaurant zien lopen. Mij zien ze daar niet meer.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Iets buiten Rotterdam Alcázar Events in Puttershoek.
Is wel ALL you can eat, maar heel goed. Ze hebben een kinderopvang met oppas, mini bios, en ze kunnen daar ook zelf hapjes pakken. Is alleen in weekend open als restaurant. Mijn kleinkinderen van 2 en 6 jaar hebben zich prima vermaakt.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de reacties. Locatie in Rotterdam, maakt niet zo veel uit. We zijn er over 2 weken op zaterdag en willen graag uiteten. Echter niet een all you can eat, of drukkere locatie (zoals happy italy). En kindvriendelijk hoeft ook niet direct uitgebreid te zijn, een klein hoekje oid is al snel voldoende voor de kids.
Alle reacties Link kopieren
Rodin. Is een iets hoger segment dan wat al genoemd is en heeft een klein speelhoekje. Ik zou aangeven bij de reservering dat je bij de speelhoek wil zitten want er is ook een bovenverdieping.
Cathay is idd een all you can eat... Meerdere keren met groep kinderen (8+) geweest. Kwaliteit is goed. Kinderen vermaken zich zowel met de grote diversiteit aan eten als in een aparte speelruimte. Ik ben ook niet zo van dit concept maar Cathay beviel goed...
Alle reacties Link kopieren
Via 2e site hierop uitgekomen, lijkt leuk en lekker. Iemand ervaring? Deze:
http://www.uitjeeigenstad.nl/onze-visie

De laatste twee ideeen ga ik ook onderzoeken, klinkt goed!
Alle reacties Link kopieren
Die is prima met eten, geen idee voor kinderen. Op het cs zijn ze maar tot 18.00 open...
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
subon schreef:
18-02-2018 19:19
Die is prima met eten, geen idee voor kinderen. Op het cs zijn ze maar tot 18.00 open...

Dank je wel! Ja dat zag ik inderdaad. Stadsboerderij is wel open tot 11.00, is wel ver uit het centrum. Het lijkt me wel lekker en gezellig 😊
Alle reacties Link kopieren
Pisca schreef:
18-02-2018 17:52
Via 2e site hierop uitgekomen, lijkt leuk en lekker. Iemand ervaring? Deze:
http://www.uitjeeigenstad.nl/onze-visie

De laatste twee ideeen ga ik ook onderzoeken, klinkt goed!
Ja 'uit je eigen stad' wilde ik noemen op basis van je OP!
Zelf ben ik geen vegetarier oid maar als je daar wel waarde aan hecht zit je zeker goed.
Prima eten en ook geschikt voor kinderen. Is denk ik wel het leukst als het een beetje mooi weer is en de kinderen (ook) buiten kunnen scharrelen.
Alle reacties Link kopieren
nootboek schreef:
19-02-2018 14:26
Ja 'uit je eigen stad' wilde ik noemen op basis van je OP!
Zelf ben ik geen vegetarier oid maar als je daar wel waarde aan hecht zit je zeker goed.
Prima eten en ook geschikt voor kinderen. Is denk ik wel het leukst als het een beetje mooi weer is en de kinderen (ook) buiten kunnen scharrelen.

Dank je wel! Dit gaat het worden ook. De kaart ziet er heerlijk uit. Heel beperkt, maar tov een uitgebreide kaart is dit meestal een teken van kwaliteit. Ben benieuwd 😀

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven